Det er vi nogen der er godt tilfredse med. Tænker raketten fortsætter så det bliver nødvendigt med endnu et split... Og voila, overskriften der var aktuel i en menneskealder.Så blev overskriften aktuel igen :)
Det er vi nogen der er godt tilfredse med. Tænker raketten fortsætter så det bliver nødvendigt med endnu et split... Og voila, overskriften der var aktuel i en menneskealder.Så blev overskriften aktuel igen :)
Ja det har været et par travle uger.
Jeg tænkte jeg ville prøve at være med, så smed 100K på Tesla til kurs 495 ... dælme dumt, skyndte mig at sælge da de begynde at falde og shortede dem i stedet. Fik shortet og solgt mine shorts da den var i 330, købte Tesla igen til 345 og nu er de i 420 :)
Nu tror jeg bare jeg lader dem stå, det andet er da til at få stress af :)
/Martin
Jaeh smed dem fra 330 i 355. Var ikke helt sikker på faldet var færdigt. Det var det så. =)
Nå, men der er heldigvis aldrig nogen der er blevet fattige af at tage en gevinst. Jeg lurer på ny indgang.
Jonsiii - det kalder jeg balls ;-) at satse på en bedre indgang efter battery day... good luck uanset hvad :-)+1
Haha, ja jeg kunne måske satse lidt på "Buy the rumour - sell the fact". :) ALLE glæder sig helt vildt til Battery Day (gør jeg nu også selv). Men hvis så Battery Day bare er en "halvfesen" ja-de-her-batterier-falder-20% i pris eller om-3-4-år-SÅ.. Og vi smider lige lidt ekstra kapacitet i top/bund, så det kan holde til flere opladninger. Ellers ikke noget nyt. Forventningerne er allerede høje.
Men der kunne sagtens ske et eller andet megasmart, og jeg bliver kørt over igen. =)
Tjah, hvis der er noget som Elon Musk kan så er det at sælge - nye - drømme - og de nye drømme kommer næste gang til Battery Day. Måske :) Er det den 22.?
Tjaeh jeg skulle stadig ha holdt fra 355, men nu prøver jeg på 378. Og efter 5-6 dage med fald i US, så er tiden måske også inde til lidt stigning.
Aktien blev da straffet lidt, var i 450 lige inden battery day og lukkede et stykke under 400 efter.
Kommer med i S&P 500 til december. Stiger 12-13% i premarket :-)
Min drøm om at købe en Y for mine TSLA-aktier kommer heldigvis nærmere. Eneste problem er, at det simpelthen er blevet for dyrt at tilføje flere til samlingen. Så nu er det bare tilbage at vente :D
Ja jeg hoppede med på vognen ved 495...
Så hurtigt det var dumt og shortede, købte igen til 389 og dem har jeg så stadig, ægrer mig så blot over jeg ikke havde lidt mere is i maven og shortede hele vejen ned til 311 inden jeg købte aktierne tilbage igen :)
@Vildgut Haha, jamen du har ret. Jeg tror bestemt meget på den aktie, men synes det er lidt kedeligt sådan at købe 5 aktier om året eller hvad det nu bliver til. Hvis jeg kunne smide min pensionsopsparing i TSLA, så havde jeg gjort det. Men når man er ung og kommunaltansat så går tingene lidt langsomt, men har heldigvis været med på NIO og XPEV fra starten, og der kan jeg stadig købe lidt større mængder af aktier :DÅh stakkel, så du påtvinges at bruge P+(eller P MINUS som vi siger i daglig tale) på din pension? Jeg er i et privat firma, men de har aftale med dem... Så det er der mine pensionsmidler forrentes med 4 p.a hvis det går godt. Mener deres afkast Åtd er på 0,2 eller sådan... Til sammenlignet er mit eget depot for frie midler oppe med 70% åtd. Og c20 er på næsten 30% Det smukt hvad de klarer med andre folks penge... OG tager sig betalt for :D