Loading...
dk

Rammer TSLA kurs 400 i dag? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Sep 8 '20
Citat fra MOS

Så kan det være, at overskriften snart bliver aktuel igen ;-)

Det håber jeg godt nok :D 
jonsiii
jonsiii Sep 8 '20

Puhha... -21% nu. Det er fristende at håbe på en rebound i morgen. Tror jeg vover pelsen med en lille slat.

koden
koden Sep 8 '20

Aktien koster stadig 1650 dollar efter gammel kurs...

Hvad skulle forhíndre den i at komme under 1000?

T3S7A
T3S7A Sep 8 '20

Intet. Den er alt for høj. 

jonsiii
jonsiii Sep 8 '20

Mjaeh det kan godt ske I har ret. Men fik dem dog til 330,10 kl 21:59:58. Det var da en ok kurs hvis den endelig skulle handles i dag. Om der så er kontant afregning i morgen vil tiden vise. Den er heldigvis ikke fortsat ned i eftermarkedet.

RUNE2
RUNE2 Sep 9 '20
Mon ikke short'erne har blod på tanden nu og presser længere ned.
jramskov
jramskov Sep 9 '20

Karsten Ree er ikke fan af Tesla: https://finans.dk/...angt-ude/?ctxref=ext

Men han har til gengæld heller ikke helt styr på at Tesla og SpaceX er forskellige firmaer:
»Jeg tror, de kan nogle teknikker med deres rumprogrammer og sådan noget, hvor de vil kunne styre en masse oppe fra himlen. Ellers kan jeg slet ikke se, det har nogen berettigelse, at den ligger, hvor den ligger. Det er jo totalt vanvid,« siger Karsten Ree.

:D 

voersaa
voersaa Sep 9 '20

Karsten Ree bliver praktisk talt altid brugt til at komme med udtagelser som er "set i bagspejlet". Jeg kan faktisk godt lide manden (ud fra den minimale smule jeg kender til ham) men han ender ofte som en nyttig idiot når han citeres i den slags artikler.

jonsiii
jonsiii Sep 9 '20

Åbnede i 356 stykker - 8% op. Phew.. Tør dog ikke holde fra 330, så er ude på 355 igen.

koden
koden Sep 9 '20
Citat fra voersaa

Karsten Ree bliver praktisk talt altid brugt til at komme med udtagelser som er "set i bagspejlet". Jeg kan faktisk godt lide manden (ud fra den minimale smule jeg kender til ham) men han ender ofte som en nyttig idiot når han citeres i den slags artikler.

----------------------

Fuldstændig enig.

Vildgut
Vildgut Sep 9 '20
Han kan sætte sig hen i hjørnet og ærgre sig over han er forældet, sammen med Lars Seier. 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Sep 9 '20
jramskov
jramskov Sep 10 '20

Nok lidt off topic, men hvis dette er korrekt @ Nikola som GM lige har lavet en kontrakt med, så er det godt nok vildt:
https://twitter.com/...028471019147265?s=20

koden
koden Sep 10 '20

Spændende..

Forummets indlæg er redigeret af koden Sep 10 '20
baldur
baldur Sep 10 '20
Nikola har været et så åbenlyst scam siden de startede, at det er uforståeligt at ingen myndigheder har grebet ind. De folk hører hjemme i et fængsel. Stein Bagger er vand ved siden af.
NOELON
NOELON Sep 10 '20

Blev kontaktet af dem i 2012 via en tidligere Tesla medarbejder hvor de forsøgte at sælge deres første biler. Året efter kørte jeg en af dem da de var forbi Vejle til et elbils event. Meget mærkeligt foretagende....

jramskov
jramskov Sep 11 '20

@TSLA Hvem? Det kan ikke være Nikola, de eksisterede vist ikke engang tilbage i 2012.

NOELON
NOELON Sep 11 '20

Nej jeg forveksler dem med den kroatsiske virksomhed, Rimac og som lavede 4 motors sportsvogne. Sorry.

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Sep 11 '20
jramskov
jramskov Sep 11 '20

Rimac er cool! Porsche er såvidt jeg ved medejer af firmaet og de er underleverandører til mange "hypercars".

Bianco
Bianco Sep 11 '20

Som jeg forstår Rimac, så er deres primære forretning at sælge knowhow og dele til drive-train. Deres biler er mere demonstration end forretning.

MOS
MOS Sep 15 '20

Så blev overskriften aktuel igen :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »