Loading...
dk

Kalder CVitting | Tesla Forum

JF
JF Dec 2 '14

@Mark, har adgang til hele paletten af 3D printere fra 3D Systems (Sidder i bestyrelsen hos en 3DS partner). Pt. har jeg let adgang til ProJet 3500 HD Max, Projet 4500 og et par CubePro Trio. ProJet 4500 printer i alle farver.

SimonHN
SimonHN Dec 2 '14
Kiefer. Du oplader ikke din iPhone hurtigere ved at sætte en iPad lader til. :)
JL
JL Dec 2 '14

@Simon:

Jo, du gør :-) 2.1A i stedet for 1A:

http://lifehacker.com/use-an-ipad-power-adapter-to-charge-your-iphone-6-faste-1637676153

SimonHN
SimonHN Dec 3 '14
Ok jeg vidste så ikke at du kan med en iphone 6. Men med en iphone 5 gør du ikke. Der bliver leveret samme effekt ved begge adapter. :)
Mark
Mark Dec 3 '14

Så er første model printet. (Dog ikke komplet)

Dette er bare et prøveprint for at se hvordan mål osv. passer og om der skal ændres noget.

Mark
Mark Dec 6 '14

Så er jeg næsten ved at have alle målene på plads.

Mangler en bundplade, ellers er dette første komplette model. Dog stadig kun model, da der

stadigvæk kan optimeres i selve printer setup'et med henblik på bedre kvalitet. (Hvis det kan lade sig gøre, ellers kan det efterbehandles.)

Genild
Genild Dec 7 '14
Huhh det bliver klasse Mark - det føles helt underligt at man har kunne leve uden indtil nu.

/Lars
Kiefer
Kiefer Dec 7 '14

Du siger bare til når jeg kan komme forbi Hinnerup og hente ;-)

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Dec 7 '14

KANON! Yes, så skal vi bare have lavet en bestillingsliste....;-)

I øvrigt, kan tegningerne benyttes til en CNC fræser (hvis jeg skulle komme forbi et Alu værksted)?

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Dec 7 '14
NOELON
NOELON Dec 7 '14

Ser meget flot ud, især hvis man maler skriften rød.. Kan man foreslå, at du laver en med IPhone stik og en til Android eller hvad har du planlagt af stik? 

Mark
Mark Dec 7 '14

@Genild. Hehehe ja det er også fedt at se den stå fysisk foran en :-P hehe

@Kiefer. Det skal jeg nok, kunne enda være jeg selv kunne kommer forbi og aflevere den, da jeg

dagligt køre ude på søftenvejen alligevel. Har indtryk af at du/i befinder dig deromkring :-P

@Hookmaker. Filerne kan bruges i ALLE CNC maskiner der kan forstå STL filer :-D Så det er bare et spørgsmål om at finde et sted der vil lave dem til en fair pris.

Det er det fede ved selv at have filerne :-D (mange muligheder)

Mark
Mark Dec 7 '14

@TSLA.  Denne er blot "indkøring" Selvfølgelig kan man montere Iphone stik eller hvad man ellers har lyst til. Modellen lige nu er med et stik til mit trådløse headset. :-P

Og meningen med fordybningerne i TESLA er nettop at male det rødt :-D

Forummets indlæg er redigeret af Mark Dec 7 '14
NOELON
NOELON Dec 7 '14

Kanon!

JF
JF Dec 7 '14
@Mark, Super flot arbejde. Du kan sende mig filerne, jeg kan printe dem i farve inkl. den røde. STL-filer indeholder dog ikke farver, så jeg behøver Iges, Step, Sat, Parasolid el. lign. Jeg anvender SolidWorks, så kan læse næsten hvad som helst.
/Jess
Kiefer
Kiefer Dec 7 '14

Mark: Vi er flyttet, så er ikke rigtig at finde omkring Søftenvejen længere, men til gengæld er jeg at finde på din arbejdsplads på onsdag :)

Det her er jo julegaven til enhver Tesla entusiast :-)

/Martin

JO
JO Dec 8 '14

Mark. Det er altså stort, den må man eje!!!!!!!

rms
rms Dec 8 '14

+1, fed ide, godt arbejde!

Mark
Mark Dec 8 '14

Mange tak :-)

Jeg har jo bare lavet en lille model af noget TESLA har designet, efter jeg blev inspireret i selv samme tråd :-P

Men ja den er sku sej!

@Kiefer

Så må vi jo se om jeg kan have første TEST færdig og med på arbejde så du kan se den på Onsdag. :-P

Ved du om du kommer forbi ovre i den afdeling hvor vi mødtes sidst, da det er den bygning jeg hovedsageligt holder til i.

Kiefer
Kiefer Dec 10 '14

Har netop set prototypen IRL og har sådan set kun en enkelt kommentar: "Sådan en skal jeg bare have"" :-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Dec 10 '14
Sider: « 1 2 3 »