Loading...
dk

Bryllupskørsel | Tesla Forum

JCBX
JCBX Jul 23 '18
@griffel

Kommer selv fra Nordjylland ... så det er et heldags projekt

Og jo ...Sløjfen hun får til opgave at sidde stille og roligt indtil jeg er tilbage

Netop fordi hvis kvinder rører på sig ... så er der noget med dankort og lign ...

Det vil jeg ikke risikere ...
ErikBH
ErikBH Jul 25 '18

Hvad med dresscode? Det ser ud til at det bliver 30+ grader, så min tanke var shorts og sandaler og en mørk polo.

Er der kommentarer til det @Kristian?

vh, Erik

DeaconWP
DeaconWP Jul 26 '18

Der er tidligere svaret "ingen dresscode", bare almindeligt pænt tøj. Så mon ikke det går med de shorts og en mørk polo.

Du bliver pænere end mig. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jul 26 '18
ErikBH
ErikBH Jul 26 '18
Citat fra DeaconWP

Der er tidligere svaret "ingen dresscode", bare almindeligt pænt tøj. Så mon ikke det går med de shorts og en mørk polo.

av ja. Den post havde jeg glemt. Jeg skulle lige have skimmet tråden inden jeg spurgte :-).

Vi ses!

vh, Erik 

P85DK
P85DK Jul 26 '18

virker jeres aircon ikke?

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 26 '18

Håber at alle er klar til på lørdag!?

Jeg fik den anden dag et enkelt afbud, men har så i dag fået en rød MS P90DL med i folden istedet :-)

Kortegen tæller derfor stadig 19 biler.

Vi ses på Billeskov Herregaard på lørdag kl. 11.30.

https://goo.gl/maps/1hHfPcFq9eB2

Hilsen

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 26 '18
Captiva
Captiva Jul 26 '18
Hej Kristian
Jeg meldte mig oprindeligt ikke til, grundet andet bryllup. Det bleh imidlertid rykket, så sig til hvis du mangler en Tesla til lørdag

Mvh Bjarne
S90d folkeret matgrå
Lau
Lau Jul 27 '18

Det her er et fantastisk arrangement! Håber der kommer nogle billeder op af festlighederne :-)

VH
VH Jul 27 '18

Måske i skulle tage kontakt til TV2 Fyn, jeg tror da at de vil synes at det kunne være et fint indslag. 

Håber i får en god dag.

Kiefer
Kiefer Jul 27 '18

Mødes vi evt. i Middelfart til opladning inden?

/Martin

KimT
KimT Jul 27 '18

Jeg regner med at afsætte lidt ekstra køretid. Det bliver en travl rejsedage i morgen, så motorvejen skal nok være trafikeret. Hvis der er tid i overskud kan den bruges i Middelfart.

Overvejede også en tur til grænsen, men tror helt ærlig ikke jeg orker.

SteffenFabrin
SteffenFabrin Jul 27 '18

Ikke for at prale, men jeg tager kolde vand med til mine passagerere :-)

@Martin + Kim: Vi ses sikkert i Middelfart

Forummets indlæg er redigeret af SteffenFabrin Jul 27 '18
CanEl
CanEl Jul 27 '18

jeg regner også med at komme forbi Middelfart, så vi ses.

griffel
griffel Jul 27 '18
Rammer også Middelfart ved 10:30-tiden, vil jeg tro.
Og køleboksen er fyldt med kolde (temperatur: 4C) Cola’er, et par PepsiMax og lidt kildevand :-D
Til turen (der forhåbentlig bliver til noget) bagefter, og til passagererne, hvis de vil.

Ses!

/Jakob :-)
Kiefer
Kiefer Jul 27 '18

Er i gale, jeg har lige brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at få gjort bilen ren, så skal jeg da ikke have folk til og sidde og drikke i bilen ;)

/Martin

griffel
griffel Jul 28 '18
Denne gang er det jo limousinekørsel - ikke bundgas... ;-)

/Jakob :-)
ErikBH
ErikBH Jul 28 '18

har vi et glympse tag til turen? I elbilforeningen plejer vi at glympse, det er hyggeligt at se når man nærmer sig målet fra flere sider.

Vi kan evt. bruge FDEL som tag (den har jeg i bilens browser allerede ;-) ) - http://glympse.com/!fdel for at følge i bilen og ellers share public tag FDEL i glympse app'en på mobilen. Jeg kører fra Vejle 10.30, da jeg ikke har lade behov. Kigger ind i Middelfart hvis jeg ser nogen på Glympse, ellers ruller jeg stille og roligt direkte.

vh, Erik

migselv
migselv Jul 28 '18
Tak for et hyggeligt arrangement i dag. Sjovt at møde nogle af jer her på forum i “real life”.

Jeg har lagt nogle af de billeder jeg har taget fra dagen op på nettet. I kan finde dem her:
http://perry-garbow.dk/gallery/tesla/2018/bryllupskorsel/

Vi ses igen den 15. September.

/Marcel
jramskov
jramskov Jul 28 '18

Ser super fedt ud og tillykke til bryllupsparret!

CanEl
CanEl Jul 28 '18

det var fint at være med til.

Sider: « 1 2 3 4 5 »