Så er leverancen kommet i hus, og ligger nu og venter - i første omgang på de som kommer til Køge på lørdag, "resterne" medbringes til Vejle.
Jeg har sendt en besked til alle omkring betaling. StP pladerne, incl fragt i Sverige, transport til DK løber på i 944,31 kr. og jeg har tilladt mig at runde op til 945 kr.
Kan du ikke overføre via MobilePay, så medbring kontanter til træf og få udleveret her.
Må indrømme at TMS var godt lastet over broen - og virkeligt godt støjdæmpet. 280 kg materiale fordelt med 4 foran forsædet, 4 bag forsæderne og 9 i trunk. Der er ikke plads i D'eren i frunken, ellers var et par stykker kommet herud. Men kan sige at den ligger fornuftigt på vejen med så meget vægt - når blot det er fordelt. Faktisk syntes jeg turene til Tyskland for at hente vand er langt værre - med kun trunken lastet føles den meget anderledes.
Såfremt der kommer mange ekstra bestillinger til Vejle træffet, kan jeg bestille en gang mere - men for at jeg skal køre til Sverige en tur mere, skal der være mindst 8 stk (altså 7 yderligere) - inden fredag. Alternativt kan dette købes hos Carsound, og Empty skal jo også lave lidt.. Er sikker på at han godt kan lokkes til at tage en pakke eller 2 med - dog til en lidt anden pris.