Jeg er også på.
+1
Super god ide, vi er på med vores nye Tesla 85D som bliver leveret sidst i april... Glæder os allerede.
Et godt initiativ og så lyder det som et glimrende program - jeg/vi vil gerne deltage, uden jeg dog har en kalender foran mig.
/Lars
Jeg kom lige til at tænke på, hvis vi er heldige så er SuC i Esbjerg åbnet til den tid, så er det lige nemmere at nå både frem og tilbage igen til Ribe.
Der vil så måske bare blive en anelse kø ved SuC i Esbjerg efterfølgende, men det ved vi jo fra Køge da der var træf derovre at, så er det der efterfesten holdes :-)
/Martin
Jeg vil umiddelbart gerne deltage. Skulle få leveret i Marts, så det er i god tid.
@Martin
Du har ret. Det skal op under arrangementer. Det sørger jeg for sker i løbet af weekenden. Tak for alle de positive tilkendegivelser. Jeg er sikker på, at vi nok skal få stablet et super fedt arrangement på benene. Jeg sørger for en mere udførlig agenda for dagen. Og som jeg skrev i mit oprindelige oplæg, så må I meget gerne byde ind med alternative forslag, hvis I ikke synes mine ideer er lige i skabet. Som Martin skriver, så kan det jo være, at SC er åbnet i Esbjerg i september 2015. PS. Jeg har forhørt mig hos Tesla Danmark om det er et arrangement de har lyst til at være en del af.
/Jesper
Så er Tesla Træffet i september 2015 lagt op som et arrangement. Glæder mig til vi ses.
/Jesper
Jeg kan se, at der er flere der har børn med til Tesla Træf 2015. Blot for god ordens skyld, så skal de naturligvis ikke betale 200 kr for Brunch. Jeg regner med at det bliver 75 – 100 kr pr barn. Håber I synes det er ok og fair. Ved tilmelding må I også gerne gå ind på tilmeldingssidens væg og skrive, hvor mange I kommer. Når vi kommer til 1. februar 2015, så sørger jeg for, at udarbejde en deltagerliste. Har ikke hørt fra Tesla Danmark om de kommer. Men mon ikke de vender tilbage på et tidspunkt.
/Jesper
Mark: Du har ikke tilmeldt dig endnu. Har du ikke set min kommenter på event siden om, at du skal trykke på den knap oppe i øverste hølre del at event siden, hvor der står "jeg Kommer"?
Update på Tesla Træf til september. Der er 30 der har tilmeldt sig plus et par stykker, som ikke er på Teslaforum.dk. Der er stadig plads til cirka 5 biler til arrangementet, så dette er blot en påmindelse om at melde sig til inden den 1. februar, som jeg har sat som deadline for tilmelding. Nogle kommer én i bilen, andre fire, i snit regner jeg med to per bil, så lige nu er vi oppe på cirka 65 deltagere :) /Jesper