Loading...
dk

Byggetræf: Tråd for lydisolering | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Mar 10 '15

Så længe vi ikke har en elektriker på banen kan vi ikke bygge ladere, ikke lovligt ihvertfald.

Raymond
Raymond Mar 10 '15

Jo da, du kan bygge som du har lyst! - Jeg fik en installatør til at godkende min bagefter.

KS
KS Mar 10 '15

Snak om ladere -> over i tråden for ladere!

Ellers kan jeg ikke hitte ud af hvad jeg skal købe af lydisolering, tak

Kiefer
Kiefer Mar 11 '15

Jeg har lidt plastværktøj liggende til at skille beklædningen ad jeg sagtens kan tage med til træf i Vejle når den tid kommer. 

Hvis man selv vil have, kan det fås i Biltema og koster ikke alverdens.Jeg tror jeg betalte en 150,- for det.

/Martin

KS
KS Mar 11 '15

Lennart; Fælles indkøb - jeg har en part liste og kontakter, og har efterlyst en der gider rende med tråden - Denne er kun for lydisolering.

Sender bestillingen afsted senest lørdag, så evt manglende bedes melde ind, eller sørge for eget indkøb, evt. hos Carsound.

Claus8930
Claus8930 Mar 11 '15

@Ken

Har bestilt en pakke tidligere i tråden. Du sender bare dit nr. så får du nogle penge :)

EVfan
EVfan Mar 12 '15

@Ken

Jeg vil gerne bestille en pakke STP. Jeg sender gerne et beløb forlods, så kan vi afregne når vi mødes.

pft

Jens

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Mar 14 '15

Ken, jeg er med på en pakke lydisolering, dog kommer jeg uden bil men vil være behjælpelig hvis andre kunne bruge min hjælp.

du får penge på dagen hvis det er ok?? ellers overføre jeg gerne.

Kristian70k
Kristian70k Mar 25 '15

jeg vil gerne købe en pakke lyd isolering! håber det kan lade sig gøre :)

AAND
AAND Mar 26 '15
Hej Ken<br />
Jeg vil også gerne købe en pakke lydisolering. <br />
Min er en 2015 model og jeg synes egentlig den er ret godt lydisoleret, ihvertfald i forhold til den Leaf jeg kørte før. Men det kan vel altid blive bedre, tænker jeg.
Forummets indlæg er redigeret af AAND Mar 26 '15
KS
KS Apr 11 '15

Til jer der skal lydisolere til byggetræf. Venligst check at i står på listen (1 besked i indlæg).

Kommer til at lande på lige omkring 900 incl fragt fra Sverige til DK.

Når jeg ved det præcise beløb sendes en besked med detaljer omkring betaling - MobilePay eller kontant på dagen. Levering på byggetræf, eller kan afhentes i Køge/Bjæverskov

Genild
Genild Apr 11 '15
Hej Ken - jeg står som alene delende en pakke med Kajakaj, men ud over denne delepakke satser jeg på en egopakke for mig selv til de resterende dele foruden dørene.

Altså samlet 0,5 til Kajakaj og 1,5 til moi, venligst :-)

Betaling giver du bare et pip om når du kender det rette beløb efter afsendelse fra Finland til Sverige, videre til den tidligere danske provins Skåne og dernæst til Dannevang.

Hilsen L@rs
KS
KS Apr 12 '15

Lars, noteret

kajakaj
kajakaj Apr 12 '15
Hej Ken. Du skriver bare et kontonummer og pris, så er der fluks penge på vej til dig for 1/2 pakke
RobertJ
RobertJ Apr 12 '15
Kørte lige for første gang i lidt regn igår, de 245 dæk Gir godt nok noget lyd fra sig. Jeg hopper med på en lydisoleringspakke Ken.
NCL
NCL Apr 12 '15
Ken, kan man stadig nå at købe en omgang lydisolering ?
KS
KS Apr 12 '15

@Kelas: du kom først og får den sidste.

@Ncl: du er på venteliste hvis nogen ikke ønsker deres.

Singh
Singh Apr 12 '15

I forhold til lydisolering og døre mv. tænker jeg på om det måske kunne være hensigtsmæssigt at lave forskellige skabeloner til døre, frunk mv, så man fik "fuld" dækning på hele døren og ikke klipper små stykker og sætter på.

Er der nogen der tilfældigvis har lavet en skabelon i forvejen? Ville jo være fint hvis man er flere der kan bruge denne skabelon til at skære helt præcist, eller er små stykker bedre? 

RobertJ
RobertJ Apr 12 '15
Tak Ken :-)
KS
KS Apr 12 '15

@TeslaS: Selvom en skabelon umiddelbart lyder som en go' ide, så er der ikke plads til at få det ind, medmindre det gøres i små stykker. Skabelonen kunne selfølgeligt bruges til at sikre at man kom overalt. men jeg har stoppet rigeligt ind - gør ikke noget at der kommer overlap.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »
Dette emne er sticky