@PatrickW
Hvad er opdateret på den side? Synes at jeg har set den i hvert fald de sidste 2 uger:
@PatrickW
Hvad er opdateret på den side? Synes at jeg har set den i hvert fald de sidste 2 uger:
@jramskov
Jeg forstår ikke helt at du ikke kunne få fødderne ind under forsæderne, det kunne jeg nu godt, måske forsædet var stillet ekstra lavt eller lign.
Skjoldet bag på forsæderne er lidt hårdt, det er nok godt og skidt, så kan ungerne ikke sparke igennem men på den anden side er det lidt hårdt hvis man sidder op ad det.
@mbk - ingen plads til fødderne er et klassisk Tesla bagsæde problem når føren har kørt sædet helt ned.
Hvis jeg tænker over hvor ofte jeg har haft voksne på bagsædet det sidste år, så er der måske to gange, begge gange hvor vi var nogle fra arbejde der skulle køre med i 10min.
Mit behov for limousine bagsæder er nok ret begrænset.
@mbk
Ved ikke lige, hvor længe du evt. vil beholde en Model 3. Men om 5-10 år har dine unger nok en størrelse, så de godt kunne bruge et limousinebagsæde...
@MOS
De skal bare være glade hvis de må komme med på tur :)
Jeg kører formenligt den helt ud, så 10+ år, så er det formenligt også sket nok til at en ny bil føles som en opgradering.
@MOS
De skal bare være glade hvis de må komme med på tur :)
Jeg kører formenligt den helt ud, så 10+ år, så er det formenligt også sket nok til at en ny bil føles som en opgradering.
Ellers håbe der kommer mulighed for anhængertræk.
Så kan de sidde der ;-)
Vedr. 6 md. gratis opladning skriver Electrek
Tesla extends referral program in last demand boost for the end of the year
Vedr. 6 md. gratis opladning skriver Electrek
Tesla extends referral program in last demand boost for the end of the year
Det er lidt sjovt, alle går op i den gratis opladning - og mange (inkl mig selv) bruger SuC'erne meget, meget lidt. Men ja, det er da fedt når man er på tur igennem Europa...
Var der nogen der fik hørt om luftundervogn på model 3?
Hidtil har vi vel afklaret her i tråden at der ikke kommer:
Varme i rat
Anhængertræk, de første år indtil videre
Det bliver ikke muligt at bestille elbagklap.
Memory på sæder og spejle skal indstilles på midter konsol og ikke via key fob.
Undervognsbehandlings behov ukendt. Kan man i det hele taget sælge en bil uden 12 års gennemtæringsgaranti idag?(hvilket iøvrigt er nærmest umuligt at få noget på den konto hos etablerede mærker.)
Er der mere som jeg/vi drømte om? som der ikke virker til at være en mulighed?
Er der mere som jeg/vi drømte om? som der ikke virker til at være en mulighed?
Så vidt jeg ved, kan den ikke fås med soltag, som kan åbnes.
Er det i dag Folketinget vedtager den nye lov med afgifter mm? Så kan man håbe på Tesla opdaterer Model 3 priser i eftermiddag eller i morgen? Bliver spændende hvad de ender på :-)
Der skulle vist være en evt. 3. behandling i dag.
Skal ærligt fortælle at jeg ikke ved hvad der foregår, men her står der forslaget blev forkastet d. 18/12:
https://www.ft.dk/samling/20181/lovforslag/L120/38/afstemninger.htm
Forslaget blev forkastet. For stemte 51 (S, EL, ALT, RV og SF), imod stemte 54 (DF, V, LA og KF), hverken for eller imod stemte 0.
Det vil heller ikke give nogen mening at regeringen nedstemmer deres eget forslag, så det er nok nogle af ændringsforslagene som er nedstemt
Ser ud til at være stemt igennem:
https://www.ft.dk/samling/20181/lovforslag/L120/40/afstemninger.htm
20-12-2018
Kl. 09:00
Forslaget blev vedtaget. For stemte 109 (S, DF, V, EL, LA, ALT, RV, SF og KF), imod stemte 0, hverken for eller imod stemte 0.