Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Dec 21 '15

Konen har lige været en tur over grænsen i dag. Der vil Spotify nok ikke virke sømløst. Eftersom 3G forbindelsen forsvandt i samme minut hun forlod landet...

/Martin

Kiefer
Kiefer Dec 21 '15

Både og, systemet virker ikke 100% stabilt og rigtig mange kan slet ikke håndtere de nu har en sådan bil.

Flere andre bilfabrikanter kræver også hænder på rattet hele tiden ved automatisk styring.

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 21 '15

Til en temmelig våd julefrokost i weekenden prøvede en meget insisterende Audiforhandler på at overbevise mig om, at Tesla ikke har fået lov til at bruge auto-steer i DK, hvorfor det meget snart vil blive rullet tilbage...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 21 '15
Maho
Maho Dec 21 '15
HA HA HAAA, hvem er første til at installere den trojanske hest kaldet "spotify" :)
Forummets indlæg er redigeret af Maho Dec 21 '15
ODE90D
ODE90D Dec 21 '15

@Gustavfar1: Godt nok er Autosteer trukket tilbage i Japan, men er ifølge Tesla godkendt internationalt. Umiddelbart er der ikke noget i færdselsloven, der forhindrer man kører uden hænder i DK, og typegodkendelse sker i EU regi.....så mon ikke det er en and? Volvo kommer iøvrigt også med "håndfri" auto steer i deres V90 næste år.

Udfordringen er imidlertid at man er gået i gang med ændre Wienerkonventionen som danner grundlag for de statslige færdselsregler, da den i sin nuværende form er blevet overhalet af moderne teknologi - herunder Tesla's Autosteer. Så hvem ved hvad de kan finde på - specielt hvis der sidder tyskere for bordenden, der har travlt med at beskytte deres industri.

ODE90D
ODE90D Dec 21 '15

Blev lige opmærksom på at Wiener Konventionen faktisk allerede er blevet ændret, og nu siger man gerne må køre uden hænder: A little-noticed amendment to the United Nations Convention on Road Traffic agreed last month would let drivers take their hands off the wheel of self-driving cars. It was pushed by Germany, Italy and France, whose high-end carmakers believe they are ready to zoom past American tech pioneers and bring the first "autonomous vehicles" to market.

Hene artiklen kan findes her: http://www.reuters.com/...dUSKBN0DZ0UV20140519

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 22 '15

Jeg er heller ikke i tvivl om at det blot var en mavesur sælger som blot fyrede noget af fordi Audi ikke er på niveau med Tesla hvad det angår autosteer til trods for at han påstod at Audis biler kunne det samme endda i flere år, men at de blot ikke måtte bruge det pga. lovgivningen. 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 22 '15
Michael84
Michael84 Dec 22 '15

Er der ikke nogen der har modtaget den nye opdatering udover Kristian70k?

RasmusKoch
RasmusKoch Dec 22 '15
Nej ikke her. Den må godt snart komme!
RasmusKoch
RasmusKoch Dec 22 '15
Nej ikke her. Den må godt snart komme!
Maho
Maho Dec 22 '15
Fmm1000: tak for link, så burde sagen jo være bøf :-)
Lannister
Lannister Dec 22 '15

Det kræver ikke Spotify abonnement. Alle Teslaer (pånær Roadster) får en unik Spotify Premium konti tilknyttet deres bil ganske gratis, derudover kan du logge ind med din almindelige Premium konti hvis du har en og så vil du have dine playlister mm. tilgængelige.

Det er derfor de annoncerer opdateringen som "sømløs" (seamless) og det er jo ikke umiddelbart "sømløs" at have reklamer indover. :-)

Gælder dog ikke biler i USA, men det kan jeg jo være ligeglad med. :-D

http://www.theverge.com/...-australia-hong-kong

KbhP90DL
KbhP90DL Dec 22 '15

Ny Teslaejer, har ikke fået hverken nyhedsemailen eller opdatering. Plejer opdateringer og nyheder at komme lidt sporadisk? :-)

3450rbt
3450rbt Dec 22 '15
Hvilken software version er I på ? Jeg er på 2.9.12 men den blev vist stoppet
Hviidbjerre
Hviidbjerre Dec 22 '15
Så kan man vel egentlig stoppe sit nuværende abonnement og blot genskabe sine egne lister via tesla-abonnementet?
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 22 '15

Det nye Spotify kan kun bruges i bilen og ikke derhjemme, så hvis du ikke bruger det andre steder end i bilen så kan du vel godt opsige det. Men hvordan du får listerne over har jeg ikke forstand på.

IlTempoGigante
IlTempoGigante Dec 22 '15
Dette er den første opdatering efter jeg modtog min 70 Rwd den 3. December, hvilket fik mig til at se på min nuværende version, der er 7 version 2.7.77. Den version hænger noget bagefter kan jeg se på SW trackeren? Andre som hænger bagefter?

- December 11, 2015 (2.9.40)
- Recent searches now available from search entry box
- Offline address entry for low network coverage areas
- Auto windshield wiper logic improved
- For P85D/P90D new Launch Mode:
"Introducing Launch Mode - a new feature to help your car accelerate as quickly as possible. To engage Launch Mode:

Enable Max Battery Power mode via the link in Controls > Driving > Acceleration
Fully press the brake pedal with your left foot and hold firmly
Fully press the accelerator pedal with your right foot, then release while continuing to press the brake. The instrument panel will display the message "Launch Mode Enabled"
After this message appears, fully press the accelerator pedal again. Then release the brake to launch within 4 seconds."

- December 1, 2015 (2.9.12)
- Can select from 12 countries on settings screen for units, etc.
- Fix for static noise from speakers.
- November 15, 2015 (2.8.217)
- "Only new release note is related to easier inputting of destinations in the navigation system. Quick access the recent locations and ease of putting addresses when off line or in poor service areas."
- See New software update | Forums | Tesla Motors
- November 6, 2015 (2.7.106)
- Energy app on IC now shows "Past XX Miles/km" an the bottom.
- November 2 2015 (2.8.188)
- No Visible changes, user llavalle was "reverted" to 2.7.106 shortly after. Pushed by error?
- October 24, 2015 (2.7.77)
- Time/Temp return to dash
- Required to hold steering wheel when initiating lane change, for non-US cars
Niels
Niels Dec 22 '15
til alle nye tesla ejere...
opdateringer kommer automatisk, og i vil få en pop-up ude i bilen når den er fuldt hentet ned og klar til at installereopdatering - her vælger i så installations tidspunkt.
tesla sender ud i batch og der kan gå over en uge inden alle har den.

jeg selv syntes typisk jeg oplever at midterkonsolskærm opdatering er lidt langsommere til at reagere dagen inden, sikkert fordi den downloader i baggrunden. skulle det ske for jer tvivler jeg på i skal genstarte skærmen - lad den istedet blive færdig med at downloade opdateringen (de skulle efter signede være store).
Michael72
Michael72 Dec 22 '15

Citat fra IlTempoGigante Dette er den første opdatering efter jeg modtog min 70 Rwd den 3. December, hvilket fik mig til at se på min nuværende version, der er 7 version 2.7.77. Den version hænger noget bagefter kan jeg se på SW trackeren? Andre som hænger bagefter?

- December 11, 2015 (2.9.40)
- Recent searches now available from search entry box
- Offline address entry for low network coverage areas
- Auto windshield wiper logic improved
- For P85D/P90D new Launch Mode:
"Introducing Launch Mode - a new feature to help your car accelerate as quickly as possible. To engage Launch Mode:

Enable Max Battery Power mode via the link in Controls > Driving > Acceleration
Fully press the brake pedal with your left foot and hold firmly
Fully press the accelerator pedal with your right foot, then release while continuing to press the brake. The instrument panel will display the message "Launch Mode Enabled"
After this message appears, fully press the accelerator pedal again. Then release the brake to launch within 4 seconds."

- December 1, 2015 (2.9.12)
- Can select from 12 countries on settings screen for units, etc.
- Fix for static noise from speakers.
- November 15, 2015 (2.8.217)
- "Only new release note is related to easier inputting of destinations in the navigation system. Quick access the recent locations and ease of putting addresses when off line or in poor service areas."
- See New software update | Forums | Tesla Motors
- November 6, 2015 (2.7.106)
- Energy app on IC now shows "Past XX Miles/km" an the bottom.
- November 2 2015 (2.8.188)
- No Visible changes, user llavalle was "reverted" to 2.7.106 shortly after. Pushed by error?
- October 24, 2015 (2.7.77)
- Time/Temp return to dash
- Required to hold steering wheel when initiating lane change, for non-US cars
Jeg hænger også efter, kan jeg se af den oversigt, hvordan komme jeg op på nyeste SW update ?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »