Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Feb 20 '14

Ah, du har fundet dem brugt og får du dem leveret fra USA i stedet?

Ja, 20-22.000 for et sådan sæt ville jeg nok også gerne have givet.

/Martin

FrederikC
FrederikC Feb 20 '14

Ja lige præcis.

Så ender jeg med 19" til vinter og 21" til sommer.

Raymond
Raymond Feb 20 '14

@Frederik,

Og hvad bliver told og moms så oveni?

FrederikC
FrederikC Feb 20 '14

Kan ikke huske de præcise tal, men 20-22.000 er inkl. told, moms og fragt.

Hookmaker
Hookmaker Feb 20 '14

Ja told/moms fra USA er +30%, men fragten må da være noget der ligner løgn..;-) 

FrederikC
FrederikC Feb 20 '14

Ja fragten er ikke gratis vil jeg godt afsløre... ca. 3000 dkk.

kajakaj
kajakaj Feb 21 '14

ØV-ØV-ØV aftalt levering d. 12.3 er lige blevet udsat til d. 19.3, så vi står nu uden bil i den periode.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Feb 21 '14
Kiefer
Kiefer Feb 21 '14

Så er det tid til en lille uges ferie på sofaen :-)

/Martin

kajakaj
kajakaj Feb 21 '14

uge 9 og 10 på Tenerife, så trænger nok ikke til mere ferie. Skulle gerne bruge en bil til mine kurser når vi kommer hjem

christer
christer Feb 21 '14

Samme her @kajakaj. Jeg er bestemt ikke tilfreds. Eneste forklaring man får er at "det er noget med logistikken"...

FrederikC
FrederikC Feb 21 '14

Hvordan har i fået datoerne til at starte med? 

Tænker nu har jeg lagt en ordre, og sælgeren sagde ca. slut juni, men hvornår får man nogle ETA'er, og fra hvem.

Hookmaker
Hookmaker Feb 21 '14

@Frederik, ca. 1 måneds tid før din bil er klar til udlevering bliver du kontaktet af Tesla DK vedr. forsikring, betaling osv. og de melder samtidig ud med en præcis dato og tidsaftale.

MyTesla virker "so-so". HVIS din bil stadig viser "sourcing parts" medio april, så ville jeg måske nok give Tesla HQ i holland et kald, der skulle den nemlig gerne være i produktion/produceret hvis den skal udleveres sidst i juni. 

Jeg har hele tiden tænkt, at man er bedst stillet mht. nogenlunde sikker levering uden udskydelser, såfremt mean får levering marts, juni, september og december. dette skyldes at kvartalsregnskabet SKAL i hus og bilerne derfor SKAL være udleverede. 

Men man skal stadig huske på at man er lidt Beta tester på Tesla, men de bliver tilsyneladende bedre og bedre. 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Feb 21 '14
kajakaj
kajakaj Feb 21 '14

Jeg fik en udsættelse på det estimerede leveringstidspunkt på en måned - besked pr. tlf. fra Holland.

Den endelige leveringsdato og tidspunkt kom på mail fra Kbh og efterfølgende kunne slutfaktura downloades på My Tesla.

JF
JF Feb 21 '14

Øv! Jeg fik også e-mailen om forsinket levering :-(

Larsen
Larsen Feb 21 '14
Det var da surt at få besked om forsinkelse. Det er ikke lige hvad man har lyst til at høre når man har ventet i f.eks. 3/4 år på sit nye legetøj. Jeg bliver jo helt bekymret for, at den samme besked skal ramme mig, men det kan være at Kajakaj's bil og min har fulgtes ad fra fabrikken og hertil. (de skal jo begge til hovedlandet)
christer
christer Feb 21 '14
Anna nævnte at en håndfuld biler er berørt....
Renedyhr
Renedyhr Feb 22 '14
Min kommer ca. samme tid (20/3)
JensMelhede
JensMelhede Feb 25 '14

Så gik min P85+ i produktion :-)

Levering er lovet til begyndelsen af April.

Hookmaker
Hookmaker Feb 25 '14

KOM SÅ med min bil!!!! Jeg er ved at få SPAT af den her ventetid!

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Feb 25 '14
FrederikC
FrederikC Feb 26 '14

Sådan har jeg det ihvertfald MatthiasH, og jeg har lige lagt ordren ;)

Sider: «« « ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... » »»
Dette emne er sticky