Loading...
dk

Bryllupskørsel | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 27 '17

 

http://aulbjerghus.dk/aulbjerghus

Jeg har en rigtig god ven som skal giftes lørdag den 28. juli næste år. Han spørger nu om jeg kan undersøge om det vil være muligt, at samle en række Teslaer (X/S) til en ca. 6 kilometers kørsel af gæster en gang i løbet af dagen. Det foregår på Vestfyn. Tidspunkt og eksakt sted følger senere hvis der kan samles interesse for det. Det er først til mølle.

Som tak for kørslen vil han give alle førere mulighed for at få en fantastisk gastronomisk oplevelse for føreren og en ledsager bestående af en 5 retters middag med vin og diverse på hans unikke spisested på Vestfyn.

Se link til spisestedet ovenfor og skriv en pb til mig hvis det har interesse...

 

 

 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 29 '18
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 30 '17

Opdatering 30.10.17.

 

Vi er nu på 6 tilmeldte biler efter blot 3 dage så det tegner godt :-)

 

Håber at det lykkes. Skal bruge mindst 16 biler til eventen.

P85DK
P85DK Oct 30 '17
De skal vel alle være sorte og nyvaskede for at det ser ordentligt ud. I kan jo ikke have et kludetæppe af farver
Miata
Miata Oct 30 '17

Hej Gustavsfar1

Det deltager jeg gerne i. (Jeg har en Model S, 70D, sort metallic.

 

 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 30 '17

 

 

Hej Miata 

Tak for interessen :-) kan du evt sende mig en PB?

 

 

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 30 '17

P85dk; tror det hedder mangfoldighed...

Lau
Lau Oct 30 '17

Et kludetæppe af mangfoldighed.

P85DK
P85DK Oct 30 '17

eller harlekin

Korsnab
Korsnab Oct 30 '17
Har kun hvide S+X
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 31 '17

Alle farver er velkomne. Har lige købt en E-up i hvid og har tilbudt bryllupsparret at de må køre i den hvis de lyster men det faldt ikke i god jord...

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 28 '17

Opdatering 28.12.2017

Kære alle interesserede.

Vi mangler stadig et par enkelte biler til bryllupskørsel den lørdag 28. juli på Fyn. 

Alle interesserede som tidligere har skrevet til mig må gerne oplyse bilmodel, farve og telefonnummer på pb hvis I da ikke allerede har gjort det.

Praktisk info: Kørsel kommer til at foregå fra Billeskov Herregaard på Vestfyn til Aulbjerghus. Der er ca. 6 km og tager iflg Google maps 8 min.

Kørsel kommer til at foregå ad 2 omgange. Der bliver sørget for sandwich og drikkevarer til chaufførerne ved ankomst.

Første kørsel bliver ca. kl. 12.30. Tænker derfor at I mødes kl 12. på Billeskov.

Inden længe får jeg oplyst et par mulige datoer vedr. middagen for deltagerne.

Håber selvfølgelig på yderligere opbakning så dette fine arrangement kan lykkes :-)

/Kristian

 

https:///...ust=1514528724142391

 

http://aulbjerghus.dk/aulbjerghus

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 28 '17
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 2 '18

Opdatering 02.01.2018

Kære artsfæller

Det går desværre den forkerte vej med tilmeldingerne :-(

Har i dag desværre fået 2 afbud pga. at bryllupskørslen karambolerer med de tilmeldtes sommerferier.

Så hvis du med sikkerhed ved at du/I ikke skal holde sommerferie i uge 30 hvor brylluppet står, og samtidig har lyst til at deltage i eventen er du/I mere end velkomne til at sende mig en pb med navn, telefonnummer og oplysning om bilmodel.

Håber på at høre fra jer :-)

/Kristian

SuneH
SuneH Jan 3 '18

Hej Gustavsfar. Så skulle der gerne ligge en PB fra mig.

Et spørgsmål: Er middagen på Aulbjerggaard for chaufførerne samme dag som bryllupskørslen, eller får man et gavekort til benyttelse på et andet tidspunkt?

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 3 '18

Hej Sune og alle I andre tilmeldte.

Middagen kommer til at foregå på Aulbjerghus (se evt. link nedenunder for mere info om stedet) og er for chauffør plus en ledsager.

Der er allerede ved at være knap med plads i kalenderen i restauranten, så mulige datoer er som følger: Fredag den 10. August ELLER lørdag den 11. august. Det kommer til at foregå om aftenen, og middagen vil bestå af en 5 retters gourmetmenu inkl. vin, velkomstdrinks, snacks samt kaffe og sødt. 

I kan godt glæde jer! Det bliver en stor kulinarisk oplevelse. Brudgommen/kokken er blandt andet privat kok for lensgreve Bendt Wedell med tilhørende kongehus :-)

Det kunne være fint hvis de tilmeldte hurtigst muligt melder tilbage til mig på pb om hvilken dag for middagen der passer jer bedst, og passer ingen af dagene er det også helt ok hvis I ønsker at melde fra igen.

Lige for at præcisere det med datoer for middag, så er det kun muligt en enkelt aften som så bliver enten den 10. eller 11. august. Derfor må vi se om det er muligt at komme til enighed om datoen. Dette skyldes at restauranten ikke er en a la carte restaurant men udelukkende anvendes til selskaber.

Ps. der er stadig en enkelt eller 2 chaufførpladser tilbage. Først til mølle!

Link til Aulbjerghus hjemmeside: http://aulbjerghus.dk/aulbjerghus

 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 3 '18
SteffenFabrin
SteffenFabrin Jan 3 '18

Kan begge dage

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 4 '18

Tak Steffen. Det er noteret :-)

Janblikk
Janblikk Jan 7 '18

Hej, jeg bor ca. 1 km fra Aulbjerghus og kender stedet og vil lige undersøge datoen. Vil gerne hjælpe, hvis tiden er til det, især når det er så tæt på. Vender tilbage når jeg ved mere.

Model s 85D

Mvh Jan

Kiefer
Kiefer Jan 7 '18

Har sendt dig en PM

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 9 '18

Tak Martin.

De seneste par dage er det nærmest væltet ind med tilsagn om hjælp som chauffør til brylluppet.

Det er jo rigtigt positivt, og vi siger mange tak for opbakningen :-)

Rent faktisk er der nu så mange tilmeldte biler at vi på dagen umiddelbart kun skal køre turen en enkelt gang.

Dog vil jeg gerne være helt sikker på at der er biler nok på dagen,- mest af alt i tilfælde af hvis der kommer skulle ske at komme en række afbud. Derfor er der stadig mulighed for at tilmelde sig arrangementet såfremt at det har interesse?

Lige nu er der ikke mindre end 15 "sikre" tilmeldte biler plus 3 som er stadig er usikre pga. ferie.

Jeg mangler stadig feedback fra enkelte deltagere med tilsagn om hvorvidt de kan deltage i den efterfølgende gourmetmiddag på Aulbjerghus lørdag den 11. august.

/Kristian

 

 

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 29 '18

Opdatering 29.01.2018.

Det er nu demokratisk besluttet at det efterfølgende afterparty på Aulbjerghus bliver lørdag den 11. august. 2018. Jeg håber at I alle kan deltage :-)

Kristian

 

 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 29 '18
Sider: 1 2 3 4 5 »