Loading...
en

Clever vs. Eon

lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Hej Gustav.
Skal den stå på Average eller instant?
Kanon. Jeg prøver :)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Average

nicom
nicom Apr 10 '15
Lysmanden. Var det dig i den sølvgrå jeg hilste på ved Maribo.
The Forum post is edited by nicom Apr 10 '15
lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Ja det var. Jeg troede slet ikke du så jeg hilste på dig :)
Jeg havnede nemlig næsten kunne regne ud det var dig.
Kiefer
Kiefer Apr 10 '15

Gustavfar1: Med 6.1 kan du også se restprocent ved destination, samt hvor mange procent den mener der er på batteriet ved tur/retur.

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Ok det vidste jeg ikke. Er jo ny i gamet og har kun haft 6.2 stort set siden jeg fik bilen :-)

lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Jeg blev helt nervøs idag da den pludselig fortalte mig at der var minis 9 % tilbage på batteriet . Fandt ud af at der var hvis jeg skulle nå tilbage fra start punktet at jeg ikke havde nok til at konme tilbage
Claus8930
Claus8930 Apr 10 '15

@Kiefer, Hvor ser du hvad der er tilbage hvis du skal retur?

Kiefer
Kiefer Apr 10 '15

Claus: Når jeg klikker nederst på vinduet med køreangivelserne så kommer der en bjælke frem med % til destinationen og nedenunder den er der også en % angivelse med retur.

/Martin

RobertJ
RobertJ Apr 12 '15
@lysmanden Jeg har tænkt på at oprette min 11kw lader på plugshar. Det giver jo rigtig mange mulighed for at lade, uden at skulle betale de horrible priser ved eon /clever. Ontopic: Jeg springer over på begge abb. Jeg håber dog på en SuC lander ved Farø broerne. Der mangler en SuC ved Køge - Hamborg via færge.
lysmanden
lysmanden Apr 12 '15
Kelas: hvad er det for en hjemme side ?
Jeg talt med Tesla i fredags og de bekræfter der kommer en i Vordingborg men de ved ikke hvornår andet end i 2015.
Der er jo den gamle lade station ( better place ) nede i Vordingborg som nu er nedlagt. Det er en oplagt geografisk placering.
De har da en SC i Køge? Nede ved transport centeret
Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

@Kelas:
Du kan få et gratis Clever kort (sparer 350 kr) via dette link:
https://shop.clever.dk/special/?lockcode=tesla-go

Skal dog stadig betale den høje pris per kWh, men som backup er det vel OK at spare 350 kr for at have kortet i bilen :)

Singh
Singh Apr 12 '15
Citat fra Klaus_

@Kelas:
Du kan få et gratis Clever kort (sparer 350 kr) via dette link:
https://shop.clever.dk/special/?lockcode=tesla-go

Skal dog stadig betale den høje pris per kWh, men som backup er det vel OK at spare 350 kr for at have kortet i bilen :)

Til info skal reservationsnummeret blot starte med RN og bestå at 7 cifre efterfølgende, der er intet tjek på om det er korrekt. Blot hvis der er nogen der gerne ville bestille med det samme før tilbuddet evt. ophører :) 

The Forum post is edited by Singh Apr 12 '15
RobertJ
RobertJ Apr 12 '15
@lysmanden Plugshare, hent app'en til din smartphone. Det er voldsomt så mange ledere der er registreret i EU. Man skal jo bare kunne finde dem.
Pages: « 1 2 3