Ah, du har fundet dem brugt og får du dem leveret fra USA i stedet?
Ja, 20-22.000 for et sådan sæt ville jeg nok også gerne have givet.
/Martin
Ah, du har fundet dem brugt og får du dem leveret fra USA i stedet?
Ja, 20-22.000 for et sådan sæt ville jeg nok også gerne have givet.
/Martin
Ja told/moms fra USA er +30%, men fragten må da være noget der ligner løgn..;-)
ØV-ØV-ØV aftalt levering d. 12.3 er lige blevet udsat til d. 19.3, så vi står nu uden bil i den periode.
uge 9 og 10 på Tenerife, så trænger nok ikke til mere ferie. Skulle gerne bruge en bil til mine kurser når vi kommer hjem
Samme her @kajakaj. Jeg er bestemt ikke tilfreds. Eneste forklaring man får er at "det er noget med logistikken"...
Hvordan har i fået datoerne til at starte med?
Tænker nu har jeg lagt en ordre, og sælgeren sagde ca. slut juni, men hvornår får man nogle ETA'er, og fra hvem.
@Frederik, ca. 1 måneds tid før din bil er klar til udlevering bliver du kontaktet af Tesla DK vedr. forsikring, betaling osv. og de melder samtidig ud med en præcis dato og tidsaftale.
MyTesla virker "so-so". HVIS din bil stadig viser "sourcing parts" medio april, så ville jeg måske nok give Tesla HQ i holland et kald, der skulle den nemlig gerne være i produktion/produceret hvis den skal udleveres sidst i juni.
Jeg har hele tiden tænkt, at man er bedst stillet mht. nogenlunde sikker levering uden udskydelser, såfremt mean får levering marts, juni, september og december. dette skyldes at kvartalsregnskabet SKAL i hus og bilerne derfor SKAL være udleverede.
Men man skal stadig huske på at man er lidt Beta tester på Tesla, men de bliver tilsyneladende bedre og bedre.
Jeg fik en udsættelse på det estimerede leveringstidspunkt på en måned - besked pr. tlf. fra Holland.
Den endelige leveringsdato og tidspunkt kom på mail fra Kbh og efterfølgende kunne slutfaktura downloades på My Tesla.