Loading...
dk

Aarup Supercharger | Tesla Forum

PeterE
PeterE Apr 26 '21

Godt at du bringer CCS op @webercarbmann, jeg må nok hellere - og langt om længe - bestille en CCS-opgradering til mit næste besøg på service centret.

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Apr 26 '21
webercarbmann
webercarbmann Apr 26 '21

Hmm - må også hellere ofre de 2500.  Kan drikke kaffe hos svigermor mens bilen lader på den kommende SUC i Maribo :) 

DenseH
DenseH May 10 '21
Så er der nye SC lokationer i Teslas planer. Q1 2022: Thisted, Maribo og Odense
cth
cth May 10 '21

Hørsholm,København og Kastrup

MOS
MOS May 10 '21

Placeringen i Odense ser lidt mærkelig ud - lige midt i et boligområde med etageejendomme. Mon ikke placeringen på kortet er upræcis og den endelige placering bliver et andet sted i nærheden, f.eks. ved Rosengårdcentret eller bare ude ved motorvejen?

Randers West er også lidt mærkelig. Dels fordi der allerede er en SuC i Randers et par km derfra. Kan det være, fordi de så vil nedlægge den eksisterende Randers SuC, fordi de har fundet en bedre placering? Navnet er også lidt misvisende, fordi Randers West ligger faktisk lidt længere mod øst end den eksisterende SuC og så et godt stykke mod syd. Er den så fejlplaceret på kortet eller burde den snarere hedde Randers Syd?

Nikola
Nikola May 10 '21

De planlagte placeringer tror jeg at man skal tage med et gran salt. Flere af dem er formentlig med "global skala" nøjagtighed. Så er formentlig bare noget der indikerer en overordnet placering, som sikkert kan flytte sig 10-20 km eller mere.

Mht. Randers er navnet ikke helt retvisende. Men placeringen virker fornuftig (+/- nogle hundrede meter), På modsatte side af motorvejen, mod sydvest, ligger der er en servicestation og BK/SB hurtigmad, så mon ikke den bliver placeret derovre. Det er i hvert fald eneste afkørsel ved Randers, hvor der er butik/servicestation/2 x hurtigmad direkte ved en afkørsel.    

Forummets indlæg er redigeret af Nikola May 10 '21
jramskov
jramskov May 10 '21

Jeg håber godt nok det er en cirka placering ellers skal de nok have fjernet en boligblok for at kunne placere Århus Central hvor den er sat til lige nu. Det er desuden lige i hjørnet af et stort kryds :-D

PeterE
PeterE May 10 '21

Så er den præcise placering vel heller ikke vigtigere? Det positive er vel at der nu bliver flere og flere steder hvor os med langsom og 'gratis' opladning kan holde og holde og holde - jeg håber på solstole og alkoholfri drinks til dem med Model S fra før 2018...

Sider: « 1 2