Nu skal der ske noget. Så jeg har skaffet et lejemål af opvarmede haller, ved Danboring i Thorning, postnummer 8620 Kjellerup.
Vi kan leje hallerne lørdag d. 30 januar.
Der skal skaffes instruktører til de forskellige fagområder, som der skal bygges i.
Der skal skaffes Tesla ejere, som vil være med til at lære noget til deres "gør det selv" arbejde på bilerne.
Der skal findes ud af, om der skal grilles til frokost, eller om der skal være noget andet kulinarisk, ved simpelt flertal blandt dem der udtaler sig om det punkt.
Jeg kan kun i weekender i lige uger, da jeg arbejder i ulige weekender. Første mulighed er uge 4. Og det bliver i hvert tilfælde ikke uge 6, da det er starten af vinterferien. Og der forventer jeg ikke mange vil deltage.
1. Vil du betale for husleje? (Maks?)
2. Vil du tilbyde en køretur til ham der ejer stedet og hans kone? (de har tænkt på at købe Tesla, men er ikke kommet så langt. Endnu.
3. Vil du komme som "underviser", der deler dine erfaringer?
Start evt kl 10, som ved de andre bygge dage, frokost og sodavand, kaffe kan laves, og så videre.
Kom frit frem og giv din interesse til kende. Er der nok der vil være med, går jeg videre med arrangementet.