Har fået en pris fra Danske Forsikring;
14.000 km årligt, selvrisiko 14.000 kr, præmie 6.634 kr. Forudsætning er at jeg flytter mine andre forsikringer og for installeret en GPS tracker.
Har fået en pris fra Danske Forsikring;
14.000 km årligt, selvrisiko 14.000 kr, præmie 6.634 kr. Forudsætning er at jeg flytter mine andre forsikringer og for installeret en GPS tracker.
www.minforsikring.dk
Jeg har fået et godt tilbud på min P85+, hvor jeg får forsikret en værdi på 900.000 (incl. alt extra udstyr), ingen KM grænser og ingen GPS tracker krav: 8.516,- (selvrisiko = 3.000,-)
Tilbudet var en samlet pakke på alle forsikringer og skyldes også at jeg iforvejen er pensionskunde kunde hos AON som står bag minforsikring.
Købstæderne som jeg har nu, skal have: 9.531,- (selvrisiko = 4239,- og heller ingen KM grænser eller krav om GPS tracker).
Vælger nok at flytte alt til minforsikring i kommende uge.
Ser ud som om at ALKA er et godt sted at forsikre TMS. Herudover har de ikke krav om at samle alle forsikringer.
Fik er pris på kr. 8.977,- for op til KM 18.000 pr. år. (Selvrisiko kr. 4.000,-).
Valgfrit: Hvis der installeres en ALKA-Box (kr. 1.000,- i éngangs installationsgebyr) falder prisen med 25% til kr. 6.732,- Boxen anvendes kun ved tyveri og i forbindelse med uheld, hvor man selv har ansvaret. Skér et uheld som følge af for høj hastighed stiger selvrisikoen med kr. 1.000 pr. km/t over hastighedsgrænsen fratrukket 5 km/t. F.eks. ved uheld i by-zone med en målthastighed på 57 km/t, vil selvrisikoen stige med kr. 2.000 (7 - 5 km/t gange 1.000).
Tryg forlanger ca. kr. 9.000 i forsikring (selvrisiko 3.161,- årlig km max 12.000) og forlanger samtidig en GPS-tracker installeret uden der gives yderligere rabat herfor.
Hej.
Har lige fået en skarp pris på forsikring til under 8K ved KAB uden GPS og uden kilometerbegrænsning, eneste problem er at de resterende priser på både ekstra bilen, hus, etc.. ikke er særlig skarpe...
/Martin
Krav om GPS-tracker fra Alm.Brand. Er nogen af Jer forsikret ved Alm.Brand, og har I også fået krav om installation af godkendt GPS-tracker.
Hej Kaj,
Jeg har valgt at fortsætte hos Alm. Brand, @30.000km/år beder de om 10.200 kr.
GPS har på intet tidspunkt været på tale, endnu!
Lasse
Hej Lasse. Kravet om GPS er fordi bilen har en værdi på over 600.000 kr., men det er din vel også over?
Interessant, håber ikke de kommer i tanke om at spørge mig til værdien... Og ja, min endelige pris landede på 750.
PS: Kan være jeg kigger forbi på min jomfrutur til Jylland næste weekend, hvis ikke du ER taget på ferie dér :) Glæder mig meget til at få praktisk erfaring med ture fra KBH til Nordjylland (via Mols-linien), 318 km/vej. Regner ikke med at det burde være nødvendigt at køre forbi dig og lade hver gang :)
Du er meget velkommen. Jeg er ikke hjemme fredag aften, men ellers hjemme resten af weekenden. Adressen er Vestergade 4, Langå, tlf. 51861727. Jeg skal nok lade være med at referere til dig mht. Alm.Brand. vh Kaj
For jeres egen skyld skal I nok fortælle bilens pris incl. udstyr eller basisprisen samt hvor meget extraudstyr der er kommet I. Ellers ender I med en underforsikring, hvor f.eks. et tyveri eller brand ikke dækker andet end basisprisen for jeres model.
Dette gjorde en stor forskel hos KAB og minforsikring - sikkert også hos alle andre.
Enig. Der skal være rene linier. Forsikringsselskabet har fået en kopi af bestillingen, så der ikke er tvivl om hverken værdi, motorkraft eller udstyr.
Hej Michael,
Jeg har ikke oplyst en specifik værdi, men modtog efterfølgende tilbudet skriftligt. Herfra kan jeg se at værdien af ekstraudstyr er sat til kr. 25.000, hvilket er noget i underkanten i mit tilfælde :-).
Jeg sender dem lige en kopi af min ordre og dobbeltchecker deres pris.
/Jess
Hmmmm, så kom Tryg lige på banen igen. Nu har de opdateret deres prissætning på Teslaen. Ikke længere krav om GPS-tracker og en årlig pris på kr. 7.594,- (selvrisiko 3.161,-) optil KM 20.000 årligt.
@JF 7600 kr, med lav selvrisiko. Ikke tosset. hvilken pris, plus ekstraudstyr pris, har de beregnet fra?
Krav om samling af forsikringer? Går ud fra det er ud fra en p85?
@homer: Jeg havde sendt dem en kopi af min ordre inden de bekræftede prisen. Skal lige nævne at 'næsten' alle mine øvrige forsikringer (både private og selskaber) allerede er hos Tryg i forvejen. Bilen er en P85+ til 926.900.
GPS-tracker monteret i dag af Uniqtracking.dk .
Professionelt arbejde - montøren havde monteret i 13 Teslaer indtil nu, så han havde bare styr på det. Firmaet har montører kørende både i Jylland og på Sjælland.
Pris incl. montering 3750 kr. Abonnement 995 kr. årligt.