Se http://teslaforum.dk/forum/topic/nu-ruster-lortet.
Her er en længere diskussion om rust problemet.
Venlig hilsen, en kommende Tesla ejer
Kære den bekymrede.
Forstår godt din bekymring - det er noget, som fylder meget mentalt og selvfølgelig optager dig en del. Når noget, som har været en del af ens liv og som man har stolet på og været glad for, pludselig begynder at opføre sig anderledes, vækker det selvfølgelig bekymring.
Man tænker ofte "Var det min egen skyld? - "Har jeg ikke været opmærksom nok?" - "Skulle jeg have set det komme?" og ikke mindst "Kan jeg rette op på det, eller er det for sent?".
Men fortvivl ikke. Andre gode mænd har været i samme situation, og livet går videre. Der kommer en dag, hvor du tænker "Tænk, hvor meget det fyldte den gang" - og ser tilbage på det med et smil og en stille eftertænksomhed.
Jeg tror, de fixer det ved næste service.
Venlig hilsen Brevkassen
Der er kun en ting at gøre: sætte konen til at polere baglisten hver torsdag, så er begge problemer løst, konen løber ingen steder, og rusten forsvinder efter et par timers arbejde med listen hver gang.
/MArtin
@SQLCHP, LMAO.......F...Det var dagens griner! Godt skrevet, som kun en Teslaejer kan gøre det!...;-)
Kære Genild. Tak for dit indlæg til vores brevkasse.
Det er så svært at tale om men jeg forstår dine metaforer og sikke en omgang du så har været ude for.
Jeg vil på baggrund af min vurdering anbefale dig 2 ting.
1. Undgå at "ligge under hende" på denne tid af måneden. Det røde omkring bolten er desværre naturligt ved denne kvinde men som sådan ikke noget du som bruger af hende skal bekymre dig om. Vi vurderer at du sagtens kan bruge hende på trods af det ræverøde og vi vurderer at det ikke går ud over styrken på hende.
2. Hvis hun er begyndt at være lidt utæt i pakningen omkring "baglygten" så anbefaler jeg jer "Tena lady mini magic" til forebyggelse af hendes tydelige inkontinens problemer. Fortsætter det så undgå i en periode at spule i det område når du vasker hende.
Hvis utætheden skulle dukke op i forlygterne kan det betyde at hun er gået i gang med at udvide batterikapaciteten og gået i egenproduktion af battericeller. Har du evt. haft din positivladet pol for tæt på hende? Hvis det ræverøde stadig fortsætter skal du søge værksted. Vand i forlygterne samtidig med rust i undervognen kan være et tegn på større problemer men det lyder det heldigvis ikke til.
Jeg håber at jeg har forstået dit indlæg og hvis ikke beder jeg dig kontakte os igen.
Mange gode hilsener
Brevkassen
Det lyder da mildest talt temmelig foruroligende! :-(
Sig mig en gang hvad f..... har de egentlig tænkt på...?
De bygger et karosseri af stort set ren aluminium plus et par procent stål og lidt titanium og så gider de ikke at gøre sig den ulejlighed at anvende rustfri skruer...