Ja i princippet er det jo en mulighed eftersom de kan følge bilen meget nøjagtigt på gps meeeen mon dog det er tilfældet :)
Tak for forklaringen, T3S7A, det lyder jo rimeligt nok, men problemet var, at den IKKE viste 450 km/t (Undskyld, Supergaard), da jeg sluttede ladningen, men kun lidt under 500 km/t. Og mht. km/t skal jeg nok referere til det i fremtiden. Jeg kiggede faktisk også på kw/h undervejs, og den begyndte ved de 116 kw/h, men jeg husker ikke, hvad den sluttede ved.
@T3S7A, stensikker. Jeg havde bilen fuld af familie, der meget gerne ville hjem og sove, så jeg holdt nøje øje med både ur og grøn bjælke, og efter 30 minutter var det afsted.
@Slemme, har også haft ingen regen de første 10+ min ved kold bil. Dog en del kortere i dag, hvor jeg havde ladet den varme op inden jeg satte mig i den. Man skal lige vende sig til at bruge bremsen :)
Har selv kun nået at benytte SC et par gange (og kun her i KBH), og ved kold bil lades der langsommere. (har kun 12 min eller lign. til SC). Ved varm bil når jeg omkring de 300 Km/T (beklager, ingen ide om hvor mange kwh).
Seneste omkring SuC i Køge : De seneste 2 gange jeg har været forbi gik det også f.... langsomt. Havde været både i biffen og handlet krudt,så bilen var både varm og fyldt. Selvom dette, så ladede den igen idag de første 20 minutter med under 200 km/t. Dette selvom der var under 100 km tilbage på dyret. Efter 40 minutter havde den ladet ca 160 km så totalen nu var på 260 km typical. Fatter ikke en hat - grynt. Derhjemme ingen problemer.