Hej Rune. Du bør lave en aftale med Tesla om betalingsmåden, så du er sikker på at bilen er klar når du kommer. På fakturaen står nemlig som standard "Betaling ved fakturamodtagelse". vh Kaj
Hej Rune. Du bør lave en aftale med Tesla om betalingsmåden, så du er sikker på at bilen er klar når du kommer. På fakturaen står nemlig som standard "Betaling ved fakturamodtagelse". vh Kaj
Hej Kaj. Tror jeg også er bedst, will do ;) bare sjovt at de ikke skriver det som en option.
Så ændrede status sig på min bil fra "vi indkøber dele" til "vi er i gang med at producere" :-)
/Martin
Min er nu transit siden igår, og DS Anna har meddelt levering d. 26 marts kl. 10.00. Det er jo kanon, når jeg nu har bestilt til marts, meeen jeg kan nu ikke se transit tiden inkl. samling i Holland bør være ret meget mere end MAX. 30 dage (den reele tid er max. 5 dage til havn i New York, max. 7 dages ventetid på havnen, 8 dage til Rotterdam og så 10 dage til at samle plus autotransport til DK, hvilket er rigeligt).
Og så kalenderen ryddet de tre efterfølgende dage så der kan cruises ud i det blå...;-)
Ja, jeg er også lidt spændt på om de når levering sidst i marts for mit vedkommende, lige gået i produktion og hvis det skal holde med datoen, så skal de ikke meget over 30 dage for slut produktion til den skal stå på amager...
/Martin
Så ændrede status sig på min bil fra "vi indkøber dele" til "vi er i gang med at producere" :-)
Og i dag ændrede den sig så til "Din model S er nu blevet afsendt fra fabrikken". En produktionstid på 5-6 dage synes jeg er ganske fin. Så måske de alligevel når at levere sidst i marts :-)
/Martin
Hej.
Jeg har bestilt en sølvgrå med panorama tag. Jeg tror det er svært at gætte på mytesla og hvordan den opdaterer. Dog har deres tidsplan som jeg fik oplyst i november holdt meget godt. Der fik jeg at vide at bilen skulle produceres omkring den 10.2.2014.
Så nu har de så 4-6 uger til at få bilen sendt til Amager hvis deres tidsplan med 2. halvdel af marts skal holde :-)
/Martin