@Johannelund - jeg tror uendeligt meget mere på WK057 end jeg tror på dig! Det er dig der siger det er brandfare som er årsagen, ikke Tesla.
Og ja, jeg tror også mere på WK057 end Tesla, da vi har haft flere sager hvor WK057 har sagt et og Tesla noget andet og det i sidste ende har vist at det WK057 sagde var det rigtige. I flæng kan nævnes at en P85D aldrig har haft 691 HK, hvilket Tesla hårdnakket blev ved med at holde fast i, en Model S med 85 kWh batteri har aldrig haft 85 kWh, men kun 81 kWh selvom Tesla blev ved med at sige det ikke var tilfældet og senere at de ikke mente at kWh rent faktisk betød kWh, MCU1 fyldte sin emmc chip med komplet unødig data og ødelagde sig selv, men Tesla påstod hårdnakket det ikke var tilfældet.
Det skal så også siges at Tesla og amerikanske forsikringsselskaber flere gange har benyttet WK057 som uafhængig ekspert i flere sager hvor føren har påstået at bilen har acceleret af sig selv. Alle sager har WK057 kunne dokumentere at det ikke var tilfældet. Han gav jo også Tesla ret i nedsættelsen af kapaciteten.
Så ja, WK057 har gentagne gange vist sig at være en pålidlige ekspert.
Og en af de primære grunde til hvorfor WK057 i denne sag kan stoles mere på end Tesla er fordi Tesla absolut intet har sagt. De har ikke sagt at de har gjort det, de har ikke sagt hvorfor og de har ikke sagt de arbejder på en fejlretning.
Det eneste vi har er godtroende Tesla fanboys hvis hovedargument er at Tesla ikke har nogen grund til at gøre det.
Den primære grund er at undgå en tilbagekaldelse på +50.000 batterier. På den baggrund er det et simpelt regnestykke, at hvis de kan slippe med at kun erstatte de 5 % som opdager det og som tillader sig at brokke sig, så er det en fantastisk forretning for dem. Tesla har det helt fint med et tage de godtroende Tesla fanboys et vist sted meget hårdt.
Så ja, Johannelund, du gør dig selv, andre Tesla og elbilsejere generelt en bjørnetjeneste når du ikke sætter dig ind tingene - som i overhovet ikke sætter dig ind i tingene.
Kom med dokumentation og data, så kan vi have en fornuftig dialog, indtil nu minder du om en troll, men er som sagt bare uoplyst og finder på undskyldninger så du ikke skal erkende at du bliver taget ved næsen.