Loading...
dk

Kalder CVitting | Tesla Forum

Singh
Singh Dec 28 '14

Noget nyt om denne fine sag? :)

Kiefer
Kiefer Dec 28 '14

Jeg vil tro Mark har for travlt med at køre rundt i sin nye bil ;-)

/Martin

cvitting
cvitting Dec 28 '14

Hold da fast - tråden er døbt mit brugernavn, og jeg har først NU set den. Beklager, men jeg ser at tingene er lagt i de helt rette hænder.

Jeg kan muligvis hjælpe med at skære de godt nok formentlig noget små tekster, som så kan klæbes på  i stedet for at male.

Ved ikke om dette vil være en fordel, men tænker at finishen måske er lidt bedre med folie end en dybdegravering med ilagt "lakfarve" ...

Mark, jeg skal gerne lave et par logoer i den rigtige størrelse, hvis det er praktisk muligt. Blot opgiv en bredde på TESLA-logoet, så har jeg det selv liggende, og kan lave et par stykker i den rigtige røde farve.

KS
KS Dec 28 '14

Såfremt andre end Mark kan printe - så har jeg et par 3D modeller som man måske kunne printe.

i 3DS format og AutoCad 14 format i zippet fil.

cvitting
cvitting Dec 28 '14

Jeg har også adgang til 3D-printer nede i Spinderihallerne, hvor nogle af jer jo har været... Aner ikke noget om model og kvalitet, men det kan jeg da undersøge straks i det nye år ...?!?

Comeback
Comeback Jan 20 '15

Er der noget nyt i denns sag.??

JF
JF Jan 20 '15
Jeg har fortsat et arsenal af 3D Printere klar til opgaven, men mangler nogle brugbare 3D filer. Har desværre pt. ikke selv tid til at udarbejde dem.
/Jess
kurgan
kurgan Jan 20 '15

hvis nogen har en skitse, skal jeg gerne modellere den

Sider: « 1 2 3