Godt oppe i premarket igen i dag. Tror desværre ikke denne tråds titel nogensinde bliver aktuel igen Mos :D Ender nok med 500 efter splittet ;D
Det tror jeg godt, jeg vil kunne leve med... $-)
Godt oppe i premarket igen i dag. Tror desværre ikke denne tråds titel nogensinde bliver aktuel igen Mos :D Ender nok med 500 efter splittet ;D
Det tror jeg godt, jeg vil kunne leve med... $-)
Spændende hvad der sker mandag... Tænker nogen må sælge ud snart:D442 efter split
Ja med 100 oprindelige aktier i stedet for 10 havde det for mit vedkommende betydet tidlig pension såfremt Ark Invest får ret i deres bull case på 15K USD pr aktie i 2025 :-)
Med små 10 mio i afkast tror jeg ikke at jeg gad at arbejde så meget mere. Ville i så fald forsøge mig med lidt fritidsinvestering I stedet...
Oh, ja... Den har krydset 420 op til flere gange i dag - både i op- og nedadgående retning /-:
TESLA MISSER MEDLEMSKAB I S&P Tesla, der har været blandt de helt store vindere i år, falder 15,5 pct., efter at selskabet overraskende har vist sig ikke at være med blandt nye selskaber, der optages i S&P 500-indekset, i forbindelse med den kvartalsvise rebalancering af indekset.
Føjda.