Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

MicTheCat
MicTheCat May 20 '14
Hvis den er uden børnesæder eller må de sidste fem nok være i frunken ;-)
muller
muller May 20 '14

Hilste på en blå TMS'er i krydset ved Birkerød station. Det var tilsyneladende ikke Brian. :-)

kajakaj
kajakaj May 25 '14

Hej Simon. Var det ikke din sorte Tesla der holdt på P-pladsen ved Energimuseet i Tange i går lørdag.

Vi holdt i den røde i udstillingsarealet for elbiler. Mange interesserede var forbi i løbet af dagen.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj May 25 '14
Storgaard
Storgaard May 25 '14
@kajkaj det skulle jeg have vist, var 1 km derfra i går og i dag..
Sdp
Sdp May 25 '14
Jeps, det var min. Tror slet ikke vi nåede at se den røde. Den var nok ude at køre hele tiden:-) Prøvede en Twizy. Måske man er blevet lidt forvent, men den var nu ikke synderligt imponerende..
kajakaj
kajakaj May 25 '14

Der var el-bil tema, med prøvekørsel af Renault Zoe, Nissan Leaf, VW-up, Renault Tvizzy - sjov bil, el-cykler og Segways. Dem måtte jeg bare prøve. Desværre kunne Tesla ikke stille med prøvebiler.

Energimuseet havde lånt en Tesla Roadster og aftalt med en S-ejer at give enkelte prøveture i dem.

kajakaj
kajakaj May 25 '14

@Simon - nej ingen prøveture i den røde - kun dækspark og masser af spørgsmål. Vi var lige oppe at spise mellem 12 og 14,, så da holdt bilen ikke dernede.

FrederikC
FrederikC Jun 20 '14

Lå kortvarrigt bag en blå TMS idag ude ved waterfront/tuborg havn.

Var det en af jer?

Så ud over den på kort tid en Ferrari California, Audi RS6 og Porsche Panamera.

Men det er vel også Hellerup :o)

Hookmaker
Hookmaker Jun 20 '14
Yep, her i Hellerup er der både Tesla'er og panamera'er i overflod....;-)
Raymond
Raymond Jun 20 '14

Herlev, krydset ved borgerdiget. 3 Teslaer indenfor 15 min. 1 Brun, 1 sort samt 1 Sølv.

Kiefer
Kiefer Jun 20 '14

Så en grå på ATEAs parkeringsplads her i Jylland her til eftermiddag, så noget kunne tyde på jeg måske nu har en kollega der også har fået sig en. Hans/hendes nummerplade sluttede på 825 så den er en små 40 stykker nyere end min.

/Martin

TBElvogn
TBElvogn Jun 22 '14
Gid det var min, får min sidst aug. Start Sep. Også sølv. Østjylland. Mvh TB
Kiefer
Kiefer Jun 22 '14

Den jeg så på ATEAs parkeingsplads var grå, men man ser også en gang imellem en sølv på samme plads, men det er så min :-)

/Martin

Kiefer
Kiefer Jun 25 '14

En grøn og en hvid spottet, ifølge konen ved Supercharger i Middelfart.

/Martin

Comeback
Comeback Jun 25 '14

En hvid spottet ca kl 8 i vanløse og en sølv i vanløse ca kl 18

/Henrik

cvitting
cvitting Jun 25 '14

Pyh, jeg har set 6 teslaer på 2 dage - på strækninger fra Randers til København. Den seneste var Seitzberg' lånebil - den HELT rigtige farve :-)

/Claus

Kiefer
Kiefer Jun 26 '14

OVerhalede en meget langsomt kørende norsk Tesla ved Støvring i dag, tror ikke han kørte meget over 100 km/t.

/Martin

NOELON
NOELON Jun 28 '14

Så en sort på Rågeleje Strandvej ud for Heatherhill ca 11:15 på vej mod Rågeleje. Var det en her på forum? Jeg har også set en holde ved sommerhus på Ved Skrænten pakket ind i fin udendørs cover, måske den samme? 

MicTheCat
MicTheCat Jun 28 '14
Der er kommet en sort til byen (Sønderborg). Så den for en uge siden. Hold k... Hvor ser den godt ud i virkeligheden. Der går lige et par måneder før der også er en blå der huserer 1864s gamle slagmarker
TBElvogn
TBElvogn Jun 29 '14

Så en hvid s85 med dame bag rattet i Horsens Lørdag formiddag..til aug. kommer der også en mere men i sølv… kan ikke vente ;-)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »