Hvad med dresscode? Det ser ud til at det bliver 30+ grader, så min tanke var shorts og sandaler og en mørk polo.
Er der kommentarer til det @Kristian?
vh, Erik
Der er tidligere svaret "ingen dresscode", bare almindeligt pænt tøj. Så mon ikke det går med de shorts og en mørk polo.
Du bliver pænere end mig. ;-)
Der er tidligere svaret "ingen dresscode", bare almindeligt pænt tøj. Så mon ikke det går med de shorts og en mørk polo.
av ja. Den post havde jeg glemt. Jeg skulle lige have skimmet tråden inden jeg spurgte :-).
Vi ses!
vh, Erik
Håber at alle er klar til på lørdag!?
Jeg fik den anden dag et enkelt afbud, men har så i dag fået en rød MS P90DL med i folden istedet :-)
Kortegen tæller derfor stadig 19 biler.
Vi ses på Billeskov Herregaard på lørdag kl. 11.30.
https://goo.gl/maps/1hHfPcFq9eB2
Hilsen
Kristian
Det her er et fantastisk arrangement! Håber der kommer nogle billeder op af festlighederne :-)
Måske i skulle tage kontakt til TV2 Fyn, jeg tror da at de vil synes at det kunne være et fint indslag.
Håber i får en god dag.
Jeg regner med at afsætte lidt ekstra køretid. Det bliver en travl rejsedage i morgen, så motorvejen skal nok være trafikeret. Hvis der er tid i overskud kan den bruges i Middelfart.
Overvejede også en tur til grænsen, men tror helt ærlig ikke jeg orker.
Ikke for at prale, men jeg tager kolde vand med til mine passagerere :-)
@Martin + Kim: Vi ses sikkert i Middelfart
Er i gale, jeg har lige brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at få gjort bilen ren, så skal jeg da ikke have folk til og sidde og drikke i bilen ;)
/Martin
har vi et glympse tag til turen? I elbilforeningen plejer vi at glympse, det er hyggeligt at se når man nærmer sig målet fra flere sider.
Vi kan evt. bruge FDEL som tag (den har jeg i bilens browser allerede ;-) ) - http://glympse.com/!fdel for at følge i bilen og ellers share public tag FDEL i glympse app'en på mobilen. Jeg kører fra Vejle 10.30, da jeg ikke har lade behov. Kigger ind i Middelfart hvis jeg ser nogen på Glympse, ellers ruller jeg stille og roligt direkte.
vh, Erik