Tak, dem har jeg ikke hørt om før. Det lyder ikke som et helt dumt tilbud, specielt selvrisikoen.
Jeg har fået et tilbud fra ETU på 8032 med en selvrisiko på 3090 og fri km.
Er det for en LR eller P?
Jeg har fået et tilbud fra ETU på 8032 med en selvrisiko på 3090 og fri km.
Er det for en LR eller P?
Det er en LR
Næ, det tror jeg som ikke det er. Tesla bruger jo samme teknologi til deres fjernbetjeninger som alle andre, så hvis man ikke har slået pin-kode til, så er det jo lige så nemt at stjæle en Tesla som en BMW. Og jeg tror de fleste allerede ved hvordan man slår netværksforbindelsen fra...
Den store forskel på BMW/MB og Tesla er de mange tyverier af rat, headunit, navi etc. som sker fra BMW/MB som ikke sker fra Tesla. En af mine venner fik i forrige uge for 3. gang fra videoovervåget carport indbrud og stjålet rat, navi og headunit betjeningspanel. To mand smadre hver sin rude og på mindre end 2 minutter er de ude igen og væk.
Det er voldsomt dyrt hver gang.
Det har nogen i min kones familie også oplevet et par gange (2 leaset BMW'er). De går åbenbar efter udstyr/rat m.m. fra BMW M-klassen
Nope - M4 og X5, men samme indkørsel :-(
Shit, der ville jeg nok være brændt sammen i en mindre paddehattesky.
Ja, det er sådan noget der kan få en til at overveje selvtægt, hvis ellers det var muligt. Tror desværre det er svært for politiet at gøre noget ved hver enkelt forbrydelse. Dertil bestemmer de ikke udelukkende selv hvad de skal bruge deres tid på. Der kommer jo rask væk nye krav fra de folkevalgte.
kunne være fristende at sætte en fase på stel af bilen, og afkoble jord imens.
men hvis nogen blev ristet, skal politiet nok få tid til at anklage dig for selvtægt eller mislighold af ladesystem.