Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

janlouissvenningsen1973

Ser dem heldigvis også dagligt i København, hvor jeg arbejder, eller på vej hjem fra arbejde - bor 2 km fra Kirstinehøj :-) Men det er også den fedeste bil og lidt anderledes - og også sjovt at se andres (ikke TMS kendere) reaktion på manglende lyd og acc. osv.

Bluecoffee
Bluecoffee Feb 5 '14
Samme her. Har de seneste dage set en anden grå + en sort på Lyngbyvej foruden en brun P85 lidt længere inde i byen. Det vrimler jo.
Hookmaker
Hookmaker Feb 5 '14

Ahhh, jeg har nu ikke set en længe. Men nu bliver vi snart hele tre på jobbet, så man kommer nok til at føle sig lidt anonym i parkeringskælderen..;-(

120281
120281 Feb 6 '14

Ja og hvis de bringer de tyske leasing priser til DK så kommer vi til at se Model S i samme antal som en BMW 520D.

Kiefer
Kiefer Feb 6 '14

Tror man skal huske at læse det med småt på de tyske leasingpriser.

F.eks. deres inkludering af en fiktiv besparelse på benzin.

/Martin

Raymond
Raymond Feb 6 '14

Verden er lille!

Konen og jeg tager lige bilen til Oure gymnasium og henter datteren til en middag inde i Svendborg by.Prøver lige Clever ladning ved Føtex, det fungerer fint og er ret nemt. På Jettes Diner opdager jeg, at der på nabobordet ligger en Iphone åben med Tesla på - gud hjælpe mig om ikke det er Dennis og Mia, som sidder der! Hyggeligt at hilse på dig og Mia.

Raymond

dennisogmia
dennisogmia Feb 7 '14

Tak og i lige måde Raymond..!! :) 

Det var virkelig en super sjov oplevelse, blev noget overrasket da du også tog din mobil frem åbnede en Tesla App. -Mia siger at det næsten er som og være medlem af en "hemmelig" klub.. ;)

Vi fik et Clever kort i går og var først forbi føtex for at se hvordan sådan en ladestander ser ud og blev da noget overrasket da der allerede var parkeret en Tesla foran, så var da lige over at kigge og beundre og så var det selvfølgelig ekstra sjovt at få historien og Jettes Diner er det bedste sted at spise på sydfyn.. :)

Da vi gik op mod bilen igen gik der en mand rund om bilen og betragtede den og kiggede ind af alle vinduerne, så fik vi også en lille snak med ham. -må sige at de første 5 dage har allerede givet en masse sjove oplevelser.

Forummets indlæg er redigeret af dennisogmia Feb 7 '14
muller
muller Feb 17 '14
Ahh hun ser fandme da godt ud med de der aerohjul ... Også i hvid! :-)
PerPower
PerPower Mar 5 '14
Sjældent syn i Århus - S model (sort) med sorte fælge ned af Vestre Ringgade netop nu. Glæder mig til om 14 dage :-)
120281
120281 Mar 6 '14
Kl. 16.05 til 16.20 så jeg hele tre teslaer.

Sort
Grå/blå ca ved Holte.
Signature red lige omkring Dong.

Kørende nordpå af Lyngbyvej.

Kørte fra Birkerød til KBH ø.
NOELON
NOELON Mar 6 '14

Kl. ca 10:00 havde taget cyklen ind til centrum. På Folke Bernatottes Alle langs med Østerport station mod Oslo plads en brun Model S kører op op skal dreje mod venstre ind imod St. Kongens gade eller Esplanaden. Herligt at se dem på gaderne!!

Hookmaker
Hookmaker Mar 6 '14

Ja for der var ikke mange hos Tesla her til morgen (kl.11) - 1stk lækker grøn til udlevering idag og en rød inde. De sagde der ville dukke en 10-12 stykker op senere idag. HÅBER det er min der kommer 3 uger for tidligt..;-) 

KS
KS Mar 6 '14

@Hookmaker: Der kom ihvertfald 1 stk transport med en ordentlig omgang. Var derude ved 14 tiden og da begyndte de at læsse bilerne af. Var alligevel i området, så jeg kørte lige forbi og fik en kop kaffe og lidt snak. Havde lovet at komme forbi og vise min nye hattehylde som nu ikke længere er det billige stof, men beklædt i perforeret læder, så den matcher sæderne m.v. Har også fået pakket den billige plastdims i taget ind i samme - det ser virkeligt godt ud. Har bestilt tid til måltagning til måtter - og skal på torsdag ud og have dette gjort. Så er det vel nogle ugers leveringstid på disse, inden der så findes en dansk produceret måtte til Model S - hvis andre skulle hve interesse.

Kiefer
Kiefer Mar 7 '14

Så må man da bare håbe der er en sølvgrå i blandt til udlevering den 28.3 :-)

Hvordan kommer måtterne til at se ud og hvor meget forventer du de vil komme til at koste?

/Martin

supergaard
supergaard Mar 7 '14

Er måtterne også af læder? ;) Hvad er der galt med de medfølgende måtter?

FrederikC
FrederikC Mar 7 '14
Citat fra kseitzberg

@Hookmaker: Der kom ihvertfald 1 stk transport med en ordentlig omgang. Var derude ved 14 tiden og da begyndte de at læsse bilerne af. Var alligevel i området, så jeg kørte lige forbi og fik en kop kaffe og lidt snak. Havde lovet at komme forbi og vise min nye hattehylde som nu ikke længere er det billige stof, men beklædt i perforeret læder, så den matcher sæderne m.v. Har også fået pakket den billige plastdims i taget ind i samme - det ser virkeligt godt ud. Har bestilt tid til måltagning til måtter - og skal på torsdag ud og have dette gjort. Så er det vel nogle ugers leveringstid på disse, inden der så findes en dansk produceret måtte til Model S - hvis andre skulle hve interesse.

Pics or it didn't happen! ;)
Vi må altså se nogle billeder, og er den billige plastdims i taget "stiveren" på midten under glastaget?

supergaard
supergaard Mar 7 '14
Der ankom også en stor sending i dag på 6-8 biler mens jeg var der, der er nogen der bliver godt kørende i næste uge :)
KS
KS Mar 8 '14

Så også en transport med 6 stk kommende sydfra på Køge bugt motorvejen ved 13.45 tiden. Så der sker noget nu.. I går ankom der også en ordentlig omgang da jeg var derude.

@Supergaard:

Der er ikke noget galt med måtterne - de er måske en smule for små efter min mening, og så vil jeg gerne have måtter i beige - der matcher sæderne og giver lidt ekstra kontrast.

(Modelfoto - jeg vil have logo broderet på)

NOELON
NOELON Mar 9 '14

Kørte igår eftermiddags ned og vaskede bil i Hillerød på gør-det-selv-vasken ved siden af Bauhaus. Her mødte jeg så Frederik med sin mørkeblå Model S. Herligt at møde andre Tesla entusiaster og se flere Teslaer end andre bilmærker. Det gav da også anledning til at flere kom og ville snakke bil...

Jgilberg
Jgilberg Mar 9 '14

Jeg skal køre tur-retur Fr. havn-Esbjerg på tværs gennem Jylland (vej 13 og 30) fredag 14 mars formiddag og retur 15 mars formiddag. Jeg vælger at køre på tværs af to årsager:

1. det er 35 km kortere end at køre motorvejen (328km vs 293km)

2. Jeg kan holde følge med trafikken. (slippe at ligge i 100km/t på E45).

Scandic Olympic i Esbjerg er utrolig søde og lader mig låne 400V stikket til papp-presseren i deres p-kælder! Lørdag til søndag tager vi en overnatning på Scandic The Reef i Fr. havn, også der har jeg fået låne 400V stik i p-kælderen!

Jeg glæder mig helt sygt til at SC kommer op i DK. Torsdag var jeg på kundemøde lige nord for Lillehammer (200 km fra mig). Da fikk jeg testet SC (andre gang), og hold da op hvor lækkert det var at se 504 km/t "raste" ind på bilen! Kørselsgodtgørelse: 900 NOK skattefritt, udgift: 0,-.

Check benzin-priser i Lillehammer ;-)))

Forummets indlæg er redigeret af Jgilberg Mar 9 '14
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »