Ja nummerpladen er nem nok.
Men her da der kom nye fotovogne blev det også lovligt for politiet at sende (fart)bøder til bilens ejer, uanset hvem der måtte have kørt den. Men når straffen blev slem nok (måske på klip-niveau?) er det stadig politiets job at finde frem til føreren. Måske det er samme problem her - de er nødt til at vide hvem der skal straffes?
Det er rimeligt friskt kørt, og kan kun undskyldes med at han/hun kører ambulancekørsel - og at politien blev informeret undervejs. Ellers er det helt ude i skoven.
Send videoen ind til eb eller en af de andre, så er en mulighed for at synderen kan findes.
Jeg ved ikke om den skaldevogn var stjålet, men det er første gang jeg har set sådan en på 3 hjul.
https://www.dropbox.com/s/lm5juqkgfxe3wni/Skraldevogn%20Viborg.mov?dl=0
Det er en to sporet rundkørsel ved Viborg. Jeg ved ikke hvorfor han har så meget fart på - om han lige pludselig kommer i tanke om han skal dreje. Han har dog så meget fart på at han faktisk drejer så meget at han kører ind over indersporet på landevejen - og så vidt jeg kan se også længere (rabat/nødspor), så det var godt at den mørke bil bagved ikke var tættere på....
Omegnen af Silkeborg...? Det må være helt derovre på grænsen til England, hvor man overgår til venstrekørsel! ;-)