Det oprindelige batteri lukkede ned i Jan 2021, jeg tror det var fugt.
Som jeg ser på det nu, så var det mig der måtte spørge dem om batteriet overhovedet var Ludicrous kompatibelt, hvor de bare stod og så ud som 4 store spørgsmålstegn. De var slet ikke klar over at det var 350V eller at de 50V mindre kunne have en betydning for Ludicrous. Da de endelig beslutter sig for at det ikke er Ludicrous kompatibelt så er det Tesla der siger at det så skal skiftes, og laver den samme fejl - hvis det er en fejl? Jeg tænker at det er Tesla officielle holdning at det er Ludicrous kompatibelt, men det er åbenlyst at det ikke har helt samme output, og det er der jeg har dem mistænkt for, på et mere centralt sted i Tesla, at have taget den overvejelse med at det måske bliver opdaget.
Ludicrous var 80.000 kr. i 2016 da jeg fik det installeret, det synes jeg vil være forkert hvis de bare fjerner det helt eller delvist, specielt uden at fortælle at de gør det..
Nu har de haft deres forsøg på at udbedre deres fejl. De ekstra km ser jeg nu som modtaget og så nu må vi tale om hvad der mangler og se hvor det bringer os hen.