Hva så MrCoffee og i andre tabte sjæle, ryster I i bukserne efter dag 1:-)
He he Maho - I kill you slowly - tjekker lige om konen ikke har kørt dørtræk i dag....
OK da. Der skal jo vare någen til at betale vinen... Det bliver nok op til 5000 km i Q1.
Det var sidste dag i dag vel?
Hvilket telefon nummer sender jeg in pengene til? Det er bedst at betale fra start:-)
Super Magnus! Så bliver du nok en af mine nærmeste konkurrenter... :-)
Jeg vil godt vente med at indsamle pengene til sidste dag i kvartalet.
Hahahaaaaaa, Gronkjaer, dejligt med lidt konkurrence, næsten side om side.... Jeg kommer stærkt igen. Men ham der MrCoffee (med frue) er da en sørgelig undskyldning af en forbrugskonge:-) Han må ud på en nattetur uden forvarme .:-)
Nullet fra i tirsdags.

Det bliver en hård konkurrence, det er overraskende svært ikke at smække til den.
er ikke helt sikker på jeg helt forstår det med at køre en tur i - 8 grader uden varme i kabinen.. når distancen man skal ikke betyder man kommer hjem med et tomt batteri.. jeg har for det meste min varme til at stå på 24-25 grader.. uden det gør det vilde ved mit forbrug..
Nu er det vist også bare mest for sjov, den her konkurrence?
Og er det ikke bare at lave et økonomikørsels event, Simon?
Jeg skrev til Tesla DK i sidste uge med et link til konkurrencen her og spurgte om de var interesseret i at sponsorere nogen præmier på kvartals basis og evt. en større præmie til en samlet års vinder (hvordan denne så findes ved jeg ikke endnu....)
Jeg sendte mailen til Martin Moos og min DS som var dem jeg havde direkte mail til og bad dem forwarde mailen til deres marketings afdeling. Jeg fik svar fra Martin som syntes ideen var sjov og havde forwardet den til deres marketings ansvarlige i DK som dog var på ferie, men ville komme retur i denne uge.