Loading...
dk

SuperCharger Haverslev (E45 afkørsel 33) | Tesla Forum

Reklame
JCBX
JCBX May 7

Så har der været aktivitet den sidste uges tid i Haverslev

tænker det er en supercharger station der dukker frem inden så længe 

KimT
KimT May 7
Det var også på tide. Var forbi d. 26/4 og der var der absolut ingen aktivitet
hottempo
hottempo May 15
Min ‘Superchargers’ app har i dag sendt mig en besked at ‘Snøvs’ har ladet succesfuldt i Haverslev.

Om det passer eller ej, ved jeg ikke. Men det indikerer måske at stationen er oppe.

/Thomas
TorbenS
TorbenS May 15

Ud fra foto d. 10 maj er den næppe åben...

JCBX
JCBX May 17

Trafo stationen er på plads ... så jeg i dag

"jeg glæder mig"

thvestergaard
thvestergaard May 17

Fedt!!! Det lukker så for alle spekulationer om det blev Svenstrup eller Haverslev der løb af med SuperChargeren. Jeg vil personligt få meget glæde af en Supercharger i Haverslev :-)

fmm1000
fmm1000 May 17
Der er nu lagt 16 betonklodser ud på pladsen, som ligner fundamentet til 16 superladere.
Nikolaj
Nikolaj May 20

Så langt er de kommet per dags dato. Mon ikke planen er, at den er færdig om en måneds tid dvs. inden sommerferien.

JCBX
JCBX May 23
Citat fra thvestergaard

Fedt!!! Det lukker så for alle spekulationer om det blev Svenstrup eller Haverslev der løb af med SuperChargeren. Jeg vil personligt få meget glæde af en Supercharger i Haverslev :-)

Den ene behøver vel ikke udelukke den anden
samme afstand mellem Århus og Randers laderne
og JA Haverslev bliver personlig favorit 
Kiefer
Kiefer May 25

Enig, det betyder nu at på en tur til Frederikshavn fra Århus er det ikke længere nødvendigt at køre via Hjørring hjem...

/Martin

thvestergaard
thvestergaard May 27
Haverslev, taget i dag.

fmm1000
fmm1000 May 27
Fedt. Det kommer tættere og tættere på en åbning.
JCBX
JCBX May 31

"Vi glæder os"

bare lige for at citere Dronningen

MOS
MOS May 31

Er der andre, der har lagt mærke til, at superchargerkortet på Teslas hjemmeside er opdateret? Nu står der faktisk "Haverslev", når man klikker på pinden, men pinden på kortet er stadig placeret ved Svenstrup :-/

KimT
KimT May 31

Kortet (world wide) blev opdateret inden for de sidste par uger - iflg tweet fra Elon

JCBX
JCBX Jun 1
Dejligt med et nyt vandhul til Teslaén

Fuldtanket til weekenden
Forummets indlæg er redigeret af JCBX Jun 1
JCBX
JCBX Jun 1
Og den ses iøvrigt allered på TMS nav.

KimT
KimT Jun 2

Den skulle også være åben nu iflg Teslas hjemmeside. Og i "Superchargers" app'en er der billeder af biler der lader. Der er både billeder fra d. 31/5 og 1/6

Jeg kan se at Esbjerg står til '19. Selskaberne generelt må til at få fingeren ud. Vestdanmark er bare tyndt besat med lademuligheder.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jun 2
Tk911
Tk911 Jun 2
Så mangler vi lige Holstebro, så tro jeg der er flere i denne del landet der vil overveje køb af Tesla
ODE90D
ODE90D Jun 2
@Tk911: Det skulle helst ikke være dem, der bor i nærheden som bruger SuC
Sider: « 1 2 3 4 »
Reklame