Det håber jeg godt nok :DSå kan det være, at overskriften snart bliver aktuel igen ;-)
Det håber jeg godt nok :DSå kan det være, at overskriften snart bliver aktuel igen ;-)
Puhha... -21% nu. Det er fristende at håbe på en rebound i morgen. Tror jeg vover pelsen med en lille slat.
Aktien koster stadig 1650 dollar efter gammel kurs...
Hvad skulle forhíndre den i at komme under 1000?
Mjaeh det kan godt ske I har ret. Men fik dem dog til 330,10 kl 21:59:58. Det var da en ok kurs hvis den endelig skulle handles i dag. Om der så er kontant afregning i morgen vil tiden vise. Den er heldigvis ikke fortsat ned i eftermarkedet.
Karsten Ree er ikke fan af Tesla: https://finans.dk/...angt-ude/?ctxref=ext
Men han har til gengæld heller ikke helt styr på at Tesla og SpaceX er forskellige firmaer:
»Jeg tror, de kan nogle teknikker med deres rumprogrammer og sådan noget, hvor de vil kunne styre en masse oppe fra himlen. Ellers kan jeg slet ikke se, det har nogen berettigelse, at den ligger, hvor den ligger. Det er jo totalt vanvid,« siger Karsten Ree.
:D
Karsten Ree bliver praktisk talt altid brugt til at komme med udtagelser som er "set i bagspejlet". Jeg kan faktisk godt lide manden (ud fra den minimale smule jeg kender til ham) men han ender ofte som en nyttig idiot når han citeres i den slags artikler.
Åbnede i 356 stykker - 8% op. Phew.. Tør dog ikke holde fra 330, så er ude på 355 igen.
Karsten Ree bliver praktisk talt altid brugt til at komme med udtagelser som er "set i bagspejlet". Jeg kan faktisk godt lide manden (ud fra den minimale smule jeg kender til ham) men han ender ofte som en nyttig idiot når han citeres i den slags artikler.
----------------------
Fuldstændig enig.
Nok lidt off topic, men hvis dette er korrekt @ Nikola som GM lige har lavet en kontrakt med, så er det godt nok vildt:
https://twitter.com/...028471019147265?s=20
Blev kontaktet af dem i 2012 via en tidligere Tesla medarbejder hvor de forsøgte at sælge deres første biler. Året efter kørte jeg en af dem da de var forbi Vejle til et elbils event. Meget mærkeligt foretagende....
@TSLA Hvem? Det kan ikke være Nikola, de eksisterede vist ikke engang tilbage i 2012.
Rimac er cool! Porsche er såvidt jeg ved medejer af firmaet og de er underleverandører til mange "hypercars".
Som jeg forstår Rimac, så er deres primære forretning at sælge knowhow og dele til drive-train. Deres biler er mere demonstration end forretning.