Hvordan får vi opdatering ned. Min gør det åbentbart ikke selv.jeg har fået bilen, en s90d for en uge siden, men har ikke Spotify
Der kan gå alt fra en uge til 2-3 måneder før den enkelte bil får tildelt en opdatering. I min tidligere Model S gik der som regel et sted mellem 4-6 uger fra de første rapporterede de havde fået en opdatering til den nåede frem til min bil.
På det punkt er Tesla meget ulig Apple, de sender ud i små bundter, og fejretter så efterhånden som deres "betatestere" i form af biler der har fået først klager over diverse funktioner der ikke længere virker så godt. Jeg tror sidst jeg fik en opdatering fik jeg 3 eller 4 på under 14 dage...
Og så er der jo alle ideerne med at den skal være på WiFi, den skal stå med retning mod vest, dæktrykket skal passe og højre sidepejl skal være klappet ud... find selv på flere ammestue historier om hvordan man kan få en opdatering hurtigere end andre ;-)
Kristian: Min bil er født med 2.7.77, er din version nyere end dette?
/Martin
Min er også født med 2.7.77 og venter spændt på den nye med spotify :) ....jeg har kontroleret dæktryk samt vendt bilen mod vest og sparket højre sidespejl ind men der sker ikke det store, igår da jeg satte mig ind og skulle køre en tur virkede skærmen meget sløv og jeg lyste op med et stort smil da det jo kunne være pga. opdateringen men nej :( 50 meter fra hjemmet kom den op med fejl kontakt servicecenter. efter en mindre pause hvor jeg trak lidt frisk luft uden lugten af ny bil,fortsatte meg turen og fejlen var væk samt skærmen virkede fint igen men venter så 3-4 uger på spotify ;)
Sådan ca. samme login som hos RDIO, hvorfor også ændre på denne funktion, det er jo trods alt kun din POST url de skal ændre når du klikker login.
Men er der nogen der har hørt om nogen der måske har set en med Spotify i bilen...?
/Martin
endnu ikke, den version de har lavet har de trukket tilbage igen.. der var angivligt fejl på den..
Sådan ca. samme login som hos RDIO, hvorfor også ændre på denne funktion, det er jo trods alt kun din POST url de skal ændre når du klikker login.
Men er der nogen der har hørt om nogen der måske har set en med Spotify i bilen...?
/Martin
Kan du da se hvad login er, hvis ja hvordan? Det ville være rimelig fedt, så man kan lave sine playlists på computeren fremfor i tesla'en.
Jeg tror ikke du kan se selve passwordet, kun brugernavnet. Sådan var det i hvert fald med RDIO. Her kunne man så både bruge bilens user/pass eller sit eget.
Hvis man så ikke kunne/ville bruge sit eget længere, trykker du så bare restore account settings og den sætter bilens user/pass ind automatisk.
Hvis man i forvejen har en Spotify premium konto kan man jo i princippet så bare bruge denne, og ens playlister vil så være de samme. Altså når de får det til at virke.
/Martin
Synes jeg har læst et eller andet sted at kontoen er knyttet til bilen, og PW vil IKKE blive udleveret da man så "bare" ville kunne benytte denne konto i hele hustanden på alle devices m.m. Og det er ikke meningen
KimT: Det er det samme som med RDIO der var det også en konto knyttet til blilen og ikke personen.
Og enig, det er nok ikke meningen at Tesla skal sponsorere alle de andre apparater som man måtte synes var fornuftigt at have hængende derhjemme.
Men havde de da bare åbnet op for flash/html5 og lyd i deres browser havde problemet jo være mere eller mindre ligegyldigt, så havde man kunne streame fra lige nøjagtigt derfra hvor man gerne ville...
/Martin
Du trykker på Tet øverst på din touchskærm. Ja du vil få opdatering både på 3g og wifi.
Jeg har lavet en USB stik med musik indtil spotify kommer. Syntes dog musikken hakker når den spiller fra usb, har nogen prøvet det? Det er en 32GB USB3.
Jeg har lavet en USB stik med musik indtil spotify kommer. Syntes dog musikken hakker når den spiller fra usb, har nogen prøvet det? Det er en 32GB USB3
Yep - Jeg bruger primært USB - og det har aldrig hakket eller andet...
Bruger denne Sandisk USB3: https://www.proshop.dk/Hukommelseskort-USB-pen/Ultra-Fit-32GB/2456337?s=sandisk+ultra+fit
Alle mand i bilerne !!! jeg har lige fået notifikation om software opdatering...
Glemte alt om sko og strømper, og trodsede sne og løb ud i bare tæer...
KOM SÅ SPOTIFY !