Så blev der også bestilt en X til Sønderborg efter lange overvejelser for og imod.
Men min kære frue gjorde udslaget: Hun kom hjem fra københavn i går aftes og kunne se på mig at jeg ikke havde ro...
Hun sagde bare: "Jeg gider sku ikke gå i graven med bankbogen fyldt, de skal bruges, så bestil du den bare, du vil ærgre dig hvis du ikke gør. Den koster det dobbelte om 4 år"
Så i dag sidder jeg på Tylstrup Kro glæder mig over jeg er godt gift og har netop bestilt Model X 90D med følgende:
Titanium Metallic Lakering
Sorte lædersæder
Syvsæders interiør
Premium opgraderingspakker
Ultra Hi-Fi lyd
Vinterpakke
Bugseringspakke
Har fravalgt Autopilot da det kan enables efter levering og så spares der faktisk lidt. Samtidig bliver forsikring også lidt billigere da slutpris er billigere ;-)
Lige en lille pudsig ting. På udprint af design står der til sidst "Your Model S". Der er vist basis for en korrekturlæser hos Tesla ;-)
/Martin
P behøver du vel ikke når du hele tiden skal køre med Trailer med <80 km/t, så dit valg er nok ganske fornuftigt....;-)
Så du risikerer måske blot at smide 195.000 ekstra i det sorte hul vi kan kalde afskrivning ;-)
/Martin