Jeg har lige fået tilbud på min TMS 70 som kommer i December. Gennem IDA forsikring kunne jeg få forsikring for 5.100,- inkl. glas med 2.500,- i selvrisiko. Ingen krav om GPS.
Jeg har lige fået tilbud på min TMS 70 som kommer i December. Gennem IDA forsikring kunne jeg få forsikring for 5.100,- inkl. glas med 2.500,- i selvrisiko. Ingen krav om GPS.
Med den pris kunne det tyde på, at IDA har regnet ud, at risikoen for skader er langt lavere når man kører Tesla pga sikkerheds funktionerne. Nu mangler vi bare resten følger med ned.
Manglede lige at tilføje at jeg er 30 og har 5 år med bil uden skader. Man skal have minimum 3 forsikringer hos IDA for at få tilbuddet. De kan dog også lave en villaforsikring til 3.400,- så det går nok
Ja det kunne da være skønt hvis det forholder sig sådan. Vi får nok også brug for al den rabat vi kan få hvis præmierne stiger til det 2-3 dobbelte efter nytår :-(
...og så skal man lige tage en Ingeniør uddannelse før man kan blive forsikret i IDA
Det fremgår nu via "nrpla.de" på forummets "kort", at der er registreret 23 model S i oktober.
70D. 04 stk.
85D 11 stk.
85R 03 stk.
P85D 03 stk
P90D 02 stk.
De blev forsikret hos:
ALKA. 3
Alm Brand. 1
ALPHA Inc. 1
Codan. 2
Danske. 1
GF forsikring. 1
Gjensidige. 1
IF forsikring. 4
Købstæderne. 1
Lærerstanden. 1
Runa Forsikring 1
TRYG 6
~~Husk, læs betingelserne!
Jeg havde en ung mand ude for gennemgang af vores forsikringer og han nævnte intet om GPS. Han havde modtaget info om bilens nypris
Da jeg endeligt fik betingelserne var der et generelt afsnit om at alle biler med handelsværdi over (tror det var) 600 tDKK skulle have installeret tracker!
Det lyder billigt, Nilaus.
Jeg har modtaget tilbud fra Alm.Brand, som har alle andre forsikringer, og de vil have 13.003 for min bestilte S85D.
Har nu tjekket på https://www.kfforsikring.dk/motorkoeretoej-beregner/?type=17#beregner og de skal have 7.704 med 11.665 i selvrisiko. Jeg har beregnet bade med og uden sporingssystem og prisen er den samme. Det er ved nypris på 851.000.
Vil kontakte Tryg også, da de også skulle være billige.
Jeg får leveret en ny S70 til december i år og har fået tilbud fra Alka Forsikring.
Kasko 9.300 kr., selvrisiko 4.000 kr. og er inkl. vejhjælp.
Købstæderne. 4900+705 for Udvidet bildækning igennem diba selvrisiko 6747 kr. S70 med 40.000 km om året.
Global Forsikring er ikke et forsikringsselskab, men nærmere et forsikringsagentur - selvskabet som de formidler aftalen med er QBE Insurance.