Loading...
dk

Byggedag i Jylland. Det skal være 6. februar 2016 | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Nu skal der ske noget. Så jeg har skaffet et lejemål af opvarmede haller, ved Danboring i Thorning, postnummer 8620 Kjellerup.

Vi kan leje hallerne lørdag d. 30 januar.

Der skal skaffes instruktører til de forskellige fagområder, som der skal bygges i.

Der skal skaffes Tesla ejere, som vil være med til at lære noget til deres "gør det selv" arbejde på bilerne.

Der skal findes ud af, om der skal grilles til frokost, eller om der skal være noget andet kulinarisk, ved simpelt flertal blandt dem der udtaler sig om det punkt.

Jeg kan kun i weekender i lige uger, da jeg arbejder i ulige weekender. Første mulighed er uge 4. Og det bliver i hvert tilfælde ikke uge 6, da det er starten af vinterferien. Og der forventer jeg ikke mange vil deltage.

1. Vil du betale for husleje? (Maks?)

2. Vil du tilbyde en køretur til ham der ejer stedet og hans kone? (de har tænkt på at købe Tesla, men er ikke kommet så langt. Endnu.

3. Vil du komme som "underviser", der deler dine erfaringer?

Start evt kl 10, som ved de andre bygge dage, frokost og sodavand, kaffe kan laves, og så videre.

Kom frit frem og giv din interesse til kende. Er der nok der vil være med, går jeg videre med arrangementet.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 7 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 26 '15

Jeg er med :-) Har 4,5 kvm STP lyddæmpningsplader som jeg skal have plastret døre, frunk, trunk og hjulkasser ind i så håber at der måske deltager nogen som har erfaring med lyddæmpning og evt. kan assistere lidt med det :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 26 '15
SuneH
SuneH Nov 26 '15
Jeg vil gerne være med, selvom jeg skal køre fra Roskilde. Kunne godt være interesseret i kamera for og bag, og lys i trunk.
Grill til frokost lyder godt, og 200 i husleje vil være rimeligt synes jeg, med 10 deltagere giver det 2000 kr, håber det er nok.
Forummets indlæg er redigeret af SuneH Nov 26 '15
TorbenS
TorbenS Nov 26 '15

Jeg vil også gerne være med og lave lys i trunk og lyddæmpning.

Selvfølgelig vil jeg gerne deltage i huslejen.

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Nov 30 '15
tintin
tintin Nov 26 '15

Jeg er også med. Vil gerne lydisolere

ErikBH
ErikBH Nov 26 '15

jeg deltager også gerne. Jeg er interesseret i lyddæmpning, ekstra lys i trunk/frunk og evt. ladeboks.

Jeg giver gerne en tur og spytter i kassen til både mad og husleje.

vh, Erik

Benjamin
Benjamin Nov 26 '15
Syntes også denne idé er virkelig god. Bor på Falster vil gerne deltage og betale et rimeligt beløb for sådan arrangement, er der indtil videre nogle DIY tesla folk der har meldt sig som guru'er?
griffel
griffel Nov 26 '15

Jeg vil også gerne være med på lidt lydisolering og lys i trunk (og evt. frunk?). Har ingen materialer til lyddæmpning men bestilt LED'er fra Kina.

Måske Blackvue hvis jeg ikke har fået det sat i selv i mellemtiden.

Selvfølgelig vil jeg gerne deltage i huslejen. Kan også medbringe nogle drikkevarer fra Tyskland - jeg bor i Sønderjylland ;-)

/Jakob :-)

DeaconWP
DeaconWP Nov 26 '15

Al kommunikation er indtil nu her i tråden, så nej, ikke endnu. Men de skal nok komme, vil jeg tro. Der er flere erfarne jyder, der har ytret interesse for at hjælpe med byggedage i Jylland, så de skal nok komme på bnen, når de ser opslaget her.

Lyder dejligt Griffel. Så får du æren af at være den første der tilbyder at hjælpe med et eller andet til arrangementet. :-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 26 '15
KS
KS Nov 26 '15

Jeg springer fra som instruktør, men kan henvise til de adskillige tråde der er om lydisolering her på forum, eller til de glimrende instruktionsvejledninger som FrederikC har lagt på Teslafied.eu. Der er både lidt om lyd, lys og kamera m.v. - og det er jo en gør-det-selv dag..

Der er ikke noget svært i det - det er mest ikke at være bange for at trække hårdt i dørbeklædninger m.v. - Det skal sige lidt lyde...

KimT
KimT Nov 27 '15

D. 30 jan er jeg på vej til Neukirchen - igang med at teste Tesla's "vandhuller" ned igennem Tyskland. Ellers ville jeg have haft lidt input omkring det lys jeg har monteret, og også lydisolering.

JesperM
JesperM Nov 27 '15
Jeg vil også gerne være med, også gerne betale for husleje. Jeg vil gerne lydisolere, skal dog have fundet noget stp.
toego
toego Nov 27 '15

Jeg deltager også gerne.

Tim
Tim Nov 27 '15

Rigtig godt initiativ!! Jeg vil helt sikkert gerne deltage og få tips og tricks. til evt. forbedringer osv af min snart ankomne 85D Titanium. Jeg er ny på forum og ser meget frem til at møde jer.

MR
MR Nov 27 '15
Vil gerne være med. Erinteresseret i lydisolering
Kiefer
Kiefer Nov 27 '15

Jeg er også klar, skal have lavet kamera og hvis der er tid nok, også et par døre.

/Martin

FrederikC
FrederikC Nov 27 '15

Jeg er måske på, og hjælper gerne med diverse.

kammersgaard
kammersgaard Nov 27 '15

Jeg vil også gerne være med på lidt lydisolering og lys i trunk og evt. frunk. Giver også gerne til husleje :-)

The_Stig
The_Stig Nov 27 '15

Hej DeaconWP

Efter som jeg bor i Viborg og gerne vil deltage hvis vi fastholder d. 30 januar 16, så kan vi evt. holde et "byggemøde" inden så længe så vi kan fordele opgaver (ud over at skaffe drikkevarer som Sønderjyden allerede har vundet)

Jeg mangler lys i begge ender både i xrunks og i forlygterne - noget må gøres.......

PS! Deltager naturligvis også økonomisk :-)

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Nov 27 '15
DeaconWP
DeaconWP Nov 27 '15

Så opfatter jeg den nuværende interesse som værende 1 enkelt med erfaring der vil hjælpe med den (Frederik) og ca 13 med interesse for at lære.

Så må vi lige se, hvor mange der yderligere tilmelder sig som "Guruer".

Det lyder godt "The_Stig"

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 27 '15
Sider: 1 2 3 4 5 »