Så har der været aktivitet den sidste uges tid i Haverslev
tænker det er en supercharger station der dukker frem inden så længe
Så har der været aktivitet den sidste uges tid i Haverslev
tænker det er en supercharger station der dukker frem inden så længe
Fedt!!! Det lukker så for alle spekulationer om det blev Svenstrup eller Haverslev der løb af med SuperChargeren. Jeg vil personligt få meget glæde af en Supercharger i Haverslev :-)
Så langt er de kommet per dags dato. Mon ikke planen er, at den er færdig om en måneds tid dvs. inden sommerferien.

Fedt!!! Det lukker så for alle spekulationer om det blev Svenstrup eller Haverslev der løb af med SuperChargeren. Jeg vil personligt få meget glæde af en Supercharger i Haverslev :-)
Den ene behøver vel ikke udelukke den anden
samme afstand mellem Århus og Randers laderne
og JA Haverslev bliver personlig favorit
Enig, det betyder nu at på en tur til Frederikshavn fra Århus er det ikke længere nødvendigt at køre via Hjørring hjem...
/Martin
Er der andre, der har lagt mærke til, at superchargerkortet på Teslas hjemmeside er opdateret? Nu står der faktisk "Haverslev", når man klikker på pinden, men pinden på kortet er stadig placeret ved Svenstrup :-/
Kortet (world wide) blev opdateret inden for de sidste par uger - iflg tweet fra Elon
Den skulle også være åben nu iflg Teslas hjemmeside. Og i "Superchargers" app'en er der billeder af biler der lader. Der er både billeder fra d. 31/5 og 1/6
Jeg kan se at Esbjerg står til '19. Selskaberne generelt må til at få fingeren ud. Vestdanmark er bare tyndt besat med lademuligheder.