@MDamm : Tak for tippet, det kunne jeg sagtens forestille mig er tilfældet. Vil nu gå ud og bokse med indstillingerne. Har du nogen ide om hvor det sker ?
@MDamm : Tak for tippet, det kunne jeg sagtens forestille mig er tilfældet. Vil nu gå ud og bokse med indstillingerne. Har du nogen ide om hvor det sker ?
Side 5.7 i manualen
~Range-mode: Hvis indstillingen er angivet
til On, reducerer Model S energiforbruget
ved at begrænse strømmen til
klimaanlæggets styresystem.
Opvarmningen og kølingen af kabinen
kan være mindre effektiv.
kommer der snart et opddateret billede fra køge? :) følger lidt med fra det jydske :)
Jeg kender een der nu hellere må finde et andet sted af svæve rundt, da han nu risikerer at blive forvekslet med alt andet omkringflyvende vildt, som man må bruge sin haglspreder på :-)
Nårhh bortset fra det, så var der vel heller ikke andre end 1. aprilsklubben som tog hookmakers udgydelser for pålydende. Men jeg er spændt på at høre fra dig Slemme. Det var vel nærmest os om stod og sparkede dæk på vores fine røde lyn, den 29.12. på SuC Køge ?
Jeg har endnu ikke pillet ved "range mode" , men vil gøre det inden næste SuC besøg. Har iøvrigt samme oplevelse ; samme ladehastighed hjemme i carporten, men ca 3 kw/t er vel også forventeligt, uanset batteritemperaturen
Karl.
Næppe. Ligger jo Supercharger Middelfart, til dem som skal øst over. Nord over, Randers, Syd Rødekro. Så man kan jo komme alle steder. Så der kommer ikke flere Supercharger der. Evt. Kommer der i Esbjerg slutning 2015. Se Teslas hjemmeside, faneblad Supercharger.
Karl: Vejle og Horsens er helt udelukket, der er allerede placeret en i både Randers, Middelfart og Rødekro. Så en i Vejle eller Horsens ville ikke give ret meget mening. Som T3S7A også skriver, så fremgår det af Teslas hjemmeside at der i løbet af 2015 vil komme en omkring Esbjerg. Forhåbentligt inden vi alle skal til træf derovre :-)
/Martin
Tesla har "lånt"/lejet sig ind overalt hos McD, osv.osv, så Køge er deres ALLERFØRSTE Tesla ejede SuC..;-)