Jo og deres egen digitale valuta yen, men er jo alt sammen kun for styrets egen vindings skyld.
Jo og deres egen digitale valuta yen, men er jo alt sammen kun for styrets egen vindings skyld.
digitale yuan tror jeg den hedder...
Ja vi må se om bitcoin stiger til nye højder eller den bliver mejet ned over tid på grund af dens miljø belastende del.
Hvis de største lande gør den ulovlig, så kan man vel ikke omsætte den?
Ja det bliver spændende. Gætter på 6 cifre inden udgangen af 2020. Vi må se.
Ja, den nåede det ikke inden udgangen af 2020 ;-)
I såfald vil jeg kalde det et gæt foretaget med seler, livrem, bakspejl og gamle kurslister i hånden - et af de mere sikre og intet behov for at vente og se ...
Så vil Kina forbyde handel/overførsler med kryptovaluta. Gad vide hvad det kommer til at betyde for Bitcoin.....
https:///...del-med-kryptovaluta
Ingenting negativt på sigt. Gav blot lidt krusninger igen i dag. Sådan er det hver gang dette nævnes.
Det kinesiske 'forbud' betyder vist ikke at mining af BTC og øvrige crypto-coins bliver forbudt. De kan vel sagtens mine til resten af verden, underligt nok.
Nu stod der jo i artiklen at flere regioner netop har forbudt mining. Det er jo også noget der spiller ind i deres problemer med kulkraftværkerne, som er nødvendige pga det høje forbrug, men som jo gør det svært at leve op til CO2 reduktionen.
BTC er i all time high :-)
Mon ikke tesla snart modtager bitcoin igen som betalingsmiddel når nu al mining er flyttet væk fra Kina.
Energipriserne er all time high. I EU arbejdes der på at forbyde anonyme bitcoin transaktioner, så hvis eksempelvis Tesla vil modtage betaling i bitcoin, så skal de først verificere din identitet. Det kan blive lidt vanskeligt da de næppe planlægger at implementere NemID / MitID.
Ville jo også være en hån mod alle os der årligt skal bevise alverdens ting over for vores bank, hvis man kunne få lov til at udføre anonyme bitcoin betalinger.
Få nu forbudt den underlige valuta, så vi kan få noget mere kontrolleret digital valuta.
Så er det nu der skal købes op i bitcoin hvis den næste tesla skal betales i krypto :-)