Rosengårdcentret er rigtignok ikke ejet af Danske Shoppingcentre. Men hvis Tesla har en strategi om at lægge fremtidige SuC'er ved shoppingcentre, så kan de vel udover en aftale med Danske Shoppingcentre også have lavet aftaler med andre shoppingcentre, herunder Rosengårdcentret.
Mit gæt er, at den planlagte Aalborg Central SuC kommer til at ligge ved Friis Shoppingcenter, som ligger i centrum. Friis Shoppingcenter er ejet af Danske Shoppingcentre. Aalborg Storcenter, som også er ejet af Danske Shoppingcentre, kunne også være et bud, selvom det ikke ligefrem ligger i centrum.
Mit næste gæt er, at Randers West SuC kommer til at ligge ved afkørsel 43 i den sydlige udkant af Randers. Der ligger i forvejen en Burger King og en Sunset m.m. Randers Storcenter, som også er ejet af Danske Shoppingcentre kunne også være et oplagt gæt. Men ingen af dem passer særlig godt med navnet, da placeringerne ikke ligefrem ligger i den vestlige del af byen.
Thisted SuC kommer efter mit bedste gæt til at ligge ved J. P. Jacobsens Center, som ligger i centrum og ikke ude ved ringvejen, som angivet på Teslas SuC kort. Der er intet af særlig interesse ude ved ringvejen. J. P. Jacobsens Center er dog ikke ejet af Danske Shoppingcentre, men det kan jo være, at Tesla også har lavet en særskilt aftale med dem.
Aarhus Central SuC gætter jeg på, kommer til at ligge ved Bruuns Galleri i centrum. City Vest, som er ejet af Danske Shoppingcentre kunne også være et bud, men igen så passer det ikke så godt med navnet, da det ikke ligger i centrum.
Esbjerg SuC kommer nok enten til at ligge ved den store rundkørsel ved afkørsel 75. Der er dog ikke så meget andet af interesse end en pendler P-plads. Ellers kommer den måske til at ligge i området ved City Nord og Esbjerg Storcenter.
Fredericia SuC kommer næsten helt sikkert til at ligge i området lige nord for afkørsel 59, hvor der bl.a. ligger flere fast food restauranter, supermarkeder og en Cleon hurtiglader.
Kolding SuC kommer oplagt til at ligge ved Kolding Storcenter, som er ejet af Danske Shoppingcentre. Jeg har ikke noget andet godt bud.
Aabenraa SuC har jeg ingen anelse om. Måske en udvidelse af de 2 SuC'er, der allerede er ved Rødekro?
Padborg SuC kommer til at ligge tæt ved motorvejen er mit bedste gæt.
Hørsholm SuC kommer nok til at ligge et sted ved trafikknudepunktet ved afkørsel 9.
Copenhagen North SuC bliver nok ved Lyngby Storcenter, som er ejet af Danske Shoppingcentre.
Taastrup SuC kommer måske til at ligge ved City 2, som også er ejet af Danske Shoppingcentre.
Copenhagen Central SuC har jeg ikke nogen idé om - den kunne ligge mange steder.
Og så mangler vi bare Christiansø SuC. Men den kommer nok først, når de har bygget broen til Baltikum færdig ;-)