Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
mbk
mbk Dec 21 '18
Quote from DN

Jeg kan heller ikke noget endnu.

Hvad med 19" alu og metallak hvad skal de have for det.

Metallak og 19" tilvalg er hver især ~12.600 + afgift, så 16.000. Hvid og rød er dyrere endnu.

jramskov
jramskov Dec 21 '18

Man kan kun grine af deres "anslåede besparelser". I mit tilfælde beregner de det således:

• Anslåede brændsofbesparelser på 5 år- kr. 84.400

De aner ikke hvor meget jeg/vi kører, så hvordan pokker de kan nå frem til den besparelse, det må bero på et eller andet skøn.

PatrickW
PatrickW Dec 21 '18
Quote from jramskov

Man kan kun grine af deres "anslåede besparelser". I mit tilfælde beregner de det således:

De aner ikke hvor meget jeg/vi kører, så hvordan pokker de kan nå frem til den besparelse, det må bero på et eller andet skøn.

man kunne faktisk godt regne det på siden, man kan vælge hvor meget man kører og hvor langt man kører på literen.

Men det burde bare droppe helt at lave det, er misvisende man ser 2 priser på bilen

DN
DN Dec 21 '18

Så er jeg også klar til at trykke på knappen, men er i tvivl med hensyn til autopilot. Den står til at koste 41.900kr plus afgift hvilket vel svarer til 54-55.000kr eller 59.000 efter levering. Men er de 59.000kr så også plus afgift?

PatrickW
PatrickW Dec 21 '18
Quote from DN

Så er jeg også klar til at trykke på knappen, men er i tvivl med hensyn til autopilot. Den står til at koste 41.900kr plus afgift hvilket vel svarer til 54-55.000kr eller 59.000 efter levering. Men er de 59.000kr så også plus afgift?

tænker ikke man skal betale afgift efterfølgende. gør man heller ikke når man eftermonterer noget i en bil

Jeg fravalgte det selv, men satser på der kommer en trial og et tilbud på et tidspunkt

DN
DN Dec 21 '18
Tak for hjælpen, så krydser jeg fingre. For den skal helt sikkert have autopilot min. Min blev sort uden nogen tilvalg.
Ellertm3
Ellertm3 Dec 21 '18
Der står også under opgradering efter levering: "priser kan ændres efter levering".

Måske det betyder at de evt vil sælge den billigere efter alligevel....
Forummets indlæg er redigeret af Ellertm3 Dec 21 '18
DN
DN Dec 21 '18

Nogen der vil prøve at skære fuldstændigt ud i pap hvad det er jeg skal gøre for at få mulighed for de 6 måneders gratis supercharging?

mbk
mbk Dec 21 '18

Her er hvad jeg gjorde:

Email til: buildmy3EMEA@tesla.com

Subject: Referral

Email text:

"""

Referral for Model 3:

RN10867xxxx

Referral code:

markolaf238

Name & Address:

John Doe

Lærkevej 1

5000 Odense

"""

Forummets indlæg er redigeret af mbk Dec 21 '18
robserob
robserob Dec 21 '18

Uha, så skete det endeligt. 
Prisen lå da heldigvis lige lidt under det beløb man ellers har forudset, men alligevel en dyr omgang.

Egentligt ville jeg helst havde haft RWD Mid-range. Men med de nye skatteregler er det virkeligt svært at sige nej til en AWD Long-range med opgraderet autopilot hvor der "kun" er 15k i afgift på.
Men med udsigten til at mid-range nok ikke kommer og at vi jo faktisk ikke ved om standard range kommer slut 2019 eller ender med at blive start 2020. Så syntes jeg godt man måtte forkæle sig selv bare lidt :)

Damm upsell, haha.

sorenfriis
sorenfriis Dec 21 '18

Jeg har også lige fået mit "Design din Tesla" mail, og jeg har kun stået i kø siden september i år!

Sikke en julegave :-D

mbk
mbk Dec 21 '18
Quote from sorenfriis

Jeg har også lige fået mit "Design din Tesla" mail, og jeg har kun stået i kø siden september i år!

Søren det er jo næsten for nemt :D 

sorenfriis
sorenfriis Dec 21 '18
Citat fra mbk
Quote from sorenfriis

Søren det er jo næsten for nemt :D 

Ja, det er det faktisk :-D

dipth
dipth Dec 21 '18

I forhold til at købe autopilot til efter levering skal I lige være opmærksomme på jeres forsikring. De fleste kaskoforsikringer dækker kun eftermonteret udstyr op til et vist beløb, så hvis der sker noget med bilen risikerer I at vinke farvel til de 59k. Så kan det jo så diskuteres om en softwareopdatering skal tælle som eftermonteret udstyr, men jeg ville være meget overrasket hvis forsikringsselskaberne ikke vælger at se firkantet på det til deres fordel.

loeweman
loeweman Dec 21 '18
Citat fra jramskov

Jeg tænkte det samme, men du kan faktisk gå ind på linket "Anslået betaling", vælge "Brændstof besparelser", og der kan du selv skrue på både km og brændstofpris.

bleze
bleze Dec 21 '18

Men man kan ikke angive hvor langt ens bil kører på literen, og så giver det jo ingen mening.

loeweman
loeweman Dec 21 '18

Så fik jeg også bestilt:-)

(Reserverede d. 24/4, 2016).

P85DK
P85DK Dec 21 '18

Det blev lidt billigere (små 7.000) end anslået, hvilket jo kun er dejligt.

Tillykke til alle første gangs Tesla bestillere! Og specielt mbk, der må siges at have været en tålmodig mand :-)

SQLCPH
SQLCPH Dec 21 '18
Jeg har lige talt med Tesla. Det er desværre ikke muligt med “off the menu” options. Havde ellers håbet på sølvgrå men det kommer (måske) ikke før de første 100 fyldte færger er sejlet til Europa ;-(
kriswejl
kriswejl Dec 21 '18
Citat fra PatrickW

hvad har i fået af leveringsdato? ingen konfigurations email endnu :(

Hej Patrick, I min mail står der februar for levering, hvis jeg bestiller inden 1 januar.

Sider: «« « ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... » »»