Kursen er pt 397 i pre-market!
Godt man ikke har shortet den hen over sommeren................ svedig smiley med trætte øjne.
Hvordan mon det går for ham Tesla short duden? Mon han vil berige os med endnu en podcast? Man skal bare gøre det præcis modsatte, så er man godt kørende:-)
Mon ikke han vil sige, at lige nu er et rigtig godt udgangspunkt for en short position, da den seneste kursstigning ikke kan retfærdiggøres? Hvis kursen i stedet var faldet, havde han sikkert sagt: "Se selv, hvad sagde jeg?"
Hvordan mon det går for ham Tesla short duden? Mon han vil berige os med endnu en podcast? Man skal bare gøre det præcis modsatte, så er man godt kørende:-)Mon ikke han vil sige, at lige nu er et rigtig godt udgangspunkt for en short position, da den seneste kursstigning ikke kan retfærdiggøres? Hvis kursen i stedet var faldet, havde han sikkert sagt: "Se selv, hvad sagde jeg?"
@MOS: +1.
Det amerikanske børshus Oppenheimer løfter kursmålet for den amerikanske elbilproducent Tesla med hele 59 pct. til 612 dollar fra 385 dollar.
Hvor kan man være bagklog. Havde man nu smidt 462.000 i Tesla aktier i sommers, så havde man fået en ny bil nu, endda efter beskatningen.
Elon Musk har helt sikkert regnet den ud med den bonus ordning han har.
546 i premarket i dag. Hvor mange milliarder bliver Musk rigere hver gang den stiger 1 USD? Er der nogen der ved det?
EDIT: Internettet mener at vide, at Musk ejer 38 mio Tesla aktier. Hver gang den stiger 1 USD bliver han 255 mio kr rigere (1 USD = 6,7 kr)
Sidder bare og ærgrer mig over at vi ikke købte for 0,5 mio i 2018, så var de blevet til +1 mio i dag. Men sådan er det vel altid - når aktierne går op, ærgrer man sig over at man ikke købte flere i sin tid, mens hvis de falder, er man lettet over at man ikke købte flere :-)
Hvis aftermarket stigning holder ved åbning vil den ligge på $648 men det var også en imponerende afslutning på 2019 samt nogle meget positive udmeldinger til 2020.