Loading...
dk

Rammer TSLA kurs 400 i dag? | Tesla Forum

Hanssing
Hanssing Dec 7 '20

Den kurs er altså komplet latterlig! 

Definitionen af en bobble - den falder på et tidspunkt, men næppe med mere end 30-40%

Hilsen en måbende TSLA-aktionær.....

Vildgut
Vildgut Dec 7 '20
The.... Squueeeze. 
Nikolaj
Nikolaj Dec 7 '20
Shorts i Tesla-aktien har som nævnt tabt 35 miaUSD i år, det er jf. artikel på Teslarati mere end den amerikanske flyindustris samlede tab!
Emilsteen
Emilsteen Dec 8 '20
Citat fra SuneH

Så rundede kursen 625 med en meget markant stigning i dag. Nogen der ved hvad der driver prisen op? Mig bekendt er der ikke kommet nye nøgletal eller epokegørende nyheder?

Som jeg har forstået det, drejer det sig om opvarmningen til S&P500 indtrædelsen. Det bliver en fest. Det bliver den største inklusion nogensinde og vist 5-6x størrelsen som Facebook-inklusionen. Plus mange fonde og investerings-dippedutter er i stort underskud af TSLA, så de er nok startet deres shoppingspree. Jeg var inde og stemme på S&P's rundspørge om hvorvidt TSLA skulle inkluderes på én gang eller om den skulle splittes. Stemte selvfølgelig på én gang. Vi skal ha' et ordentligt brag!

Jens_N_B
Jens_N_B Dec 8 '20

Jeg tror der kommer et fald i kursen nu, da Tesla har planer om at sælge ud af deres aktier for op til 5 milliarder dollars.
https://nypost.com/2020/12/08/tesla-to-sell-up-to-5-billion-in-stock-amid-massive-rally/

Mvh. Jens

Få 1500 km gratis supercharge, ved at benytte mit referral link -  https://www.tesla.com/referral/jensnohr71245

jonsiii
jonsiii Dec 8 '20

Det udvander med kun 0,8% og det er meget billigt sluppet. Folk køber mere. Kl 20:30 var kursen i 650. Vildt.

Vildgut
Vildgut Jan 8 '21
Mente du mon kurs 4000 og ikke 400 :D
MOS
MOS Jan 8 '21

Jeg tror, overskriften er forældet. Det var kurs 400 før aktiesplittet, så det svarer faktisk til kurs 80. Eller omvendt, så svare en kurs på over 800 i dag til en kurs på over 4000 før aktiesplittet. At kursen er mere end 10-doblet siden tråden blev startet, er jo bare helt vildt!

Jeg tvivler nu på, at kurs 4000 er inden for overskuelig rækkevidde. Men man ved aldrig. For et par år siden havde jeg heller ikke i min vildeste fantasi forestillet mig det vilde kursridt, vi har set på det seneste. 

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jan 8 '21
Vildgut
Vildgut Jan 8 '21
Jeg mente også den var kurs 4000 I forhold til gammel kurs. Og ja det er virkelig et vildt ridt vi er vidne til. Jeg tror dog stadig på den har mere at give af. 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Jan 8 '21
MOS
MOS Jan 8 '21

Nå, OK. Det tænkte jeg nok. Har lige tilrettet mit indlæg #274.

tintin
tintin Jan 8 '21

Rammer Tesla kurs 900  i dag?

jonsiii
jonsiii Jan 8 '21

Sygt. Jeg havde jo købt i 378 og det gik jo fint. Nå, måtte jo hellere "skatteoptimere" lidt og solgte i 666. Så kunne jeg jo altid genkøbe igen til ca. samme kurs om et par dage. Det skete så bare ikke, og nu er den i omegnen af 878. =) Uha uha, tør jeg hoppe ind igen? Arh, jeg jeg venter altså lidt.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '21
Ja hvem havde for blot 15 måneder siden i sin vildeste fantasi troet på Teslaaktien i kurs “4500” (-;<br />
Nu venter jeg blot på kurs “15000” inden jeg sælger. Med den fart aktien har på pt. går der nok ikke længe inden det sker :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 8 '21
tintin
tintin Jan 8 '21

Det er næsten for spændende, håber at de, ganske vist få, som spår at den kommer i 22000 får ret. Der skulle gerne blive til en Roaster ;-)

Vildgut
Vildgut Jan 8 '21
Citat fra jonsiii

Sygt. Jeg havde jo købt i 378 og det gik jo fint. Nå, måtte jo hellere "skatteoptimere" lidt og solgte i 666. Så kunne jeg jo altid genkøbe igen til ca. samme kurs om et par dage. Det skete så bare ikke, og nu er den i omegnen af 878. =) Uha uha, tør jeg hoppe ind igen? Arh, jeg jeg venter altså lidt.

Spørgsmålet er nok mere....Tør du vente :D!?

cth
cth Jan 8 '21

Hvis alle danskere dog bare havde købt for 100.000 kr tesla aktier i kurs 80

Den skatte betaling af gevinsten ville kunne have betalt mange storebæltsbroer.

Moderne Marshall hjælp :-)

SuneH
SuneH Oct 25 '21

Så er vi oppe i 945 i pre-market i dag.

Den seneste måned er kursen steget fra 770 til 945.

De aktier jeg købte i 2018 for 60.000 er mere end 1 mio. kr. værd i dag.

Mens jeg skrev de tre linjer her, steg kursen fra 940 til 945, så jeg var nødt til at gå tilbage og rette.

bskaarup
bskaarup Oct 25 '21

Hertz har lige bestilt 100.000 stk. biler så det er ikke så underligt kursen stiger i dag.

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Oct 25 '21
tintin
tintin Oct 25 '21

jeg købte for 10000 kr. i 2016 og de er, så længe jeg lader dem stå, 250000 kr værd men kun det halve hvis jeg vil bruge dem. Man skal huske at dividere med 2

cth
cth Oct 25 '21

Dividere med 2?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »