Loading...
en

Gået i stykker?

SimonHN
SimonHN Jan 7 '15
Er det en af jer her inde der holder i stykker lidt uden for Århus?
kajakaj
kajakaj Jan 7 '15

Næh - men hvis det er fronten der er åben er det nok ikke motorproblemer. Hvilken farve har den?

SimonHN
SimonHN Jan 7 '15
Den var vist mørkegrå. Den holdte i en blinkbane med haveriblink på.

Fik et meget dårligt billede i forbifarten.
The Forum post is edited by SimonHN Jan 7 '15
Kiefer
Kiefer Jan 7 '15

Er det fra Århus mod Silkeborg?

Du stoppede ikke op og spurgte om de/han/hun havde behov for hjælp?

/Martin

The Forum post is edited by Kiefer Jan 7 '15
SimonHN
SimonHN Jan 7 '15
Det var imod Hinnerup. Den var lige kørt over E-45.

Den så ud til at være forladt. Kunne ikke se nogen.
kajakaj
kajakaj Jan 7 '15

Der er 5 S85 og 1 P85 i Hinnerup. Martin Kiefers er sølvgrå, så ikke hans.

TBElvogn
TBElvogn Jan 7 '15
Min er også sølvgrå og fra Horsens. Så heller ik min.... Den er nok 300-350km hjemmefra og kørt tør for strøm ;-(
uffe88
uffe88 Jan 7 '15

Det var min mørk grå p85 fra Hinnerup. Noget mekanisk gik i stykker mellem motor og hjul. Jeg havde kørt mortorvej fra Horsens og da jeg accelererede efter at være stået af motorvejen forsvandt alt kraft pludselig som om noget mekanisk sprang i stykker mellem motor og baghjul. Måske gearkassen gik eller lignende. Fik fin service fra Tesla med afhentning  og en lånebil imorgen.

The Forum post is edited by uffe88 Jan 7 '15
kajakaj
kajakaj Jan 7 '15

@uffe88: Godt at høre du fik hurtig hjælp fra Tesla og kunne låne en bil.

Kiefer
Kiefer Jan 7 '15

Niks, det er ikke min, havde det været, havde I nok også hørt det herinde ;-)

Men den må være kommet mellem klokken 16 og 18, da jeg kørte forbi derude på vej hjem hold der ikke nogen Tesla, til gengæld blev jeg fulgt af en sort/hvid Roadster hele vejen ud mod Hinnerup.

Uffe: Er det så også din jeg har set en gang imellem i Søften?

/Martin

The Forum post is edited by Kiefer Jan 7 '15
uffe88
uffe88 Jan 7 '15

Kiefer: Ja, det tror jeg. Har også set din i sølv ved Rema. Min er grå med grå fælge om sommeren og standard fælge om vinteren.

The Forum post is edited by uffe88 Jan 7 '15
SimonHN
SimonHN Jan 7 '15
Godt at høre at du fik god hjælp af Tesla.

Man bliver jo helt bekymret når man ser sådan en bil holde stille på den måde. Når man selv er kommende Tesla ejer. :D

Ved du hvor længe du ca skal undvære din bil?
uffe88
uffe88 Jan 7 '15

Nej. Det får jeg nok først at vide imorgen når de har fået kikket på bilen og reservedels lager.

T3S7A
T3S7A Jan 7 '15

Hvornår er din bil fra Uffe88?

FrederikC
FrederikC Jan 7 '15

Lyder lidt som Drive Unit. Beskrivelsen af "uheldet" lyder lidt som det nogle har oplevet i norge.

Kiefer
Kiefer Jan 7 '15

Uffe: Fik du en lånebil inde fra forretningen i Århus, eller hvodan?

/Martin

uffe88
uffe88 Jan 8 '15

T3S7A: Den er fra april 2014.

Kiefer : De har leveret en bil hjemme i min garage her i formiddags . De nævnte at de ville levere en bmw 3 eller bmw 5  som lånebil. Jeg skal kun betale benzin. 

uffe88
uffe88 Jan 8 '15

SimonHN: De nævnte pr. mail idag at de forventede at have min bil færdig først i næste uge og de havde meget travlt så det var ikke sikkert at de også nåede nogle småting i denne omgang der også skulle fixes.

Kiefer
Kiefer Jan 8 '15

uffe88: Det er da lidt skidt at de ikke leverer en Tesla til dig, det har Elon ellers udtalt at man altid skulle låne en bil der var på linie eller bedre end del bil man selv har, og det kan man jo ikke ligefrem kalde en BMW...

Jeg skal til Nærum på fredag, sig til hvis du skal med over for at hente bil.

Jeg lånte en P85+ da jeg fik skiftet motor, fin bil og sjovt at prøve en bil med 21" fælge.

/Martin

The Forum post is edited by Kiefer Jan 8 '15
kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Når de kun kan erstatte med en ICE-bil, bør de refundere brændstofudgiften. Det gør de i Norge

Pages: 1 2 »