@Mark, har adgang til hele paletten af 3D printere fra 3D Systems (Sidder i bestyrelsen hos en 3DS partner). Pt. har jeg let adgang til ProJet 3500 HD Max, Projet 4500 og et par CubePro Trio. ProJet 4500 printer i alle farver.
@Mark, har adgang til hele paletten af 3D printere fra 3D Systems (Sidder i bestyrelsen hos en 3DS partner). Pt. har jeg let adgang til ProJet 3500 HD Max, Projet 4500 og et par CubePro Trio. ProJet 4500 printer i alle farver.
@Simon:
Jo, du gør :-) 2.1A i stedet for 1A:
http://lifehacker.com/use-an-ipad-power-adapter-to-charge-your-iphone-6-faste-1637676153
KANON! Yes, så skal vi bare have lavet en bestillingsliste....;-)
I øvrigt, kan tegningerne benyttes til en CNC fræser (hvis jeg skulle komme forbi et Alu værksted)?
Ser meget flot ud, især hvis man maler skriften rød.. Kan man foreslå, at du laver en med IPhone stik og en til Android eller hvad har du planlagt af stik?
@Genild. Hehehe ja det er også fedt at se den stå fysisk foran en :-P hehe
@Kiefer. Det skal jeg nok, kunne enda være jeg selv kunne kommer forbi og aflevere den, da jeg
dagligt køre ude på søftenvejen alligevel. Har indtryk af at du/i befinder dig deromkring :-P
@Hookmaker. Filerne kan bruges i ALLE CNC maskiner der kan forstå STL filer :-D Så det er bare et spørgsmål om at finde et sted der vil lave dem til en fair pris.
Det er det fede ved selv at have filerne :-D (mange muligheder)
@TSLA. Denne er blot "indkøring" Selvfølgelig kan man montere Iphone stik eller hvad man ellers har lyst til. Modellen lige nu er med et stik til mit trådløse headset. :-P
Og meningen med fordybningerne i TESLA er nettop at male det rødt :-D
Mark: Vi er flyttet, så er ikke rigtig at finde omkring Søftenvejen længere, men til gengæld er jeg at finde på din arbejdsplads på onsdag :)
Det her er jo julegaven til enhver Tesla entusiast :-)
/Martin
Mange tak :-)
Jeg har jo bare lavet en lille model af noget TESLA har designet, efter jeg blev inspireret i selv samme tråd :-P
Men ja den er sku sej!
@Kiefer
Så må vi jo se om jeg kan have første TEST færdig og med på arbejde så du kan se den på Onsdag. :-P
Ved du om du kommer forbi ovre i den afdeling hvor vi mødtes sidst, da det er den bygning jeg hovedsageligt holder til i.