Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Plar
Plar Mar 31 '14
Utrolig flot farve og sikkert valg, bilen er fantastisk i hver sin farve. Selv var vi på hvid, så brun men endte på den sorte, med sort læder. Det sikre valg da vi satser på og have bilen i ca 6 år. Var det hjertet der bestemte blev den brun med lyst læder.
Der ligger 10,5"x22 vossen cv4 i garagen og venter, på lev. Efter Tesla Holland i dag stadig medio maj selvom bilen ikke står til og være bygget. Valgte du org 21" Frederik ?
Kiefer
Kiefer Mar 31 '14

Ja, skulle jeg bestille igen blev det vist også en grå med grå fælge, så et par stykker af dem på Kirstinehøj da vi hentede vores, de er godt nok noget af det flotteste man kan forestille sig.

/Martin

Bluecoffee
Bluecoffee Mar 31 '14
Jep, vi har heller ikke fortrudt et sekund, at det blev grå. Men man må jo nok indrømme, at den grønne eller brune ville have været nemmere at genkende på p-pladsen. For os ville blå have været nummer to.
Hookmaker
Hookmaker Mar 31 '14

Jamen gutter, intet slår den blå med lyst læder....;-) ;-)

PS! og til daglig holder jeg i firma p-kælderen ved siden af en grå P model. Ingen stopper og kigger på den, de kigger alle på min...;-) 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Mar 31 '14
TwoChops
TwoChops Mar 31 '14
Næsten ingen har købt den grønne, selvom det klart er den flotteste ;-)
FrederikC
FrederikC Mar 31 '14
Citat fra Plar Utrolig flot farve og sikkert valg, bilen er fantastisk i hver sin farve. Selv var vi på hvid, så brun men endte på den sorte, med sort læder. Det sikre valg da vi satser på og have bilen i ca 6 år. Var det hjertet der bestemte blev den brun med lyst læder.
Der ligger 10,5"x22 vossen cv4 i garagen og venter, på lev. Efter Tesla Holland i dag stadig medio maj selvom bilen ikke står til og være bygget. Valgte du org 21" Frederik ?

Jeg har bestilt 21" i USA, "refurbished", dvs. brugte fælge som bliver nymalet så tæt på originalfarve som muligt. Har valgt at få dem i grå. Bilen har jeg bestilt ab fabrik med 19".

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Mar 31 '14
FrederikC
FrederikC Apr 1 '14

Spottede kseitzberg's blå lyn på P-pladsen foran terminalen ved Kbh lufthavn for 1 time siden.

og kseitzberg selv med matchene jakke - god stil :)

Kiefer
Kiefer Apr 1 '14

Grunden til at jeg fravalgte den mørkegrå da vi bestilte var at jeg syntes det ville se kikset ud med sølvfarvede fælge, så den grå kunne kun købes med 21" fælgene, og da jeg så prisen for dem blev jeg umiddelbart lidt for nærig :-)

Blå med lyst læder og fin farve, lyst læder dog fravalgt med det samme grundet små poder der spilder, så det blev mærkt læder, og vi var begge enige om herhjemme at en sølvgrå med mørkt læder, gik vi nok ikke galt i byen med.

/Martin

KS
KS Apr 1 '14

@FrederikC:

Man kan da heller ikke få lov til at køre nogen steder hen - uden at du skal være der..
Skulle sætte knægten af - så han kan komme på tur med klassen til Italien.

Nu bliver det snart sommer, og vinterjakken skal pakkes væk - så er det slut med at matche - eller få pakket bilen ind i en anden farve :-)

FrederikC
FrederikC Apr 1 '14

Nej - Nu er den bil jo også til at se på flere kilometers afstand.

Det var kun et tilfælde at jeg lige var i lufthavnen, kommer ellers normalt ikke så fine steder ;o)

Plar
Plar Apr 1 '14

Super måde Frederik så er der et sæt gratis vinterhjul. Har dog hørt en på Norsk forum der trak forbruget op med knap 20% med 22" vossen skulle også gælde de org 21" det bliver dyrt og se godt ud:)

Forresten kunne Tesla Holland ikke give besked om production I mandags, men fik I dag mail om I morgen begynder produktionen af vores bil:) og 6-8 uger til lev I Dk afhæning af shipping og vejr, det ku da lige gøre dagen en tand bedere...

NOELON
NOELON Apr 1 '14

Så en flot sort Model S på Bistrupvej i Birkerød ud for nr. 65 kl. ca. 15. Nogen fra dette forum? 

muller
muller Apr 2 '14

Jeg så en flot Signature Red (tror jeg) Model S på Bistrupvej kl. ca. 16 (dansk sommertid).

@TSLA: Det er ikke umuligt at det var mig i den sorte, hvis du er villig til at indrømme at du stadig er på vintertid :-)

Der blev både blinket og vinket.

Kiefer
Kiefer Apr 2 '14

Mødte en i dag ca. klokken 8 kørende mod Molslinien hvor jeg kørte fra Molslinien, han både blinkede og vinkede :-)

Opdagede det desværre for sent til at blinke igen, men fik da vinket.

/Martin

NOELON
NOELON Apr 2 '14

@muller: Jo, du har ret det var kl. 16. Ja du blinkede og jeg vinkede. Er det dig der bor i Birkerød? Jeg ved der er en Tesla ejer i Birkerød, men ikke hvem.

muller
muller Apr 2 '14

Vi er i hvert fald 2 snart 3 i Birkerød. Tollerup(hvid), undertegnede(sort) og så kommer JensMelhede til inden for de næste par uger.

NOELON
NOELON Apr 2 '14

OK, herligt. Har selv boet i Birkerød i mange år, og har stadig huset på Bistrupvej, men har lejet det ud da vi hellere ville til byen efter hjemkomst fra London. 

JensMelhede
JensMelhede Apr 2 '14

Som muller rigtigt skriver, vil der omkring den 15. i denne måned kunne ses en super lækker Sølvmetal P85+ med mørke 21" hjul og "den ganzen molevitten" :-)

Har faktisk haft reservationen siden dec 2012 - så jeg har af forskellige årsager ventet i 1½år. Det bliver bare så fedt endelig at få den.....

Alt er klar!

NOELON
NOELON Apr 2 '14

@JensMelhede: Kender irritationen af ventetid. Jeg bestilte min starten af Juli 2009 og fik den leveret midt September - mere end 4 års ventetid! Men bare så skønt da man kunne sætte sig ind og køre i den. Glæd dig!

Skytten
Skytten Apr 4 '14

Så lige den første kørende Tesla Model S i levende live. En hvid en der kørte på E47, ved Glostrup. Jeg var lykkelig over at vi skulle samme vej, da den også skulle ned på Frederikssundmotorvejen, og herefter mod Ballerup. 

Hold da op den er bredrøvet, men nøj hvor er den dog bare lækker i hvid. Havde svært ved at følge med, men den blev nødt til at sænke farten ved vejarbejdet. Første positive ting jeg har kunne finde ved et vejarbejde.

Ahhh, det bliver en god weekend kan jeg mærke.

Forummets indlæg er redigeret af Skytten Apr 4 '14
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »