@fmm1000
Normalt betaler man de første 15.000 kr med kreditkort og resten laves med en bankoverførelse nogle dage før man modtager bilen.
@fmm1000
Normalt betaler man de første 15.000 kr med kreditkort og resten laves med en bankoverførelse nogle dage før man modtager bilen.
Ok, så må jeg blive lidt mere konkret:
Hvordan får jeg mest for pengene hvis jeg har max ca. 700.000? Jeg har hele tiden tænkt at det skal være en 85'er pga rækkevidden. Men en 70'er duer måske også? Ellers er der jo skrevet en masse om hvad man bør eller skal have af ekstras.
Med 700.000 er der jo begrænsninger, men umiddelbart vil jeg gerne have den nye(ste) HW, 19" hjul, gode sæder og god lyd. Sidstnævnte har dog lavere prioritet.
Tænke tænke... :-)
Der er da flere 85'ere på bilbasen til under 700.000 i DK - det er vel bare at tage fat i dem?
Så vidt jeg kan se er der kun en enkelt 85 med ny HW til under 700K på bilbasen pt. men ellers er der jo ganske rigtigt en del til salg i Norge.
Så det godt, Mw, og du har helt ret :-)
Den er dog ikke dukket op på den danske side endnu (fredag kl. 23:05), er spændt på hvornår det sker - og hvad den nøjagtigt kommer til at koste
:-)
Bemærk det tal er indtil EPA estimated. De skriver også at 85D har bedre tal end 85 RWD. Men igen, de tal er EKSTREMT meget teoretiske og ikke noget jeg vil lægge ret meget i. Du kommer meget sjældent til at opleve en sådan rækkevidde, med mindre du kører virkelig, og jeg mener virkelig pænt og et stykke under det tilladte.
Griffel: Jeg vil ikke forvente den dukker op før på mandag, når Tesla DK får mødt ind på kontoret og får opdateret priserne med dansk moms.
De skal jo også lige have regnet den fiktive fup-rabat ud også...
/Martin
Så er Design Studio opdateret med den nye S 70 RWD. Den koster som udgangspunkt 580.900 kr. i modsætning til 623.000 for D-modellen.
Men 70 RWD kan først leveres i slutningen af december - det er da liiige tæt nok på årsskiftet og en eventuel ændring i beskatningen.
På den amerikanske hjemmeside kan 70 RWD leveres sidst i august så det med sidst i december må vist være en fejl.
Jeg er simpelthen så meget i tvivl om det skal være en 70 eller 85...
Mit max er som sagt ca. 700k, og jeg kan få mere udstyr for pengene, men sætter til på rækkevidden, med en 70'er. En rækkevidde som jeg sikkert kun vil udnytte fuldt ud på langture (ferie, weekendbesøg mv.). Men det er jo rart at kunne... ;-)
I det daglige har jeg 70 km hver vej på arbejde og kører nogle dage måske 50 mere om aftenen til fritidsaktiviteter i nabobyen, så mon ikke jeg bliver mere glad for lidt ekstra udstyr i længden?
Se nu har jeg selv svaret på indledningen :-) - Men de 85 kWh spøger i baggrunden...
Er spændt på at se om leveringsdatoen på 70 RWD ændrer sig i løbet af næste uge. Jeg kan jo også spørge når jeg skal på prøvetur på torsdag.
:-)
Tak for svarene - både i favør for 85 og 70 ;-)
I og med jeg er begrænset økonomisk til 700k blir det nok en 70 RWD - hvis leveringsdatoen ikke virkelig er slutningen af december.
Og så har jeg ikke kunnet finde ud af, om der også er/kommer 8 års garanti med ubegrænsede kilometer på 70 kWh-udgaven af batteriet. Jeg vil gerne have ubegrænset, idet jeg kører ca. 48.000 km om året. I de garantibetingelser jeg kunne finde på deres hjemmeside er der kun nævnt 60 og 85...