Svenstrup J i nordbyen lige ved rundkørsel 500 meter fra Ikea.
Overfor Gølpølser ved WashandGO...........
Men hvad foregår der?
Såvidt jeg husker er der 2 eller 3 lifte i klargørings afdelingen og resten er lagt i vaskehaller.
Svenstrup J i nordbyen lige ved rundkørsel 500 meter fra Ikea.
Overfor Gølpølser ved WashandGO...........
Men hvad foregår der?
Såvidt jeg husker er der 2 eller 3 lifte i klargørings afdelingen og resten er lagt i vaskehaller.
Efter Aalborg hvor mange vi så Tesla-service?
Jeg tænker: Herning/Holstebro, Trekants-området, Slagelse/Næstved og noget i Kbh nord.
Det er ca 200 meter nord for VVS Eksperten på samme side af vejen.
Adressen er Atletikvej 9.
På google maps er det hvor Washngo ligger.
Biludsstyrsbutikken med rengøringsmidler og værksted/klargøringshal, har jeg ikke set åben i mange måneder.
Når man er ude at få lavet forrude ved glasmanden, så har der altid været lukket. Jeg kommer der en del med 4 firmabiler og 2 private med et samlet km til på ca 140-150.000 km om året.
Det eneste der er er selvvask i portene ud til hobrovej og i den anden sidste er aalborg bilglas.
Den side/vinkel tvæs af vejen, mener jeg der er 2-3 lifte og butik samt toiletter. Så ved jeg ikke hvad der er ovenpå.
Det er vel stadig seneste melding, at de bruger midlertidige faciliteter indtil deres eget er klart i 2025? https://twitter.com/tesla_club_dk/status/1682105197521252352?
s=46&t=BNnQmYwEd8Bx55f2F9A1Dwhttp://www.teslaforum.dk/forum/topic/8709?page=1
Ja, det er også min forventning. Denne bygning de nu gør klar er kun på 350 m^2 medmindre vask-selv og glasmanden flytter derfra inden længe.
Så der er nok størst sandsynlighed for at dette bliver en midlertidig lokation.
Nogen der har nyt om denne Tesla lokation er den helt aktiv i dag?
Den står stadig ikke på Teslas kort.
Der holder dagligt 3-6 tesla'er i laderen der er til service.
Men det er jo ikke en butik som i Århus slags, hvor der er udstilling og så videre.
Det er såvidt jeg forstår en midlertidig løsning til de får bygget sprit nyt selv. Et sted hvor de kan lave de ting en ranger ikke kan ude på lokationen hvor du holder.
Det nye skulle efter sigende ligge ude omkring MCD og Burger King ved Svenstrup syd afkørsel. Men såvidt jeg kan se er der ikke stukket nogen spade i jorden endnu.
Samtidig bemærker jeg at der udvikles nye erhvervs arealer i samme område som de ligger nu, altså imellem Svenstrup og IKEA. Så er lidt i tvivl om de pønser på at opføre der. Det vil i så fald blive klods op af 3. limfjordsforbindelse, som skal gå just imellem Svenstrup og IKEA.
Tak for opdateringen. Fedt at høre den er godt igang. Underligt Tesla ikke har den på kortet. Hvordan skal folk i Aalborg vide at de rent faktisk godt kan få deres biler serviceret i Aalborg.
Der står endda et Tesla skilt uden for døren i dagtimerne.
Stort Tesla skilt på gavlen og halvt så stort Service skilt over porten.
Det var faktisk lidt sjovt, fordi jeg havde set der pludselig blev sat 11/22 kW Tesla ladere op, og sagde til konen det var da et mærkeligt sted at sætte langsom ladere op, folk vil da ikke holde og lade i timevis der!?