Tips til at blive fri for reklamerne, bliver vist desværre blevet
fjernet.
Så min interesse i at bidrage med indhold er faldet væsentligt på det sidste.
Tips til at blive fri for reklamerne, bliver vist desværre blevet
fjernet.
Hvorfor er det næsten kun reklamer for "Single Ukrainian Women" og lign?
(he he)
Nå spøg til side, der er også links til alufælge på DBA....
Tips til at blive fri for reklamerne, bliver vist desværre blevet fjernet.
Det er jo det som bl.a holder siden gratis, jeg synes derfor det er fair nok.
Det underminere jo ellers foraet.
http://www.teslaforum.dk/forum/topic/3736 og tid brugt oveni?
Det er ualmindelig dårlig stil at tage i mod noget gratis og samtidig blokerer for den indtjeningsmulighed siden har ...
Jeg har mere end svært ved at forestille mig, at der rent faktisk er folk herinde, som klikker på de reklame links.
Nu har jeg fået adblocker for et par uger siden, men før det klikkede jeg heller aldrig på disse links.
Men det må jo kunne betale sig at gøre plads til reklamer herinde, siden man sælger sin sjæl til reklamerne, så nogen må jo klikke på disse links =)
Jeg klikker på dem alle .... for at holde forumet gratis for jer andre :) dem der er utilfreds benyt venligst Facebook.
/Henrik
Ken hvordan virker det helt præcist, gives der penge for pladsen til reklamerne?
For så er det jo underordnet om folk bruger adblockers, forummet får stadig penge, og folk bliver ikke chikaneret af reklamer.
P85dk:
Jeg får stadig reklamer når jeg er på via mobilen, og det er fint nok.
Den eneste grund til at jeg har adblocker, er fordi jeg ikke gider se en 30 sekunders reklame, for at se en video på 10 sekunder på Youtube osv.
Når man vælger at plastre siderne til så massivt som EB og JP, så er man altså efter min mening selv ude om det når brugerne begynder at blokere scripts og reklamer.
teslaforum.dk er heldigvis ikke nået til det niveau. Men personligt ville jeg nu hellere være med til at spytte lidt i kassen for derefter helt at undgå problemet med at der kommer reklamer på siden.
Hvorfor ikke også lade alle de firmaer der gerne vil sælge produkter erhvervsmæssigt betale for at få lov til at poste i køb/salg erhverv siderne?
Det burde vel næsten bedre kunne svare sig både for annoncørerne og for teslaforum.dk. Annoncører er jo heller ikke interesserede i at betale for reklameplads på sider hvor deres produkter ingen relevans har.
Simon: På TV er det jo lidt omvendt, her har du jo for mange af kanalernes vedkommende allerede betalt et beløb for at se kanalen, så ser du ikke reklamen, så vælger du jo rent faktisk ikke at se noget af det du allerede har betalt for at få leveret ;-)
/Martin
Det normale fora ude i højre side, og et for annoncerne neden under, men hvor det er opdelt således der ikke er tvivl.
Idéen om lade fx lade All4Cars, Teslafied, Hinnerup Auto, eller andre betale for reklameplads, eller på en anden vis, tror jeg ville fungere.
Men! lige nu er reklamerne på ingen måde taget overhånd, som Kiefer siger. Det kan være MEGET værre, og vi skal også være glade for nogen driver det her site gratis (for brugerne i hvert fald).
Utaknemmelighed er verdensløn, det skal ikke gennemsyre den her side. :)
Er man nasserøv hvis man bruger adblocker?Hvis man gerne vil have varen, men ikke betale prisen (i dette tilfælde annoncer) og så finder en måde hvorpå man kan få varen uden at betale prisen (adblocker) - ja, så er man en posterboy på en nasserøv :-)
Så er man også nasserøv når man går ud og tisser og henter mad, når der kommer TV reklamer? ;)
Jeg har det fint med at folk ikke vil betale prisen, men så må de bare også acceptere at de ikke får varen. Det er helt deres valg.
Med hensyn til TV, så koster den store pakke hos yousee +1.500 kr/md, så den er vist betalt :-)
Reklamer på tv er baseret på en aftale om at folk kan vælge at slå væk/slukke for dem. Der er ingen som snyder nogen, hvis de vælger ikke at se reklamerne.
Hvis Teslaforum ville give den mulighed, så var der en knap/spejl af sitet hvor det var muligt at slå reklamer fra. Med adblocker vælger folk at sige de ikke ønsker at betale, men stadig vil have indholdet, så de snyder sig ind.
Hvis du skulle finde et eksempel som passer bedre, så skulle det være at folk havde en mulighed for at fjerne alle reklamer i aviser/magasiner uden at den mulighed var stillet til rådighed af udgiverne.