Loading...
en

Samle selv ladeboks

brianmassesson
brianmassesson Apr 8 '14

Jeg opretter lige denne tråd så alle får status på vores fælles køb/ladeboks projekt.
Jeg har bestilt Mennekes Type 2 stik i weekenden på amazon.de - Håber de kommer denne uge.
Bestilling af MainPine fra Holland - sendt bestilling i fredags, og fået mail tilbage med bekræftelse (Jeg sagde vi skulle have noget rabat og han har skrevet vi får 10% på ordren)
Jeg har spurgt til hvordan vi klarer betaling og har ikke hørt fra ham endnu, men følger op på ham i morgen.
Henrik (Hookmaker) har bestilt 50 meter kabel men har heller ingen leveringsdato endnu.

De andre stumper er mere eller mindre dag til dag.

Hvornår skal vi så bygge? Carl (TSLA) ville meget gerne i starten af maj da han er ude og rejse! Men ellers skete der måske ikke noget ved at vi mødtes to gange i Hundige hvis det selvfølgelig er ok med Ken! Varerne kan selvfølgelig afhentes/leveres så snart de dumper ind af døren.
Stor hilsen
Brian

Larsen
Larsen Apr 8 '14
Hvor mange blev vi egentlig?
Kiefer
Kiefer Apr 8 '14

@Larsen:

Tager du turen fra Støvring til Hundige til samle selv aften?

/Martin

Storgaard
Storgaard Apr 8 '14
Er det sådan at forstå at der købes samlet ind? I så fald deltager jeg gerne, og betaler også gerne forud til dem der lægger ud. Har bare ikke så meget forstand på det, så tror at jeg få købt alle de forkerte ting såfremt jeg hopper ud i selv at skulle købe. :)
PBP
PBP Apr 8 '14
Brian,
Fik du mig tilmeldt?

Mvh Peter
Larsen
Larsen Apr 9 '14
@Kiefer, nej jeg vil gerne have tingene tilsendt, så samler jeg den selv. Jeg kan sikkert samle den på den halve tid af hvad det tager fra mig til Hundige. Spørgsmålet var mere ment på hvor mange der fik bestilt tingene til ladekassen.
Kiefer
Kiefer Apr 9 '14

@Larsen: Samme her, ville ellers mene dete kunne have været hyggeligt at møde alle Jer andre i Hundige, men der er godt nok langt fra Århus og så derhen :-)

Jeg har aftalt med Brian at han sender de dele, jeg har bestilt til sit kontor i Tilst ved Århus og at, jeg så bare henter dem derude.

/Martin

muller
muller Apr 9 '14

Jeg er relativt åben overfor tidspunkter, men jo før vi lægger os fast på noget jo bedre.

Raymond
Raymond Apr 9 '14

Jeg er også åben overfor tidspunkter.

Bianco
Bianco Apr 10 '14

@Hookmaker - Hvornår tror du vi kan forvente at det store kabel ankommer?

@kseitzberg - Hvilke dage/tidspunkter er det muligt at låne lokalet i Hundige havn?

Hookmaker
Hookmaker Apr 10 '14

@Bianco, jeg har lige fået en mail fra Elbilsupport at han har rykket Holland, jeg håber på senest onsdag i næste uge.

Bianco
Bianco Apr 10 '14
Citat fra Kiefer

Jeg har netop bestilt sådan en her til indbygning i min hjemmelader:

http:///...;hash=item1c3eb99831

Det burde være rigeligt som dokumentation for strømforbruget. ROI er jo rimelig hurtig hvis den kan give 1,- retur på kWh :-)

/Martin

Nu er vi mindst to :-)

@Brian Hvilke tanker har du vedr. kasse til laderen? Nu skal jeg jo have proppet ovenstående i også... 

Bianco
Bianco Apr 10 '14

Dato...

Hvordan lyder mandag 5. maj?

Kan vi nå at skaffe tingene, og hvad med lokalet?

NOELON
NOELON Apr 10 '14

For mig fint!

KS
KS Apr 10 '14

Jeg arbejder altid i Jylland mandag/tirsdag, så onsdag og frem passer mig bedst. Lokalerne skal jeg nok finde - vi har et godt mødelokale i sejlklubben, hvor vi kan være - medmindre det lige denne dag, skulle være udlånt.

Bianco
Bianco Apr 11 '14

Torsdag 8. maj?

NOELON
NOELON Apr 11 '14

fint for mig.

NOELON
NOELON Apr 11 '14

Sorry, d. 8. Maj er ikke optimal, havde overset et sent eftermiddagsmøde, der gør det svært at nå. Men hvis jeg er den eneste der ikke kan, så må I andre køre videre.

The Forum post is edited by NOELON Apr 11 '14
brianmassesson
brianmassesson Apr 11 '14

Hej Jeg har fået Mennekes Type 2 stik i dag - det ser godt ud.
MainPine burde jeg modtage i næste uge. Resten bestiller jeg på mandag så det er nok klar tirsdag eller onsdag. Kan vi få sat en dato til byggeaften snarest ville det være lækkert...
@Bianco hvis du skal have KWH måler i kassen skal du ikke have den kasse som jeg har bygget mit i, da den er helt lukket og for lille. Du burde finde en med et gennemsigtig låg om muligt.

Bianco
Bianco Apr 11 '14
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 »