Loading...
dk

Tesla Model S: Bestilling, Produktion, Levering | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Jan 4 '14

Ja med de super hårde 22" fælge ville jeg bestemt vælge luftaffjedringen, og evt starte med at vælge tågelygterne fra.

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jan 4 '14
LarsR
LarsR Jan 6 '14

Så fik jeg også leveret mit grå lyn! Der var bl.a. tre andre grå der ventede på en glad ejer! Er der nogen der ved om jeg skal "gøre noget" for at kunne se bilen i den mobile app? Den melder stadig "No Vehicles Iinked...." ?

NOELON
NOELON Jan 6 '14

@LarsR: Du skal bruge samme login dom du bruger til MyTesla på websiden. Så skulle du kunne se dit Vin Nr og din bil. Hvis ikke kan det være fordi bilen stadig ikke er linket til dit login og du må kontakte Tesla. Der sidder en medarbejder i UK (Heidi), der har lavet denne tilknytning for mine. 

LarsR
LarsR Jan 6 '14

@TSLA. Tak for info. Har du en mailadresse til at kontakte Heidi?

EDIT. Det virker nu. Der skulle bare lidt tålmodighed til :-)

Forummets indlæg er redigeret af LarsR Jan 6 '14
Ruderen
Ruderen Mar 19 '14

Får man udleveret en manual/instruktionsbog, når man henter bilen eller skal man selv printe den fra nette?

kajakaj
kajakaj Mar 19 '14

Der er et lille hæfte med de mest grundlæggende ting i handskerummet. Ellers ligger der udførlig manual på skærmen i bilen på engelsk. Hvis du ikke har dansk manual, kan jeg sende en til dig.

Ruderen
Ruderen Mar 19 '14

@kajkaj, tak for info - jeg har allerede printet den danske manual, ellers tak. 

Plar
Plar Mar 29 '14
Så i en tidligere tråd flere af jer havde kontaktet Tesla Holland ang ændring af konfig og lev. Vi bestilte bilen mellen jul og nytår, med lev midt maj, dette var 100% da alt nu kørte på skinner hos Tesla. bilen er stadig ikke i produktion trods det var lovet midt marts, stadig intet sket, frygter for vores sommer ferie midt juni bliver i den gamle bil.
Skulle jeg være heldig en af jer herinde skulle ligge inde med en mail adresse hvor en brugbar tilbagemelding kunne fåes.
Håber i nyder jeres vildt lækre biler.
Plar
Plar Mar 29 '14
Så i en tidligere tråd flere af jer havde kontaktet Tesla Holland ang ændring af konfig og lev. Vi bestilte bilen mellen jul og nytår, med lev midt maj, dette var 100% da alt nu kørte på skinner hos Tesla. bilen er stadig ikke i produktion trods det var lovet midt marts, stadig intet sket, frygter for vores sommer ferie midt juni bliver i den gamle bil.
Skulle jeg være heldig en af jer herinde skulle ligge inde med en mail adresse hvor en brugbar tilbagemelding kunne fåes.
Plar
Plar Mar 29 '14
JensMelhede
JensMelhede Mar 29 '14

Prøv disse:

RJohansen@teslamotors.com eller

htorgnes@teslamotors.com

Hookmaker
Hookmaker Mar 29 '14

Jeg har haft ringet op til flere gange til Tesla Motors HQ hovednummeret i Holland, der er de meget behjælpelige, og de kan sige noget mere end dem i Kbh. Nummeret står på Teslamotors.com

Plar
Plar Mar 30 '14
Tak for svar. Mail afsendt i dag. høre vi intet vil jeg give dem et kald sidt på ugen, så vi kan få planlagt ferien i juni, dette bliver ikke i bil såfremt lev ikke er inden, køre pt i gammel Golf 5 TDI da den nye cc røg en mdr efter købet af TMS
Hookmaker
Hookmaker Mar 30 '14
Ring, det er bedre og så får du svar med det samme...;-)
Empty
Empty May 2 '14

Så fik jeg bestilt min TMS 85 RM #862982 med levering sidst i August :-)

TBElvogn
TBElvogn May 13 '14

Jeg har også bestilt. S85 Sølv. Der står  RN 723333 lev. AUG… Der stod i starten sidst Aug.. men nu Aug..  Er der noget med RN723333 nr ændr sig når de begynder at producere den?? 

Hookmaker
Hookmaker May 13 '14

@TBEIvogn, ja du får et VIN nr (stelnummmer).

Bianco
Bianco May 13 '14
For min bestilling i slutningen af marts, så tog det fire uger fra min bekræftelse af bestilling til der kom VIN på, og fire uger til produktion. Jeg forventer seks til otte uger til levering.
FrederikC
FrederikC May 13 '14

I må da lige afsløre jeres konfig. Picture or it did not happen :)

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC May 13 '14
Kiefer
Kiefer May 13 '14

@Hookmaker Men RN nummeret forbliver det samme, det er dog kun et ordrenummer.

@TBElvogn: Jeg har også selv en S85 sølv, den er pænt tilgivende i farven overfor lidt snavs :-)

Martin

Sider: « 1 2 3 4 »