Loading...
dk

Tesla SuC i Kolding | Tesla Forum

P85DK
P85DK Apr 29

De har helt fjernet Hørsholm igen, selvom den skulle være kommet op i Q4 21, det var en skam. Gad vide om de mener at de dækker det behov med en i Helsingborg?

Er Taastrup ny? Q2 22, alligevel?

Ja, joken Esbjerg udskudt endnu et par kvartaler. Da de annoncerede SuC ved Korskro i sommeren 2014, så tror jeg ikke at det kan være andre end Tesla selv der er skyld i at den endnu ikke er kommet.

Arpe
Arpe Apr 29
Citat fra MOS
Citat fra Arpe

Edit: Ellers skal det være i krydset mellem Kjersing ringvej og Stormgade, der er både mad (Burger King eller Sunset) og diverse butikker. Det er ikke en helt dum lokation, men langt fra motorvejen. 

Langt?! Det er da tættere på motorvejen end både Aarhus, Odense, Randers, Nørre Alslev og den kommende Kolding SuC.

Der er over 3 km fra motorvejen ind til krydset mellem Kjersing ringvej og Stormgade, kun Århus og Odense ligger længere fra motorvejen. Ingen af disse lokationer ville jeg bruge hvis jeg var på langtur. Esbjerg vil næsten altid være en endestation hvis man kommer forbi, så det betyder nok lidt mindre at den ligger langt fra motorvejen. Synes stadig korskroen er den bedste mulighed så dækker man også hovedvej 11 samt lidt mere af vestkysten. 

MOS
MOS Apr 29
Citat fra Arpe
Citat fra MOS
Citat fra Arpe

Edit: Ellers skal det være i krydset mellem Kjersing ringvej og Stormgade, der er både mad (Burger King eller Sunset) og diverse butikker. Det er ikke en helt dum lokation, men langt fra motorvejen. 

Langt?! Det er da tættere på motorvejen end både Aarhus, Odense, Randers, Nørre Alslev og den kommende Kolding SuC.

Der er over 3 km fra motorvejen ind til krydset mellem Kjersing ringvej og Stormgade, kun Århus og Odense ligger længere fra motorvejen.

Korrekt. Jeg tænkte på afstanden fra hovedvej 12 (Vestkystvej), ikke fra motorvejen. My bad! 

Sider: « 1 2 3 4