Loading...
dk

Tesla SuC i Kolding | Tesla Forum

CanEl
CanEl Jul 12 '22

den i hamburg er med 3 standere, men med 1 mere på den anden side af bygningen, som man ikke lige finder med det samme.
var der måske 1 overseet i Sverige?

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Jul 12 '22
Arpe
Arpe Jul 12 '22

Næppe, der er 6-7 superchargers i Nordnorge også med kun 3 standere. 

cth
cth Jul 12 '22
Citat fra Seppe

Der er en ved et hotel I Hamburg med 4. Den ligger langt fra motorvejen, alt i alt en ret håbløs SuC til langtur. Kastrup havde engang 2 der var offentlige, men vist aldrig helt officielle.

Men har sindssygt lækre toiletforhold på hotellet, hvis man stadig må bruge dem.

Nå det var tilbage i 2016 jeg kom der.

Sker nok ikke igen. 

Bianco
Bianco Jul 12 '22

Quote from Seppe ... Kastrup havde engang 2 der var offentlige, men vist aldrig helt officielle.

2 udenfor hegnet og 2 indenfor hegnet

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Jul 12 '22
jramskov
jramskov Jul 13 '22

Der er 6 ved Tesla i Tilst/Aarhus. De er dog langsomme - 120kW max.

P85DK
P85DK Jul 13 '22

De har stadig 4 stk indenfor hegnet i Kastrup som man godt lige kan koble sig på hvis man har behov, de er 90% af tiden optaget af biler fra værkstedet.

Ice2EV
Ice2EV Jul 13 '22

Har lige været på Kolding.... Tænkte den må da sparke noget mås. Så jeg gav den en gang kul, istedet for at tulle til Hedensted.

Kort før siger konen, hvorfor preconditionere den ikke som de forrige 6-7 stykke? 

Tænkte ikke mere over det, indtil jeg opdager de fleste fortsat er spærret med strips, og den kun giver 90 kW.  Dog stigenden henover perioden til 175, for så at falde igen.

Seppe
Seppe Jul 14 '22

Jaa selvom den er på kortet, så er den vist ikke helt klar endnu.

MOS
MOS Jul 14 '22

Jeg mener, at den ikke preconditionerer, hvis beregnet SoC ved ankomst er under ca. 10%. Det kan måske være forklaringen - både på den manglende preconditioning og den lave ladeeffekt til at starte med (indtil batteriet blev varmt).

CaptainChaos
CaptainChaos Jul 14 '22
Citat fra MOS

Jeg mener, at den ikke preconditionerer, hvis beregnet SoC ved ankomst er under ca. 10%. Det kan måske være forklaringen - både på den manglende preconditioning og den lave ladeeffekt til at starte med (indtil batteriet blev varmt).

Det gør min model 3 2020 model.
Ice2EV
Ice2EV Jul 14 '22

Dem jeg snakkede med, sagde begge de fik væsentlig under hvad de forventede.

Vi valgte Kolding istedet, fordi den ville lande på Hedensted med 2%. Og det virker ikke for fruens OCD.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Jul 14 '22
Sider: « 1 2 3 4 5