Hilste på en blå TMS'er i krydset ved Birkerød station. Det var tilsyneladende ikke Brian. :-)
Hej Simon. Var det ikke din sorte Tesla der holdt på P-pladsen ved Energimuseet i Tange i går lørdag.
Vi holdt i den røde i udstillingsarealet for elbiler. Mange interesserede var forbi i løbet af dagen.
Der var el-bil tema, med prøvekørsel af Renault Zoe, Nissan Leaf, VW-up, Renault Tvizzy - sjov bil, el-cykler og Segways. Dem måtte jeg bare prøve. Desværre kunne Tesla ikke stille med prøvebiler.
Energimuseet havde lånt en Tesla Roadster og aftalt med en S-ejer at give enkelte prøveture i dem.
@Simon - nej ingen prøveture i den røde - kun dækspark og masser af spørgsmål. Vi var lige oppe at spise mellem 12 og 14,, så da holdt bilen ikke dernede.
Lå kortvarrigt bag en blå TMS idag ude ved waterfront/tuborg havn.
Var det en af jer?
Så ud over den på kort tid en Ferrari California, Audi RS6 og Porsche Panamera.
Men det er vel også Hellerup :o)
Herlev, krydset ved borgerdiget. 3 Teslaer indenfor 15 min. 1 Brun, 1 sort samt 1 Sølv.
Så en grå på ATEAs parkeringsplads her i Jylland her til eftermiddag, så noget kunne tyde på jeg måske nu har en kollega der også har fået sig en. Hans/hendes nummerplade sluttede på 825 så den er en små 40 stykker nyere end min.
/Martin
Den jeg så på ATEAs parkeingsplads var grå, men man ser også en gang imellem en sølv på samme plads, men det er så min :-)
/Martin
Pyh, jeg har set 6 teslaer på 2 dage - på strækninger fra Randers til København. Den seneste var Seitzberg' lånebil - den HELT rigtige farve :-)
/Claus
OVerhalede en meget langsomt kørende norsk Tesla ved Støvring i dag, tror ikke han kørte meget over 100 km/t.
/Martin
Så en sort på Rågeleje Strandvej ud for Heatherhill ca 11:15 på vej mod Rågeleje. Var det en her på forum? Jeg har også set en holde ved sommerhus på Ved Skrænten pakket ind i fin udendørs cover, måske den samme?
Så en hvid s85 med dame bag rattet i Horsens Lørdag formiddag..til aug. kommer der også en mere men i sølv… kan ikke vente ;-)