Loading...
dk

Avg. Wh/km Challenge 2016/2017! | Tesla Forum

Maho
Maho Jan 13 '16

Hva så MrCoffee og i andre tabte sjæle, ryster I i bukserne efter dag 1:-)

MrCoffee
MrCoffee Jan 13 '16

He he Maho - I kill you slowly - tjekker lige om konen ikke har kørt dørtræk i dag....

Oscarsson
Oscarsson Jan 14 '16

OK da. Der skal jo vare någen til at betale vinen... Det bliver nok op til 5000 km i Q1.

Det var sidste dag i dag vel?

Hvilket telefon nummer sender jeg in pengene til? Det er bedst at betale fra start:-)

/Magnus

Lannister
Lannister Jan 15 '16
Citat fra Oscarsson

OK da. Der skal jo vare någen til at betale vinen... Det bliver nok op til 5000 km i Q1.

Det var sidste dag i dag vel?

Hvilket telefon nummer sender jeg in pengene til? Det er bedst at betale fra start:-)

/Magnus

Super Magnus! Så bliver du nok en af mine nærmeste konkurrenter... :-)

Jeg vil godt vente med at indsamle pengene til sidste dag i kvartalet.

gronkjaer
gronkjaer Jan 15 '16

Ro på maho og MrCoffee.. I skal ikke ligge på den lade side.. :-)

Forummets indlæg er redigeret af gronkjaer Jan 15 '16
MrCoffee
MrCoffee Jan 15 '16
Hmm må be konen køre lidt stærkere, det er jo rene sommertal
SuneH
SuneH Jan 15 '16
Ja, der ligger jeg så lige 100 under dig
SQLCPH
SQLCPH Jan 15 '16
Kun 176 wh/km Sune?? Har du varme på ;-)
Maho
Maho Jan 15 '16

Hahahaaaaaa, Gronkjaer, dejligt med lidt konkurrence, næsten side om side.... Jeg kommer stærkt igen. Men ham der MrCoffee (med frue) er da en sørgelig undskyldning af en forbrugskonge:-) Han må ud på en nattetur uden forvarme .:-)

SuneH
SuneH Jan 15 '16
Søren: varme, det er noget vi bruger når det er koldt. Rigtig koldt. Ikke hygge-koldt, som nu.
MrCoffee
MrCoffee Jan 15 '16
Kører om lidt Maho :)
Maho
Maho Jan 15 '16

Hæhæhæ....:-)

Lau
Lau Jan 15 '16

Nullet fra i tirsdags.

Det bliver en hård konkurrence, det er overraskende svært ikke at smække til den. 

SQLCPH
SQLCPH Jan 16 '16
Vintertallene er lidt høje - selv uden varme - synes jeg? ;-) efter råd fra Sune blev varmen slået fra på turen i dag men det er ikke nemt at komme ned i Sunes liga når det samlede gns gøres op (range mode on)
SuneH
SuneH Jan 16 '16
Var på en lidt længere tur i dag (70 km hver vej), men havde kone og børn med, så var nødt til at holde en rimelig temperatur i kabinen... Trods forvarmning inden afgang, landede vi på lige under 200 på turen ud, mens returen endte på 208... Men i næste uge, når jeg skal pendle alene igen, skal den under 190 hver vej :-)
Kristian70k
Kristian70k Jan 17 '16

er ikke helt sikker på jeg helt forstår det med at køre en tur i - 8 grader uden varme i kabinen.. når distancen man skal ikke betyder man kommer hjem med et tomt batteri.. jeg har for det meste min varme til at stå på 24-25 grader.. uden det gør det vilde ved mit forbrug.. 

SuneH
SuneH Jan 17 '16
Nej, det er jo komplet idiotisk. Lige som det er idiotisk at træne til ultramaratonløb, solo robåd fra Færøerne til Danmark, cykle til Nordkap og den slags. Jeg kan ikke sige andet end at "jeg skulle se, om jeg kunne" som forklaring.

I december 2013 fik jeg meldt mig til en facebookgruppe, som hed "10001 pull-ups i 2014". Jeg rundede 10.000 i september 2014 og ramte 13.000 ligeud d. 31. December 2014.
Giver det mening? Nej, sgu da. Der var mange i den gruppe, som fik albueproblemer og udgik. Bl.a. ham, som havde startet gruppen.

Så jeg kører rundt i frostvejr med et grønt fleecetæppe over benene og slukket for varmen ca. halvdelen af tiden. Bare for at se, hvor langt ned jeg kan komme. Tosset.

Go søndag derude.
SimonHN
SimonHN Jan 18 '16
Nej netop det giver ikke rigtig nogen mening.

Det handler mest om hvem der har den bedste flyverdragt. Opvarmet garage og har tid til at køre så tæt på 35 km/t som muligt, og kun køre når der er medvind. ;)

Jeg lavet jo et forslag om at mødes en dag hvor man kunne køre samme rute. Med en max tid. Så kan man netop få afgjort hvem der er bedst til økonomikørsel. Men det var der vist ikke noget stemning for?

Der er 1000+ forskellige kørselsbehov. De kan bare ikke sammenlignes. :)
DeaconWP
DeaconWP Jan 18 '16

Nu er det vist også bare mest for sjov, den her konkurrence?

Og er det ikke bare at lave et økonomikørsels event, Simon?

Lannister
Lannister Jan 20 '16

Jeg skrev til Tesla DK i sidste uge med et link til konkurrencen her og spurgte om de var interesseret i at sponsorere nogen præmier på kvartals basis og evt. en større præmie til en samlet års vinder (hvordan denne så findes ved jeg ikke endnu....)

Jeg sendte mailen til Martin Moos og min DS som var dem jeg havde direkte mail til og bad dem forwarde mailen til deres marketings afdeling. Jeg fik svar fra Martin som syntes ideen var sjov og havde forwardet den til deres marketings ansvarlige i DK som dog var på ferie, men ville komme retur i denne uge.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »