Det er sku da mega nalle.. god ferie, men sikke en start..
Normalt siger man den første ridse er den værste, men det behøver jo trods alt ikke være hele bilen...
Håber i alle har det godt, jeg kender desværre kun alt for godt konsekvenserne af påkørsler bagfra med dertilhørende piskesmæld.
Jeg kom til at tænke på, hvordan har bilens batteri det med en sådan påkørsel?
/Marti
Ja, det er sgu da Unlucky U. Men godt at I ikke er kommet noget til og da en ok historie i historien at bilen i modsætning til den andre trods alt kan fortsætte. Men er også interesseret i at høre til batteriet .
Hvad gør man ved et hit and run ? ... havde en der bakkede (igen) ind mig idag :( denne gang ind i bagenden med krog. ØV ØV. og stak af ... :(
Det er da bare løgn Henrik! Hvis ikke der er nogen der melder sig er der vel ikke andet at gøre end at melde det til forsikringen og så betale selvrisikoen.. Hvordan gik det i øvrigt sidst? Endte reparationen ok og hvordan med malerarbejde og opti-coat?
Den er blevet fixed hos DAS og skulle have været til Opti-Coat og 2 uger, nu skal jeg finde ud om Tesle har en sort malet kofanger eller den skal males om :( skal den males om gør der yderligere 4 uger før den kan få OptiCoat, lidt heldigt den ikke nådede at sende den til Odense :(
Det fjols der bakkede ind mig med krog, lavede hul igennem bagkofangeren.
NU SKAL JEG HAVE Kamera monteret.
Føler med dig Comeback - På den positive side kan jeg fortælle kameraet er bestilt til dig :)
Du bliver jeg træt .. :( i dag var det pizza budet der tog min front :( nu sygemelder jeg mig sku.... :(
Det var da utroligt! Gad vide om der hviler en forbandelse over din TMS. Det begynder da efterhånden at virke sådan. Jeg tror jeg var gået ned med en depression hvis det var mig...
Oh no, jeg mindes sidste år. Fik min første S85 i marts '14, den var født med en skade på bagkofangeren og på vejen hjem efter leveringen (!) fik jeg et stenslag der flækkede forruden. Det endte med en total-skadet bil i juni. Så mit bud er du skal finde en åndemaner der kan fordrive de onde ånder! :-)
(Til info har jeg aldrig haft en flækket forrude før, ej heller været involveret i et trafikuheld i mine 18 år som bilejer)
Nu har DAS min TMS hver anden tirsdag i månedet :), og der er altid god service(god kaffe) og de laver et flot arbejde, og bliver ved til alle er tilfreds, og jeg er sikker på de behandler vore biler godt, ellers sender vi KimM efter dem.
Jeg oplevede ved min første skade, at der blev kørt i bilen. Nu har jeg logget ALLE data fra bilen siden dag 1, og jeg så i historikken at den var ude og køre på slotsherrensvej - og det med alt for høj fart - til trods for at den blot skulle ind til naboen for at males. Nu ved jeg godt at min var en af de første herhjemme, og derfor havde jeg endda lagt en seddel på skærmen om at den blev overvåget. Jeg ville nu nok også som mekanikker have set om hjulene var afbalanceret ordentligt :-)