Ja med de super hårde 22" fælge ville jeg bestemt vælge luftaffjedringen, og evt starte med at vælge tågelygterne fra.
Ja med de super hårde 22" fælge ville jeg bestemt vælge luftaffjedringen, og evt starte med at vælge tågelygterne fra.
Så fik jeg også leveret mit grå lyn! Der var bl.a. tre andre grå der ventede på en glad ejer! Er der nogen der ved om jeg skal "gøre noget" for at kunne se bilen i den mobile app? Den melder stadig "No Vehicles Iinked...." ?
@LarsR: Du skal bruge samme login dom du bruger til MyTesla på websiden. Så skulle du kunne se dit Vin Nr og din bil. Hvis ikke kan det være fordi bilen stadig ikke er linket til dit login og du må kontakte Tesla. Der sidder en medarbejder i UK (Heidi), der har lavet denne tilknytning for mine.
Får man udleveret en manual/instruktionsbog, når man henter bilen eller skal man selv printe den fra nette?
Der er et lille hæfte med de mest grundlæggende ting i handskerummet. Ellers ligger der udførlig manual på skærmen i bilen på engelsk. Hvis du ikke har dansk manual, kan jeg sende en til dig.
Jeg har haft ringet op til flere gange til Tesla Motors HQ hovednummeret i Holland, der er de meget behjælpelige, og de kan sige noget mere end dem i Kbh. Nummeret står på Teslamotors.com
Jeg har også bestilt. S85 Sølv. Der står RN 723333 lev. AUG… Der stod i starten sidst Aug.. men nu Aug.. Er der noget med RN723333 nr ændr sig når de begynder at producere den??
@Hookmaker Men RN nummeret forbliver det samme, det er dog kun et ordrenummer.
@TBElvogn: Jeg har også selv en S85 sølv, den er pænt tilgivende i farven overfor lidt snavs :-)
Martin