den i hamburg er med 3 standere, men med 1 mere på den anden side af bygningen, som man ikke lige finder med det samme.
var der måske 1 overseet i Sverige?
den i hamburg er med 3 standere, men med 1 mere på den anden side af bygningen, som man ikke lige finder med det samme.
var der måske 1 overseet i Sverige?
Der er en ved et hotel I Hamburg med 4. Den ligger langt fra motorvejen, alt i alt en ret håbløs SuC til langtur. Kastrup havde engang 2 der var offentlige, men vist aldrig helt officielle.
Men har sindssygt lækre toiletforhold på hotellet, hvis man stadig må bruge dem.
Nå det var tilbage i 2016 jeg kom der.
Sker nok ikke igen.
De har stadig 4 stk indenfor hegnet i Kastrup som man godt lige kan koble sig på hvis man har behov, de er 90% af tiden optaget af biler fra værkstedet.
Har lige været på Kolding.... Tænkte den må da sparke noget mås. Så jeg gav den en gang kul, istedet for at tulle til Hedensted.
Kort før siger konen, hvorfor preconditionere den ikke som de forrige 6-7 stykke?
Tænkte ikke mere over det, indtil jeg opdager de fleste fortsat er spærret med strips, og den kun giver 90 kW. Dog stigenden henover perioden til 175, for så at falde igen.
Jeg mener, at den ikke preconditionerer, hvis beregnet SoC ved ankomst er under ca. 10%. Det kan måske være forklaringen - både på den manglende preconditioning og den lave ladeeffekt til at starte med (indtil batteriet blev varmt).
Det gør min model 3 2020 model.Jeg mener, at den ikke preconditionerer, hvis beregnet SoC ved ankomst er under ca. 10%. Det kan måske være forklaringen - både på den manglende preconditioning og den lave ladeeffekt til at starte med (indtil batteriet blev varmt).