Købstædernes forsikring har ikke krav om GPS og præmien er rimelig. Jeg giver 6600 om året for en S85P
Købstædernes forsikring har ikke krav om GPS og præmien er rimelig. Jeg giver 6600 om året for en S85P
@tintin: har du kontaktinfo på en person fra Købstædernes? Jeg er hos Topdanmark blevet mødt af krav om GPS, hvilket koster 3000 for dimsen + installation + 800 kr/år i abonnement.
Er det et krav, at man samler sine øvrige forsikringer dér?
Jeg fik mit tilbud fra Købstædernes igennem min diba finansiering. Men de har ingen krav om at man samler det hele hos dem. Prøv at give dem et kald.
SuneH. Ham du skal tale med er
Allan Lindholt Nielsen
ALN@kfforsikring.dk
21640922
Har netop talt med Allan. De har trukket sig ud af Tesla efter afgifterne blev vedtaget, da de skal erstatte til nyværdi, og den jo stiger efter 1. januar. Øv.
Har netop talt med Allan. De har trukket sig ud af Tesla efter afgifterne blev vedtaget, da de skal erstatte til nyværdi, og den jo stiger efter 1. januar. Øv.
Har du hør ALKA?
Global forsikring er jo ekstremt billigt............er der nogen der kender selskabet? Kan man stole på dem?
Men, på hjemmesiden skriver de bilen højst må koste 1.000.000, det kommer de fleste vel over efter den 1.1.2016?
Nogen der har snakket med dem om dette?
/Martin
Jeg er jo interesseret I Global, fordi min er købt før - men jeg kender ikke selskabet. De er f.eks. ikke medlem af "Pension og Forsikring" som en branche organisation, hvor langt de fleste etableret forsikringsselskaber er medlem? Det sikre en eller anden form for kvalitet.......og derfor spørger jeg om hvor godt vi kender Global Forsikring?
Husk at det er black friday på fredag. Man ved aldrig om der er nogle af selskaberne der har tænkt sig at køre tilbud på bilforsikringer
Jeg er forsikret hos IDA forsikring og bor i Kbh (Brønshøj). Har en P85 fra 2014 og opgivet et kørselsbehov på 20.000 km/år. Præmien er 5366 kr. og selvrisiko 7500 kr.
Jeg har fravalgt ekstra dækninger: Glasdækning, Bilsavn, Værdiforringelse, Førerforsikring, Vejhjælp
Jeg har alle andre forsikringer hos dem (som i øvrigt også er megabillige - villaforsikring til 1600 og indbo til 1100)
P.S. I sommers før jeg købt Tesla'en fik jeg et tilbud på forsikring af en P85D hos Købstædernes til godt 13.000 kr .... Så meget dyrere er bilen jo heller ikke end P85 ...
Har du hør ALKA?
Alka vil kun tage en Tesla ind, hvis man flytter alle sine forsikringer. De kan ikke engang oplyse en pris uden at man først gennemgår alle de øvrige. Så man risikerer at bruge 1 time i telefonen hvorefter man får oplyst en pris, som ikke er attraktiv. Suk. Har booket et telefonmøde med dem i aften.
Har du hør ALKA?Alka vil kun tage en Tesla ind, hvis man flytter alle sine forsikringer. De kan ikke engang oplyse en pris uden at man først gennemgår alle de øvrige. Så man risikerer at bruge 1 time i telefonen hvorefter man får oplyst en pris, som ikke er attraktiv. Suk. Har booket et telefonmøde med dem i aften.
SuneH: Alka, ligesom så mange andre forsikringsselskaber gør øjensynligt meget forskel på folk. Da jeg bad om en pris på min 85D, blev jeg ikke bedt om at samle andre forsikringer hos dem. Det er også en af de ting de har slået sig meget på.
Jeg har indtil fornylig haft bilforsikring hos Alka (ikke en Tesla) og kan nævne at de siger og reklamerer med en ting og gør noget andet når man går i dialog med dem. Hvis nu de bare ikke havde reklameret og givet udtryk for at de er så transparente, bundærlige og at det ikke gør nogen prisforskel om man samler flere forsikringer eller ej - så ville jeg ikke have et problem med Alka. Men der er ingen tvivl om at de er lige dårlige/lumske som de fleste andre forsikringsselskaber.
Skal hente min længe ventede TMS i morgen kl. 10, men har her i aften har jeg modtaget en mail fra Tesla at Købstæderne ikke har godkendt min forsikring og at de derfor ikke kan indregistrere min bil.
Jeg kontaktede dem (købstederne blandt andre) ellers, inden jeg bestilte min TMS i august for at sikre mig diverse detaljer omkring pris mm.
Er der nogen der har prøvet det samme eller har hørt om lignende.
Jeg er 43 år, bor i Nordsjælland og kører som elitebilist. Jeg tænker det er en misforståelse, men man bliver nu altid lidt nervøs når den slags problemer dukker op så sent.
Faktisk undrede det mig at jeg ikke hørte noget ang. forsikring fra Tesla, men jeg tænkte at det havde de styr på. Men måske jeg tager fejl!
Nå jeg ringer til dem i morgen.....tidligt ;)
Du kan bare tegne en hvilken som helst forsikring i morgen, så du kan få din bil med det samme. Du har 14 dages fortrydelsesret fra du modtager din police, så du har tid nok til at finde et nyt "det rigtige tilbud".
Så hvis du har mod på det, får du din bil i morgen alligevel. Start med at tegne den hos dit nuværende selskab på andre områder, og arbejd videre derfra.
Pøj pøj i morgen. ;-)
@DeaconWP
Tak for tippet, jeg var ca. nået til det samme. Syntes bare det var sådan lidt "hovsa" fra Tesla's side. Jeg ved de har helt vildt travlt, men alligevel.
Faktisk kunne jeg have hentet den i mandags, men arbejde i Odense gjorde at jeg måtte takke nej og vente yderligere to dage - hvilken smerte....