Loading...
dk

Forsikring | Tesla Forum

vladmury
vladmury Feb 23
Men er det ikke med 11.000 kr selvrisiko?
6800 + medlemskab så bliver dyrere end FDM?
mbk
mbk Feb 23

Min IDA forsikring beregning med guld samle rabat giver 4900, mener det var 15.000km/år, kasko, glas, parkeringsskade, ejerforsikring. Selvrisiko er de 11.000.

sorenfriis
sorenfriis Feb 23
Citat fra mbk

Min IDA forsikring beregning med guld samle rabat giver 4900, mener det var 15.000km/år, kasko, glas, parkeringsskade, ejerforsikring. Selvrisiko er de 11.000.

Min pris ovenfor var med 30.000km 
Selvrisikoen på 11.000 kan jeg godt leve med ved større skader. Det vigtigste er de små parkerings- og misundelsesskader 
selsoe
selsoe Feb 23
Vi har valgt FDM. Prisen var ca det samme som hos IDA inkl kontingent.
magnusbb
magnusbb Feb 23
Pro tip - Ida har et medlemskab der koster meget lidt, men stadig giver adgang til billig forsikring. Når jeg sammenlignede de priser IDA gav på alle mine øvrige forsikringer var det rigtig meget jeg sparede. Eneste krav for det billige medlemskab hos IDA er at du frasiger dig juridisk hjælp. Da jeg allerede har en fagforening til 80kr/måned var valget nemt:) så bare hvis andre vil have Ida priser men synes Ida kontingent er lidt “tungt” at betale. Bortset fra det er IDA fedt - mega godt medlemsblad:)
P85DK
P85DK Feb 26

Til dem der er bekymret om overvågning og forsikring. Det er vist politiet man skal være mest bekymret for - altså hvis man har en tendens til at køre for stærkt.

https://politiken.dk/udland/art7058332/Bilcomputer-afsl%C3%B8rer-bilr%C3%A6s-med-197-kmt-hvor-gr%C3%A6nsen-var-80

jramskov
jramskov Feb 26

Interessant at det er blevet lovligt for politiet i et land som Tyskland.

LasseL
LasseL Feb 26

Jeg har fået et tilbud fra ETU på 8032 med en selvrisiko på 3090 og fri km.

jramskov
jramskov Feb 26
ETU?
LasseL
LasseL Feb 26
Citat fra jramskov ETU?

https://etuforsikring.dk/

jramskov
jramskov Feb 27

Tak, dem har jeg ikke hørt om før. Det lyder ikke som et helt dumt tilbud, specielt selvrisikoen.

JerMik
JerMik Feb 27
Citat fra LasseL

Er det for en LR eller P? 

LasseL
LasseL Feb 27
Citat fra JerMik
Citat fra LasseL

Er det for en LR eller P? 

Det er en LR

vladmury
vladmury Feb 27
Synes det er træls ar nogle forsikringer kræver GPS tracker, tror risiko for at få en BMW stjålet er større end en Tesla.
Kiefer
Kiefer Feb 28

Næ, det tror jeg som ikke det er. Tesla bruger jo samme teknologi til deres fjernbetjeninger som alle andre, så hvis man ikke har slået pin-kode til, så er det jo lige så nemt at stjæle en Tesla som en BMW. Og jeg tror de fleste allerede ved hvordan man slår  netværksforbindelsen fra...

P85DK
P85DK Feb 28

Den store forskel på BMW/MB og Tesla er de mange tyverier af rat, headunit, navi etc. som sker fra BMW/MB som ikke sker fra Tesla. En af mine venner fik i forrige uge for 3. gang fra videoovervåget carport indbrud og stjålet rat, navi og headunit betjeningspanel. To mand smadre hver sin rude og på mindre end 2 minutter er de ude igen og væk.

Det er voldsomt dyrt hver gang.

jramskov
jramskov Feb 28

Wow, overrasket over at rattet bliver nakket.

KimT
KimT Feb 28

Det har nogen i min kones familie også oplevet et par gange (2 leaset BMW'er). De går åbenbar efter udstyr/rat m.m. fra BMW M-klassen

P85DK
P85DK Feb 28

Airbag og M-rat. Her er hvad en anden bekendt kom ud til om morgen sidste sommer. Prøv at google 'tyveri fra BMW' så vælter det frem.

Ice2EV
Ice2EV Feb 28

@P85DK

Øh det er da ikke samme bil de 2 billeder er fra?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »