Loading...
dk

Rammer TSLA kurs 400 i dag? | Tesla Forum

SuneH
SuneH Dec 19 '19

Kursen er pt 397 i pre-market!

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '19

Jeg er ret sikker på at det sker :-)

KimT
KimT Dec 19 '19

Jeg håber bare min ladehastighed ville ramme 400........

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '19
Det gør den da forhåbentlig allerede. Min lader i hvert fald med over 400 km/t jævnligt ;-)
Ice2EV
Ice2EV Dec 19 '19

Godt man ikke har shortet den hen over sommeren................   svedig smiley med trætte øjne.

bskaarup
bskaarup Dec 19 '19

Den var over 406 kl. 17. Er faldet til lidt under 400 siden.

baldur
baldur Dec 26 '19
Hvordan mon det går for ham Tesla short duden? Mon han vil berige os med endnu en podcast? Man skal bare gøre det præcis modsatte, så er man godt kørende:-)
MOS
MOS Dec 27 '19
Citat fra baldur Hvordan mon det går for ham Tesla short duden? Mon han vil berige os med endnu en podcast? Man skal bare gøre det præcis modsatte, så er man godt kørende:-)

Mon ikke han vil sige, at lige nu er et rigtig godt udgangspunkt for en short position, da den seneste kursstigning ikke kan retfærdiggøres? Hvis kursen i stedet var faldet, havde han sikkert sagt: "Se selv, hvad sagde jeg?"

SuneH
SuneH Dec 28 '19
Citat fra MOS
Citat fra baldur Hvordan mon det går for ham Tesla short duden? Mon han vil berige os med endnu en podcast? Man skal bare gøre det præcis modsatte, så er man godt kørende:-)

Mon ikke han vil sige, at lige nu er et rigtig godt udgangspunkt for en short position, da den seneste kursstigning ikke kan retfærdiggøres? Hvis kursen i stedet var faldet, havde han sikkert sagt: "Se selv, hvad sagde jeg?"

@MOS: +1. 

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 13

Det amerikanske børshus Oppenheimer løfter kursmålet for den amerikanske elbilproducent Tesla med hele 59 pct. til 612 dollar fra 385 dollar.

MOS
MOS Jan 13

Så rundede vi kurs 500.

SuneH
SuneH Jan 13

For under en måned siden tvivlede vi på om den ramte kurs 400.

Det er helt vildt.

Forummets indlæg er redigeret af SuneH Jan 13
Ice2EV
Ice2EV Jan 13

Hvor kan man være bagklog. Havde man nu smidt 462.000 i Tesla aktier i sommers, så havde man fået en ny bil nu, endda efter  beskatningen.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Jan 13
baldur
baldur Jan 14
Citat fra Ice2EV

Hvor kan man være bagklog. Havde man nu smidt 462.000 i Tesla aktier i sommers, så havde man fået en ny bil nu, endda efter  beskatningen.

Elon Musk har helt sikkert regnet den ud med den bonus ordning han har. 

SuneH
SuneH Jan 14

546 i premarket i dag. Hvor mange milliarder bliver Musk rigere hver gang den stiger 1 USD? Er der nogen der ved det?

EDIT: Internettet mener at vide, at Musk ejer 38 mio Tesla aktier. Hver gang den stiger 1 USD bliver han 255 mio kr rigere (1 USD = 6,7 kr)

Forummets indlæg er redigeret af SuneH Jan 14
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 22
Nu nærmer vi os kurs 600. Der må være en del shorts som har meget ondt :-)
Ice2EV
Ice2EV Jan 22

Måske det er derfra frasen "eat my shorts" kommer fra ;-)

SuneH
SuneH Jan 23

Sidder bare og ærgrer mig over at vi ikke købte for 0,5 mio i 2018, så var de blevet til +1 mio i dag. Men sådan er det vel altid - når aktierne går op, ærgrer man sig over at man ikke købte flere i sin tid, mens hvis de falder, er man lettet over at man ikke købte flere :-)

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 23
Samme her
voersaa
voersaa Jan 30

Hvis aftermarket stigning holder ved åbning vil den ligge på $648 men det var også en imponerende afslutning på 2019 samt nogle meget positive udmeldinger til 2020.

Sider: 1 2 3 4 5 »