Loading...
dk

Rammer TSLA kurs 400 i dag? | Tesla Forum

TSLA
TSLA Sep 10

Blev kontaktet af dem i 2012 via en tidligere Tesla medarbejder hvor de forsøgte at sælge deres første biler. Året efter kørte jeg en af dem da de var forbi Vejle til et elbils event. Meget mærkeligt foretagende....

jramskov
jramskov Sep 11

@TSLA Hvem? Det kan ikke være Nikola, de eksisterede vist ikke engang tilbage i 2012.

TSLA
TSLA Sep 11

Nej jeg forveksler dem med den kroatsiske virksomhed, Rimac og som lavede 4 motors sportsvogne. Sorry.

Forummets indlæg er redigeret af TSLA Sep 11
jramskov
jramskov Sep 11

Rimac er cool! Porsche er såvidt jeg ved medejer af firmaet og de er underleverandører til mange "hypercars".

Bianco
Bianco Sep 11

Som jeg forstår Rimac, så er deres primære forretning at sælge knowhow og dele til drive-train. Deres biler er mere demonstration end forretning.

MOS
MOS Sep 15

Så blev overskriften aktuel igen :)

Vildgut
Vildgut Sep 15
Citat fra MOS

Så blev overskriften aktuel igen :)

Det er vi nogen der er godt tilfredse med. Tænker raketten fortsætter så det bliver nødvendigt med endnu et split... Og voila, overskriften der var aktuel i en menneskealder. 
jonsiii
jonsiii Sep 15

Pokkers ja, skulle ha holdt fra 330. =)

Vildgut
Vildgut Sep 15
Fik du kolde fødder?... Buckle up. Og cash in om en 4-5 år ;) 
Kiefer
Kiefer Sep 15

Ja det har været et par travle uger. 

Jeg tænkte jeg ville prøve at være med, så smed 100K på Tesla til kurs 495 ... dælme dumt, skyndte mig at sælge da de begynde at falde og shortede dem i stedet. Fik shortet og solgt mine shorts da den var i 330, købte Tesla igen til 345 og nu er de i 420 :)

Nu tror jeg bare jeg lader dem stå, det andet er da til at få stress af :)

/Martin

Vildgut
Vildgut Sep 15
Nu kan du shorts Nikola stedet :D
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Sep 15
jonsiii
jonsiii Sep 15

Jaeh smed dem fra 330 i 355. Var ikke helt sikker på faldet var færdigt. Det var det så. =)

Nå, men der er heldigvis aldrig nogen der er blevet fattige af at tage en gevinst. Jeg lurer på ny indgang.

JohnnyB
JohnnyB Sep 15
Jonsiii - det kalder jeg balls ;-) at satse på en bedre indgang efter battery day... good luck uanset hvad :-)
Vildgut
Vildgut Sep 15
Citat fra JohnnyB Jonsiii - det kalder jeg balls ;-) at satse på en bedre indgang efter battery day... good luck uanset hvad :-)
+1
jonsiii
jonsiii Sep 15

Haha, ja jeg kunne måske satse lidt på "Buy the rumour - sell the fact". :) ALLE glæder sig helt vildt til Battery Day (gør jeg nu også selv). Men hvis så Battery Day bare er en "halvfesen" ja-de-her-batterier-falder-20% i pris eller om-3-4-år-SÅ.. Og vi smider lige lidt ekstra kapacitet i top/bund, så det kan holde til flere opladninger. Ellers ikke noget nyt. Forventningerne er allerede høje.

Men der kunne sagtens ske et eller andet megasmart, og jeg bliver kørt over igen. =)

PeterE
PeterE Sep 15

Tjah, hvis der er noget som Elon Musk kan så er det at  sælge - nye - drømme - og de nye drømme kommer næste gang til Battery Day. Måske :) Er det den 22.?

JohnnyB
JohnnyB Sep 15
Min plan er at holde mine aktier mindst fem-syv år fra nu. Det gir ro i maven... har været i aktien siden 2016 i både op og nedgangstider Og tror på projektet Tesla på langt sigt...
Forummets indlæg er redigeret af JohnnyB Sep 15
jonsiii
jonsiii Sep 24

Tjaeh jeg skulle stadig ha holdt fra 355, men nu prøver jeg på 378. Og efter 5-6 dage med fald i US, så er tiden måske også inde til lidt stigning.

Vildgut
Vildgut Igår, 07:16
Køb og hold. Og vent så en 5 år. Simple as that :D
Kiefer
Kiefer Igår, 10:58

Aktien blev da straffet lidt, var i 450 lige inden battery day og lukkede et stykke under 400 efter.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11