Næh - men hvis det er fronten der er åben er det nok ikke motorproblemer. Hvilken farve har den?
Det var min mørk grå p85 fra Hinnerup. Noget mekanisk gik i stykker mellem motor og hjul. Jeg havde kørt mortorvej fra Horsens og da jeg accelererede efter at være stået af motorvejen forsvandt alt kraft pludselig som om noget mekanisk sprang i stykker mellem motor og baghjul. Måske gearkassen gik eller lignende. Fik fin service fra Tesla med afhentning og en lånebil imorgen.
Niks, det er ikke min, havde det været, havde I nok også hørt det herinde ;-)
Men den må være kommet mellem klokken 16 og 18, da jeg kørte forbi derude på vej hjem hold der ikke nogen Tesla, til gengæld blev jeg fulgt af en sort/hvid Roadster hele vejen ud mod Hinnerup.
Uffe: Er det så også din jeg har set en gang imellem i Søften?
/Martin
Nej. Det får jeg nok først at vide imorgen når de har fået kikket på bilen og reservedels lager.
Lyder lidt som Drive Unit. Beskrivelsen af "uheldet" lyder lidt som det nogle har oplevet i norge.
T3S7A: Den er fra april 2014.
Kiefer : De har leveret en bil hjemme i min garage her i formiddags . De nævnte at de ville levere en bmw 3 eller bmw 5 som lånebil. Jeg skal kun betale benzin.
SimonHN: De nævnte pr. mail idag at de forventede at have min bil færdig først i næste uge og de havde meget travlt så det var ikke sikkert at de også nåede nogle småting i denne omgang der også skulle fixes.
uffe88: Det er da lidt skidt at de ikke leverer en Tesla til dig, det har Elon ellers udtalt at man altid skulle låne en bil der var på linie eller bedre end del bil man selv har, og det kan man jo ikke ligefrem kalde en BMW...
Jeg skal til Nærum på fredag, sig til hvis du skal med over for at hente bil.
Jeg lånte en P85+ da jeg fik skiftet motor, fin bil og sjovt at prøve en bil med 21" fælge.
/Martin
Når de kun kan erstatte med en ICE-bil, bør de refundere brændstofudgiften. Det gør de i Norge