Loading...
dk

Mørk toned ruder? | Tesla Forum

Clement
Clement Dec 19 '15
Hej alle

Deler lige en skøn oplevelse med jer. Igår fik jeg sat Solfilm på alle side ruder samt bagruden.

50% foran og 35% på de bagerste. Præcis som gustavfar:-)

Jeg fik det lavet i Greve hos glasmesteren Thomas, ja glasmesteren ikke glarmesteren;-)

Han fortalte at det var blevet hans firma navn efter han havde vundet de nordiske mesterskaber i udskiftning af forruder. Når tilbage til det som det handler om. Jeg er meget pertentlig med alle mine ting, sådan lidt halvt ocd agtigt. Så jeg har normalt ikke de bedste oplevelser med håndværkere. Men kan kun sige at Thomas virkelig passede på min bil, havde tæpper med rundt hele tiden som han lagde på sæder og andre udsatte steder (lakken) mens han meget seriøst arbejdede på min bil. Hans arbejde er blevet rigtig flot, sidder helt ud til kanten, det kan næsten ikke ses. Prisen er fornuftigt 3.200 kr. Og skulle jeg bare have haft de 3 bagerste ruder som var planen så kostede det 2.600 kr. Han brugte 3m film som skulle være noget af det bedste.

Ved godt det kan lyde som en salgstale, det er det absolut ikke. Bare info så I Tesla ejere fra Kbh og omegn ved at denne mulighed findes.

Mandag skal den opticoates hos Kbh bilpleje, glæder mig. Grunden til at jeg har valgt ham er fordi han er den eneste på Sjælland som er lært op af ham fra detail fra Fyn. ;-)

Rigtig god lørdag
Clement
shan
shan Dec 19 '15
Deler du ikke nogle billeder
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '15

Glæder mig til at se et par billeder af resultatet.

Clement
Clement Dec 19 '15

Jeg ved ikke hvor gode de blev, tog lidt i går da den var færdig.

Senere kan jeg tage nogle billede af kanten set indefra, så man kan se hvor flot det er lavet.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '15

De er da superfine. Jeg er i hvert fald indtil videre tilfreds med det jeg har fået lavet. Mit er også 3M som skulle kunne holde i mange år. Jeg mener jeg stort set gav det samme som dig. Jeg fik også lagt klar beskyttelsesfilm på ved bagklap og ved alle 4 døre.

Clement
Clement Dec 19 '15

For at undgå ridser?? Kan det ses og hvad kostede det?

Jeg er skam ikke så nervøs for at jeg selv ridser den, det sker ikke. Men andres døre op i min bil, jeg parkerer ikke i båse med den, den er for bred medmindre det er í IKEAs familie parkering :-)

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '15

Stenslagsfolie er er vel det rigtige ord. Morten fra DP viste mig hvor de mest udsatte steder for stenslag er rundt ved dørene. Ved bagsmækken har jeg fået lagt på ind i falsen på den vandrette del samt et stykke ned på bagkofangeren ned til der hvor den slår et knæk. Det kan ikke ses med mindre man ved det. Tror jeg gav 7-800 for det.

Clement
Clement Dec 19 '15
Lyder spændende, bør man måske også gøre det på fronten??

DP hvem og hvor ligger det??

Mbr1964
Mbr1964 Dec 19 '15

#Clement Hvor bor ham glasmesteren?

The_Stig
The_Stig Dec 19 '15
Citat fra Clement Hej alle

Deler lige en skøn oplevelse med jer. Igår fik jeg sat Solfilm på alle side ruder samt bagruden.

50% foran og 35% på de bagerste. Præcis som gustavfar:-)

Jeg fik det lavet i Greve hos glasmesteren Thomas, ja glasmesteren ikke glarmesteren;-)

Han fortalte at det var blevet hans firma navn efter han havde vundet de nordiske mesterskaber i udskiftning af forruder. Når tilbage til det som det handler om. Jeg er meget pertentlig med alle mine ting, sådan lidt halvt ocd agtigt. Så jeg har normalt ikke de bedste oplevelser med håndværkere. Men kan kun sige at Thomas virkelig passede på min bil, havde tæpper med rundt hele tiden som han lagde på sæder og andre udsatte steder (lakken) mens han meget seriøst arbejdede på min bil. Hans arbejde er blevet rigtig flot, sidder helt ud til kanten, det kan næsten ikke ses. Prisen er fornuftigt 3.200 kr. Og skulle jeg bare have haft de 3 bagerste ruder som var planen så kostede det 2.600 kr. Han brugte 3m film som skulle være noget af det bedste.

Ved godt det kan lyde som en salgstale, det er det absolut ikke. Bare info så I Tesla ejere fra Kbh og omegn ved at denne mulighed findes.

Mandag skal den opticoates hos Kbh bilpleje, glæder mig. Grunden til at jeg har valgt ham er fordi han er den eneste på Sjælland som er lært op af ham fra detail fra Fyn. ;-)

Rigtig god lørdag
Clement

Jeg valgte DITEC det er halv pris, der er en garantiordning  og de kan dokumentere UV resistens - Det er ikke lykkes mig at få tilsvarende sikkerhed fra Opti-gutterne
Clement
Clement Dec 19 '15
Kildebrønde Landevej 17, Greve
Clement
Clement Dec 19 '15
Nu snakker vi om opticoating ikke the Stig ??

Jeg aner intet om det, kun hvad jeg har læst herinde. Og der er folk meget begejstret for detail på Fyn. Derfor ringede jeg til ham og spurgte hvem han ville anbefale i Kbh. Og det var Kbhbilpleje i Glostrup.

Hvad laver DITEC og hvor ligger de??
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 19 '15

Clement. Det er Morten fra detail i Odense jeg mener.

Sider: « 1 2 3 4 5 6